Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Malina
DeelnemerBedankt voor de tip die ga ik morgen maar is toepassen :)
Malina
DeelnemerAuto is afgelopen week afgeperst zonder resultaat.
Volgens de garagist kan het komen doordat er een luchtbel was.
Deze zou ontstaan zijn na het vervangen van de radiateur.
Ik zal het koelvloeistof verbruik de komende tijd nauwlettend in de gaten houden.Malina
DeelnemerZal morgen bellen voor een afspraak.
Resultaat zal ik hier delen, to be continued.Malina
DeelnemerHeb net 80 km gereden, reed goed en koelvloeistof temperatuur bleef netjes constant.
Er is geen getik of geratel te horen.
Er is geen plasje onder de auto te vinden of drupjes.
Heb de auto nu een half jaar.
Toen ik hem kocht was het koelvloeistof peil goed (heb op een foto gekeken die ik toen had gemaakt).
Maar het lijkt mij niet normaal dat nagenoeg alle koelvloeistof verdampt in een half jaar?
Dus toch maar laten afpersen?Malina
DeelnemerNet uitgelezen met opcom en stationair laten draaien.
Geen foutcodes.
Lucht/brandstofverhouding weergave van wisselend van Arm naar Rijk.
Motorsnelheidspuls van Actief naar Niet actief.
Maar dit is toch niet abnormaal?
Koelvloeistof temperatuur 70 graden Celsius.Livedata:
[SELINFO],0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,2,3,4,5,6,7,8,0,0,0,
Time,Accuspanning,Immobilisatorsignaal,Immobilisator,Motorsnelheid,Brandstofpomprelais,TPS-signaal (gaskleppositiesensor),Gasklephoek,Schakelaar positie stationair toerent.,Simulatieschakelaar plankgas,MAF-sensor,Koelvloeistoftemperatuur,Koelvloeistoftemperatuur,Inlaatluchttemperatuur,Inlaatluchttemperatuur,Motortype,Codering transmissie,Park/Neutral-schakeling,Schakelaar info airconditioning,Airco-compressorschakelaar,Hall-sensor,Bobine 1,Bobine 2,Bobine 3,Bobine 4,Klopsignaal,Klopvertraging,EGR-solenoïde (uitlaatgasrecirculatie),EGR-pulsverhouding (uitlaatgasre- circulatie),Feedback EGR-positie (uitlaatgasrecir- culatie),Brandstoftankontluchtingsklep,O2 sensor,O2 sensor loop,Lucht/brandstofverhouding,Integrator O2 regelkring,O2 BLM stationair toerental gasklep (Block Learn Multiplier),O2 BLM deellast (Block Learn Multiplier),Gewenste luchttoevoer voor stationair draaien,Actuele luchttoevoer voor stationair draaien,Gewenst stationair toerental,Motorbelastingssignaal,TPS-belastingsignaal (gaskleppositiesensor),Koppelregeling,Koppelregeling,Airco-relais,Puls snelheid auto,Voertuigsnelheid,Waarschuwingslampje (lampje controleren),Motorsnelheidspuls,Berekende luchtstroom,Inspuitpuls,Ontstekingsvervroeging,
sec,V,,,omw/min,,V,°,,,V,°C,V,°C,V,,,,,,,,,,,,°CA,,%,V,%,mV,,,Stappen,Stappen,Stappen,kg/h,kg/h,omw/min,ms,Stappen,%,,,,km/h,,,kg/h,ms,°CA,
0.32,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.3,5.3,6,
0.68,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,107,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.3,5.3,5,
1.01,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,234,Gesloten,Arm,148,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
1.36,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,5,
1.71,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.0,5.3,7,
2.07,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,434,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
2.41,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,98,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
2.77,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,132,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,4,
3.10,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,571,Gesloten,Rijk,148,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.6,5.2,6,
3.46,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,683,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.6,5.2,6,
3.82,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,298,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
4.15,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,122,Gesloten,Arm,148,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
4.51,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,532,Gesloten,Arm,149,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,5,
4.86,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Vonk,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,698,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
5.21,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,702,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
5.54,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,663,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,6,
5.91,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,639,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
6.26,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,371,Gesloten,Arm,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
6.60,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,127,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
6.94,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,112,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
7.29,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,181,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.4,6,
7.65,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,659,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
7.99,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,751,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,6,
8.35,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
8.69,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,381,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
9.04,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,127,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
9.40,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,220,Gesloten,Arm,148,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
9.74,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
10.10,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,698,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
10.46,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,663,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
10.79,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,576,Gesloten,Rijk,143,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
11.16,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,161,Gesloten,Arm,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
11.51,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,117,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
11.86,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,156,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
12.21,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,659,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
12.54,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,712,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.6,5.2,6,
12.90,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,551,Gesloten,Arm,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,6,
13.25,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
13.61,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,166,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
13.96,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,683,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
14.31,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,673,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,7,
14.67,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,337,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,5,
15.01,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Vonk,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,6,
15.37,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,98,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
15.73,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,176,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.4,5,
16.09,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,737,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
16.45,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.38,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,742,Gesloten,Rijk,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
16.81,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,639,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,5,
17.17,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,161,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
17.51,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,88,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
17.87,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,137,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
18.22,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,4,
18.57,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.11,0,727,Gesloten,Rijk,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
18.92,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,727,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
19.28,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,722,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,5,
19.62,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,546,Gesloten,Arm,143,153,153,14,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.3,6,
19.98,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,112,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.3,6,
20.32,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,151,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
20.67,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,615,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
21.00,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,67,1.60,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,702,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,5,
21.36,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.60,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,Malina
DeelnemerHet tikken/ratelen zat er vanochtend niet meer in.
Ik ga hem nu even uitlezen.
Misschien levert dat nog wat op.Malina
DeelnemerFirma Rijsbergen kan het ook niet leveren.
Ben bang dat het toch een Spy achtig setje gaat worden.Malina
DeelnemerHeb de vraag gesteld aan Classic Opel Parts Emmen of ze de mechanieken voor achter kunnen leveren.
Ze gaven ook aan dat ze niet meer leverbaar zijn.Malina
Deelnemer@sjoerdie ik begrijp niet wat je bedoeld met,”denk niet dat je zelf je vraag gelezen hebt”.
Maar je hebt wel mijn antwoord op mijn vraag gegeven ;)
Bedankt!Malina
DeelnemerEn zijn alleen de achterste deuren korter of ook de voorste deuren?
Malina
DeelnemerEn wat is de confortmodule?
Malina
DeelnemerMisschien dat het afhankelijk is van het bouwjaar?
Malina
DeelnemerIk heb mij aan de standaard gehouden voor mijn model auto.
Wat jij schetst zal zeker ook mogelijk zijn.Malina
DeelnemerDe achterruitverwarming gaat bij mijn auto apart.
De spiegelverwarming gaat met het knopje bij de afstelling van de spiegels. Er gaat dan een lampje branden en na 15 min gaat de verwarming van de spiegels automatisch uit.Malina
DeelnemerBen er achter, het gaat om dit relais:

Malina
DeelnemerBedankt voor het aanbod.
De auto is reeds voorzien van de spiegels :)Malina
Deelnemer@Remmie73 hierbij de foto’s.



Voor de massa zelf een punt maken of zoeken met je multimeter.
Voor je 12 volt + continu heb ik een rode draad gepakt welke kennelijk van o.a. de cv is.
Maar je 12 volt + continu zou je ook met een multimeter moeten kunnen vinden.
Succes!Malina
DeelnemerWeet je toevallig welk relais de verwarming van de elektrische spiegels regelt en waar deze zich bevindt?
Malina
DeelnemerMalina
DeelnemerIk heb contact gehad met frs.
Ze konden niet aangeven of de elektrische raammechanismen van de Tigra A gebruikt kunnen worden bij de achterste portieren van de Corsa b.
Ik ga morgen naar de autoloop en de mechanieken (van Tigra a) bestuderen en passen in een Corsa b 5 deurs.To be continued!
Malina
DeelnemerVolgens mij niet, lijkt mij persoonlijk meer op een kabelbreuk.
Malina
DeelnemerIk snap niet war je bedoelt met aansluiten van elektrische ramen op de cv.
Je centrale vergrendeling staat los van je elektrische ramen.Malina
DeelnemerRemie volgens mij gaat de stekker waarover jij het hebt in de module die bij de set zit en dus niet in de Kiekert.
Je zult dus zelf kabels moeten gaan aansluiten.
Dat is wat ik ervan begrijp.Malina
DeelnemerDe voorste knoppen en elektrische raam mechanieken heb ik al :)
De optie van Spy voor achter zat ik inderdaad ook aan te denken.
Zou het mooi vinden als ik iets van GM heb ;)Malina
DeelnemerDit vond ik het op web voor links achter en rechts achter en ik vond dit ook.
Weet iemand of dit klopt?
-
AuteurBerichten