Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zondag gespot in Westkapelle een rode Ascona B bij een woning.
Volgens mij deelt Asus slot 2 en 3 het geheugen samen bij een dubbelzijde geheugen. Druk je daar extra geheugen in dan is slot 3 niet in gebruik.
Enkelzijdig geheugen kan wel in 3 slots.
Dus mijn advies is 2x 1gig.Lees dit maar eens door.
http://www.manualowl.com/m/Asus/P4PE-X-TE/Manual/263329?page=22″ onclick=”window.open(this.href);return false;Laterzz..
Canta inrij auto?
De vin op de waterpomp zit met een Engelse draad. :agent
:jerry van de dag.
Het ging erom of het geen Engelse draad is, voordat ik alles kapot draai.
Klopt, hij staat op Non-actief momenteel.
Nee tikkende/ratelende motor (was ervoor ook al zo)
Kleppen of iets anders, staat een stuk in het Manta gedeelte hier.Heb inmiddels een originele elektrische ontsteking.
Die werkte in eerste instantie niet doordat hij 9v aangestuurd kreeg.
Door middel van een 12v draad aan te leggen vanaf de zekeringkast werk ie goed.Dus dan zal de Hotspark ook wel een 12v nodig gehad hebben.
Maar goed hij werkt. :thumbupHuh? Hij heeft geen antenne, was het een andere GT/E dan? Of aan de spiegels. :jerry
Nee, haha
Alle weekenden en avonden druk geweest, alles behalve de auto :thumbupNog niet, ben er nog niet mee bezig geweest.
12v was zeker belangrijk.
Had een 9v draad in de kabelboom.
Deze is nu 12v van de zekeringhouder, en inmiddels een originele Opel elektrische ontsteking. :thumbupNee.
Met de nodige informatie ga ik aan de slag.
Kapje is gemaakt :thumbupHier ben ik :thumb
De auto staat niet bij huis, ben er niet dagelijks mee bezig.
Bedankt allen zover, ben theoretisch al verder, maar nu nog in de praktijk.
Ik denk dat ik zaterdag ff voorzichtig ga draaien (kwartslag strakker) luisteren of het tikken weg gaat.
Lijkt mij geen probleem?
:hmmzJa de originele was een 1.6n, 4e drijfstang doormidden (doe ik iets verkeerd?)
Hierbij wat foto’s van het spul nu.
Hij liep al niet goed voor het vervangen van de verdeler. Toen had hij geen power en schudde het blok erg.
Na het vervangen van de verdeler liep hij rustiger maar kwam de ratel/tikken.Ga toch ff bij Ghanz langs binnenkort. :agent
ff verwarring met laatste filmpje, dat is niet mijn blok. :hmmz
Vond het wel een goed voorbeeld van afstellen, toch?Top :thumbup
Zag op youtube deze, klepperen is ineens weg. :jerry
(Niet mijn blok)https://www.youtube.com/watch?v=Jqr2xG9o-L8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@jethro wrote:
ZO!! wat een lawaai!
Kijk eerst maar ff of er hydrostoters in zitten, deze hebben een metalen ring op de bovenzijde.
Als je goed kijkt zie je het zo, zonder iets te demonteren.
De klepperdeklepdeksel is er al af dus………….Ja een herrie man, hoe kun je dan luisteren of de tuimelaar gaat rammelen als je deze los draait.
Kan ik hiermee rijden?? naar Ghanz?Heb met wat plaatjes een beschermkapje gemaakt. :thumbup
zie hier een filmpje, en misschien zien jullie wat.
Als hij koud is dan klappert hij minder merk ik.http://youtu.be/y6RovQRE3LM” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Ghanz wrote:
Dan kijk je mee.. ;)
T kunnen de kleppen inderdaad zijn,
Maar aangezien je enkel je ontstekingsas
Gewisseld hebt,
Een kleun blokje om gereden hebt,
En dat t spul dan ineens dusdanig begint te
Rammelen…Sorry Marco, maar blijft lastug oordelen vanaf film
Kan ik er gewoon mee rijden is de vraag. (ook een vraag waar ik zelf al een antwoord op kan geven) :jerry
Wat is er mis en is de kans op meer schade aanwezig als ik ga rijden. :hmmzGeen idee, hoe zie ik dat?
Binnenkort ff laten afstellen door Ghans.
Maar wil ook zelf ff kijken, lijkt me wel een uitdaging. -
AuteurBerichten








