Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Tessa.
origineel gepost door Ducantoni
Dat wordt inderdaad wel een volle bak…
Duitse herders zijn tof… (het is dat ik er te weinig tijd voor heb, anders zou ik het wel weten)Wil je ze een dagje lenen??:angel
Om uit te laten wel, maar in huis halen zal ik maar niet doen, dat wordt oorlog ben ik bang (katten en vogels) -offtopic
Misschien is een Rekord of Omega station toch iets praktischer qua ruimte dan…
Merk trouwens dat het een al wat ouder topic is, maar misschien dat iemand er nog wat aan heeft…
Als je een voorwielaangedreven auto hebt, dan zou ik een wiel van achteren naar voren zetten, als het om dezelfde bandenmaat gaat.
Het venijn zit hem er vooral in het feit dat als je met twee verschillende wielomtrekken op je aangedreven as gaat rijden de aandrijflijn de boel moet gaan compenseren en dat vind het mechaniek niet fijn…Ook welkom.
Verslavend hè, Opel rijden…
Ik weet zo uit m’n hoofd niet eens of die schakelaar van de achterruitverwarming erin zit, maar het is inderdaad wel dat stukje kunststof wat ik bedoel.
Ik heb het ooit eens bewerkt om er nog een schakelaar in te zetten, maar dat wil ik weer terugveranderen in de oude situatie.Welkom hier!
Je zou eventueel kunnen kijken voor een andere kofferklep, die moet toch wel te vinden zijn en met een beetje geluk in de goede kleur. Er zijn veel Corsa’s verkocht, dus lang hoeft je zoektocht niet te duren.
Welkom ook..
Dat vinden gaat vast wel lukken, met verkopen moet je (soms) wat geduld hebben..Nou, ik mag wel zeggen dat een Kadett met 1600 motor al aardig liep/loopt, dus ik had al hoge verwachting van die 2.4.
Uit welke auto komt dat blok oorspronkelijk vandaan?Welkom..
Hopelijk is je eerste Rekord niet op de sloop beland?Ook welkom!
Corsa’s blijven inderdaad gaan, zolang je maar niet té wild doet…Ach, zolang je een auto met beleid en respect berijdt, dan kan je er heul lang plezier van hebben.
Zelf ook wel eens iets met een schokdemper gehad, maar dat merkte ik pas nadat ik na een kuil in de weg iets te lang bleef doorwiebelen…
(geen ongeluk gehad, gelukkig)Welkom ook van mij.
Wat bedoel je met die schroefset en ‘de stofzuiger eruit’ ?Of iets verder weg ;-)
Dat wordt inderdaad wel een volle bak…
Duitse herders zijn tof… (het is dat ik er te weinig tijd voor heb, anders zou ik het wel weten)Ook welkom!
Ziet er goed uit, die Astra
Ziet er goed uit! :thumbup
Welkom dan maar
Renault heeft ook leuke auto’s, daar niet van
Probeer maar eens een R18 turbo te vinden…(mag ik dat zeggen hier?)Zozo, als daar het Kadett virus niet heeft toegeslagen…
ik denk dat een 2.4 ook ergens niet helemaal handig is als dagelijks vervoer (benzineverbruik misschien?)
wel leuk om anderen je achterlichten te laten zien (vooral ook een typeplaatje met 1200 achterop laten zitten :P )origineel gepost door de jong
Eindelijk een echte auto gekocht! :PLol king:
Nou, als je met die Vectra nog niet genoeg ruimte hebt, dan weet ik het ook niet meer..
(nou ja: je kan natuurlijk een Vivaro kopen)welkom ook van mij
Ach, ik ben ook ooit begonnen met nul ervaring, maar goed lezen van de gebruiksaanwijzing kan je al een aardig eind op weg helpen.
Een beetje autoradiofabrikant (3 keer woordwaarde) geeft toch wel aanwijzingen waarvoor welke kleur draad bestemd is?Even uit mijn hoofd, moet nog eens inventariseren:
Voor de Manta, het kunststof plaatje wat tussen het dashboard en het stuur zit.
voor de Ascona, een metalen voorbumper (misschien ook achter)
Voor de Kadett: het plaatwerk waar de grille aan bevestigd zit, zijscherm links en rechts plus iets van de wielophanging linksvoorIk heb op dit moment geen idee of de motor nog rond te krijgen is, dus ik hou er rekening mee dat de zuigers misschien toch al vervangen moeten worden. En wat betreft de klepzittingen: dat kan dan in een moeite door…
Zolang het geen Deense dog is, zal dat best wel gaan in een Corsa!
Ook welkom hier!12 jaar valt wel mee, ik kocht de mijne ook dat hij 12 jaar oud was. Af en toe een pluimpje uit de uitlaat, maar desondanks geen extreem olieverbruik.
En met de spreekwoordelijke betrouwbaarheid van Opel: starten-lopen (de motor dus) -
AuteurBerichten