Malina

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 322)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Corsa B – Brandstoffilter #18340345
    Malina
    Deelnemer

    Bedankt voor de tip die ga ik morgen maar is toepassen :)

    In reactie op: Corsa B – Waterpomp stuk? #18340338
    Malina
    Deelnemer

    Auto is afgelopen week afgeperst zonder resultaat.
    Volgens de garagist kan het komen doordat er een luchtbel was.
    Deze zou ontstaan zijn na het vervangen van de radiateur.
    Ik zal het koelvloeistof verbruik de komende tijd nauwlettend in de gaten houden.

    In reactie op: Corsa B – Waterpomp stuk? #18339924
    Malina
    Deelnemer

    Zal morgen bellen voor een afspraak.
    Resultaat zal ik hier delen, to be continued.

    In reactie op: Corsa B – Waterpomp stuk? #18339922
    Malina
    Deelnemer

    Heb net 80 km gereden, reed goed en koelvloeistof temperatuur bleef netjes constant.
    Er is geen getik of geratel te horen.
    Er is geen plasje onder de auto te vinden of drupjes.
    Heb de auto nu een half jaar.
    Toen ik hem kocht was het koelvloeistof peil goed (heb op een foto gekeken die ik toen had gemaakt).
    Maar het lijkt mij niet normaal dat nagenoeg alle koelvloeistof verdampt in een half jaar?
    Dus toch maar laten afpersen?

    In reactie op: Corsa B – Waterpomp stuk? #18339911
    Malina
    Deelnemer

    Net uitgelezen met opcom en stationair laten draaien.
    Geen foutcodes.
    Lucht/brandstofverhouding weergave van wisselend van Arm naar Rijk.
    Motorsnelheidspuls van Actief naar Niet actief.
    Maar dit is toch niet abnormaal?
    Koelvloeistof temperatuur 70 graden Celsius.

    Livedata:
    [SELINFO],0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,2,3,4,5,6,7,8,0,0,0,
    Time,Accuspanning,Immobilisatorsignaal,Immobilisator,Motorsnelheid,Brandstofpomprelais,TPS-signaal (gaskleppositiesensor),Gasklephoek,Schakelaar positie stationair toerent.,Simulatieschakelaar plankgas,MAF-sensor,Koelvloeistoftemperatuur,Koelvloeistoftemperatuur,Inlaatluchttemperatuur,Inlaatluchttemperatuur,Motortype,Codering transmissie,Park/Neutral-schakeling,Schakelaar info airconditioning,Airco-compressorschakelaar,Hall-sensor,Bobine 1,Bobine 2,Bobine 3,Bobine 4,Klopsignaal,Klopvertraging,EGR-solenoïde (uitlaatgasrecirculatie),EGR-pulsverhouding (uitlaatgasre- circulatie),Feedback EGR-positie (uitlaatgasrecir- culatie),Brandstoftankontluchtingsklep,O2 sensor,O2 sensor loop,Lucht/brandstofverhouding,Integrator O2 regelkring,O2 BLM stationair toerental gasklep (Block Learn Multiplier),O2 BLM deellast (Block Learn Multiplier),Gewenste luchttoevoer voor stationair draaien,Actuele luchttoevoer voor stationair draaien,Gewenst stationair toerental,Motorbelastingssignaal,TPS-belastingsignaal (gaskleppositiesensor),Koppelregeling,Koppelregeling,Airco-relais,Puls snelheid auto,Voertuigsnelheid,Waarschuwingslampje (lampje controleren),Motorsnelheidspuls,Berekende luchtstroom,Inspuitpuls,Ontstekingsvervroeging,
    sec,V,,,omw/min,,V,°,,,V,°C,V,°C,V,,,,,,,,,,,,°CA,,%,V,%,mV,,,Stappen,Stappen,Stappen,kg/h,kg/h,omw/min,ms,Stappen,%,,,,km/h,,,kg/h,ms,°CA,
    0.32,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.3,5.3,6,
    0.68,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,107,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.3,5.3,5,
    1.01,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,234,Gesloten,Arm,148,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
    1.36,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,5,
    1.71,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.8,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.0,5.3,7,
    2.07,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,434,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
    2.41,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,98,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
    2.77,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.88,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,132,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,15,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,4,
    3.10,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,571,Gesloten,Rijk,148,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.6,5.2,6,
    3.46,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,683,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.6,5.2,6,
    3.82,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,298,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
    4.15,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,122,Gesloten,Arm,148,153,153,15,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
    4.51,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,532,Gesloten,Arm,149,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,5,
    4.86,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,65,1.68,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Vonk,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,698,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
    5.21,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,702,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
    5.54,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,663,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,6,
    5.91,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,639,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
    6.26,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,371,Gesloten,Arm,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
    6.60,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,127,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
    6.94,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,112,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
    7.29,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,181,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.4,6,
    7.65,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,659,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
    7.99,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,751,Gesloten,Rijk,145,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,6,
    8.35,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,144,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
    8.69,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,381,Gesloten,Arm,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
    9.04,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,127,Gesloten,Arm,147,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
    9.40,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,220,Gesloten,Arm,148,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
    9.74,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.66,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,146,153,153,15,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,6,
    10.10,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,698,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
    10.46,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,663,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,
    10.79,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,576,Gesloten,Rijk,143,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
    11.16,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,161,Gesloten,Arm,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
    11.51,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,117,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
    11.86,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,156,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.3,5,
    12.21,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,659,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.1,5.2,5,
    12.54,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,712,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.6,5.2,6,
    12.90,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,551,Gesloten,Arm,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,6,
    13.25,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
    13.61,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.52,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,166,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.3,6,
    13.96,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,683,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
    14.31,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,673,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,8,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,7,
    14.67,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,337,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,5,
    15.01,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Vonk,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,83,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,6,
    15.37,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,66,1.64,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,98,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,6,
    15.73,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,176,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.4,5,
    16.09,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,737,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
    16.45,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.38,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,742,Gesloten,Rijk,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.2,5,
    16.81,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,639,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,5,
    17.17,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,161,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
    17.51,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,88,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
    17.87,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.48,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,137,Gesloten,Arm,148,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
    18.22,14.3,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,717,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,4,
    18.57,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.11,0,727,Gesloten,Rijk,146,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
    18.92,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,727,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,7,
    19.28,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.40,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,722,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,5,
    19.62,14.3,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,546,Gesloten,Arm,143,153,153,14,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.3,6,
    19.98,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.50,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,112,Gesloten,Arm,146,153,153,14,9,900,1.8,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,7.0,5.3,6,
    20.32,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,151,Gesloten,Arm,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.3,6,
    20.67,14.2,Ontvangen,Actief,920,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.42,67,1.62,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,615,Gesloten,Rijk,147,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,7.1,5.3,5,
    21.00,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.44,67,1.60,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,702,Gesloten,Rijk,145,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Actief,6.8,5.2,5,
    21.36,14.2,Ontvangen,Actief,880,Actief O V,0.86,6,Gesloten 0 V,Niet actief,1.46,67,1.60,16,3.70,4-cilinder,Automatische transmissie,P – N 0V,Inactief 0 V,Inactief 0 V,Niet actief,Belasting,Belasting,Belasting,Belasting,Niet actief,0,Niet actief,0,1.09,0,688,Gesloten,Rijk,144,153,153,14,9,900,1.7,14,0,Niet actief,Niet actief,Niet ontvangen,0,Uit 12 V,Niet actief,6.8,5.2,6,

    In reactie op: Corsa B – Waterpomp stuk? #18339908
    Malina
    Deelnemer

    Het tikken/ratelen zat er vanochtend niet meer in.
    Ik ga hem nu even uitlezen.
    Misschien levert dat nog wat op.

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18339102
    Malina
    Deelnemer

    Firma Rijsbergen kan het ook niet leveren.
    Ben bang dat het toch een Spy achtig setje gaat worden.

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18339059
    Malina
    Deelnemer

    Heb de vraag gesteld aan Classic Opel Parts Emmen of ze de mechanieken voor achter kunnen leveren.
    Ze gaven ook aan dat ze niet meer leverbaar zijn.

    In reactie op: Corsa B – Elektrisch raammechaniek #18338848
    Malina
    Deelnemer

    @sjoerdie ik begrijp niet wat je bedoeld met,”denk niet dat je zelf je vraag gelezen hebt”.

    Maar je hebt wel mijn antwoord op mijn vraag gegeven ;)
    Bedankt!

    In reactie op: Corsa B – Elektrisch raammechaniek #18338833
    Malina
    Deelnemer

    En zijn alleen de achterste deuren korter of ook de voorste deuren?

    In reactie op: Corsa B – Elektrisch raammechaniek #18338832
    Malina
    Deelnemer

    En wat is de confortmodule?

    In reactie op: Corsa B – Spiegelverwarming relais #18338709
    Malina
    Deelnemer

    Misschien dat het afhankelijk is van het bouwjaar?

    In reactie op: Corsa B – Spiegelverwarming relais #18338707
    Malina
    Deelnemer

    Ik heb mij aan de standaard gehouden voor mijn model auto.
    Wat jij schetst zal zeker ook mogelijk zijn.

    In reactie op: Corsa B – Spiegelverwarming relais #18338704
    Malina
    Deelnemer

    De achterruitverwarming gaat bij mijn auto apart.
    De spiegelverwarming gaat met het knopje bij de afstelling van de spiegels. Er gaat dan een lampje branden en na 15 min gaat de verwarming van de spiegels automatisch uit.

    In reactie op: Corsa B – Spiegelverwarming relais #18338702
    Malina
    Deelnemer

    Ben er achter, het gaat om dit relais:

    GM 90 159 406

    In reactie op: Corsa B – Spiegelverwarming relais #18338674
    Malina
    Deelnemer

    Bedankt voor het aanbod.
    De auto is reeds voorzien van de spiegels :)

    In reactie op: Deurvergrendeling Corsa B 1.2 16v 1999 #18338629
    Malina
    Deelnemer

    @Remmie73 hierbij de foto’s.

    Corsa_B_Aansluiten_SPY_set

    Knipperlichten_bedrading

    Corsa_B_Centrale_vergrendeling_bedrading

    Voor de massa zelf een punt maken of zoeken met je multimeter.
    Voor je 12 volt + continu heb ik een rode draad gepakt welke kennelijk van o.a. de cv is.
    Maar je 12 volt + continu zou je ook met een multimeter moeten kunnen vinden.
    Succes!

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18338612
    Malina
    Deelnemer

    Weet je toevallig welk relais de verwarming van de elektrische spiegels regelt en waar deze zich bevindt?

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18338610
    Malina
    Deelnemer

    Ze passen inderdaad niet, ben afgelopen week op de sloop geweest om het te onderzoeken.
    Wel raar want hier & hier staat dat het wel zou moeten passen.
    Heb de dealer gemaild en zij kunnen voor de achterste portieren ze niet meer bestellen.

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18338125
    Malina
    Deelnemer

    Ik heb contact gehad met frs.
    Ze konden niet aangeven of de elektrische raammechanismen van de Tigra A gebruikt kunnen worden bij de achterste portieren van de Corsa b.
    Ik ga morgen naar de autoloop en de mechanieken (van Tigra a) bestuderen en passen in een Corsa b 5 deurs.

    To be continued!

    In reactie op: Ventilatorschakelaar Corsa B #18338087
    Malina
    Deelnemer

    Volgens mij niet, lijkt mij persoonlijk meer op een kabelbreuk.

    In reactie op: Deurvergrendeling Corsa B 1.2 16v 1999 #18338040
    Malina
    Deelnemer

    Ik snap niet war je bedoelt met aansluiten van elektrische ramen op de cv.
    Je centrale vergrendeling staat los van je elektrische ramen.

    In reactie op: Deurvergrendeling Corsa B 1.2 16v 1999 #18338004
    Malina
    Deelnemer

    Remie volgens mij gaat de stekker waarover jij het hebt in de module die bij de set zit en dus niet in de Kiekert.
    Je zult dus zelf kabels moeten gaan aansluiten.
    Dat is wat ik ervan begrijp.

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18337962
    Malina
    Deelnemer

    De voorste knoppen en elektrische raam mechanieken heb ik al :)
    De optie van Spy voor achter zat ik inderdaad ook aan te denken.
    Zou het mooi vinden als ik iets van GM heb ;)

    In reactie op: Corsa B – Elektrische ramen voor en achter #18337960
    Malina
    Deelnemer

    Dit vond ik het op web voor links achter en rechts achter en ik vond dit ook.

    Weet iemand of dit klopt?

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 322)