Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Haha maak je geen zorge ik heb nog wel een basis technische kennis maar wil het goed doen vandaar de wat dommer klinkende vragen.
Wat verwachten jullie zal het aan de klep liggen of meer richting bougies?
Ik vraag dit namelijk omdat ik me auto deze/volgende week een grootte beurt/apk wil geven. Als het de bougies zouden zijn zou ik morgen al een afspraak kunnen maken want volgens mij vervangen ze bougies bij een grootte beurt? Twijfel er even over. Dan zou ik er meteen vanaf kunnen zijn. Maar daarom twijfel ik of er dingen zijn die ik zelf kon doen. Maar morgen dus na de bougie kleur kijken. Dus wta denken jullie morgen bellen voor een beurt/keuring of maar beter even wachten.
En water op debougiedoppen en kabels is toch nooit slim? als er iets open staat lijkt het mij dat het kortsluiting maakt toch?
Maar de vraag is, mijn EGR klep is pas vervangen. Hier zou ik dan toch geen problemen mee kunnen krijgen. Ik weet even niet zo goed of het ook is als het warm of koud. Maar volgens mij alleen als ie koud dacht ik. Toen ik stil stond probeerde ik te luistere maar stond voor stoplicht dus kan me goed vergissen.
Bougies kijken zal ik morgen doen dat kan iedereen heb je geen sleutel ervaring nodig. Ik vroeg het omdat er bij mijn ex-scooter een methode voor was om te kijken of hij goed vonkte vandaar dat ik het even voor de zekerheid wou vragen.
Zo ver ik weet is de uitlaat puur origineel dus zou het niet weten. Weet wel dat deze ook ver kapot is vandaar dat ik dacht dat het daaraan lag. Hoe kan ik de bougies bekijken of wat wordt daarmee bedoelt? En als ik meer gas geef is het weg als ik even gereden heb ook. Ik mis ook geen kracht. Alleen het geluid vind ik wazig.
http://www.youtube.com/watch?v=btLTM55P09s” onclick=”window.open(this.href);return false; mijn schuld hier is ie op te bekijken!
http://www.youtube.com/embed/btLTM55P09s?hl=nl&fs=” onclick=”window.open(this.href);return false; hier is het filmpje hopelijk kunnen jullie meer zeggen.
Auto het nog genoeg krach gewoon zelfde als normaal. Zou het kunnen zijn door mijn uitlaat?
Het is al mijn hobby auto haha.
En 700 euro vind ik netjes klinken heb ik niet echt problemen mee haha. Zit je alleen dat je alles moet demonteren en nog de auto daar moet krijgen:S
daar was ik al bang voor. zo prijzig voor een tweede hands auto helaass:S
Ga ik aankomende week doen. Maar nu nog een vraag ik wil hem eigenlijk laten overspuiten omdat mijn lak veel krassen heeft verschillende roestplekjes begint te krijgen en wat doffer is. Zou ik hiervoor ook een schoonmaak bedrijf kunnen gebruiken? Voor de lak te polijsten/verzegelinen zou dit ook goed genoeg zijn?
Dus gedemonteerd kan me dit tegen de 600 – 700 euro aan kosten? Hoor veel verschillende bedragen door elkaar beetje verwarrend.
Daar heb ik het niet over ik wil in de toekomst er mee na shows etc. vandaar.
Zou rond de 1000 met alles gedemonteerd wel mogelijk zijn?
Zullen er toch nooit 1.500 tot 2.000 voor vragen:S? en dan haal ik liever alles zelf eraf inderdaad. Hoopte eigenlijk rond de max 1000 is dat mogelijk?
Dat met die bon komt wel goed. En ja kaal afleveren gaat hem niet worden, moet er wel nog heen rijden natuurlijk. Hoeveel zou ik dan ongeveer kwijt zijn?
Nog meer mensen aanwezig of tips hoe laat ik het beste daar kan zijn?
Daar betaal je helaas ook net zo veel als pilot voor. Ik spaar wel dan tot mijn pilot setje alles wat jullie opnoemde kwamen ook op een bedrag uit van boven de 100 euro en dan kan ik net zo goed voor pilot gaan. Hoopte een goedkoop maar goed alternatief te vinden.
Nobody?
@corsabc20xe wrote:
@Jaapio wrote:
@suurtje wrote:
Als het goed is heb je rechtsvoor in je motorruim een dop zitten die kan je eruit trekken en dan heb je een groot gat naar binnen dan kom je achter je dashboardkastje terecht
tis een beetje priegel werk, maar na beetje jutteren en flink smeren pas je kabel hier gewoon bij!
er zit als je voor de auto staat rechts in de accu bak nog een lege rubber daar heb ik me kabel door gedaan.
was super simpel en je zit niet in je ecu kabel te kloten.als je voor de auto staat zit de accu links bij een corsa. En bij de accu kreeg ik mijn kabel er niet doorheen
En die Cobra/camco/gm-tuning zitten al een tijd erin? Geen problemen met ballast of iets?
@Vannos wrote:
vorig jaar ook geweest. was SUPER druk!! stonden in een file ….
nadeel dat de garage vol stond. ( door de drukte )veel mooie auto,s dit jaar ga ik weer. maar zorg ik dat ik er op tijd ben.
Wat is op tijd voor jou? Wordt mijn eerste keer en ik was van plan tegen 9 uur te vertrekken vanuit limburg dus anderhalfuur rijden zou ik er half 11 zijn te laat denk je?
GSI logo’s staan standaard ook op de deuren.
@bleucorsaboy wrote:
@wim-v6 wrote:
@bleucorsaboy wrote:
aan de bumpers,
volgens mij is een gsi nooit met die bumpers uit gebracht.
maar ik kan het fout hebben hoor ;)Ga maar eens zoeken naar 95er en 96er corsa-B GSi’s zijn zo geleverd..
Deze staat ook als GSi op Kenteken (origineel nederlander).
RDW zet geen GSI op Kentekenbewijs bij ombouw.
Is een Geheel origineel Corsa-B prefacelift GSi
oke weer wat geleerd
maar die oude gsi logo’s op de deuren horen niet toch willem of is dat ook orgineelZiet er goed uit, werkt ook goed tot nu toe. Mijn winterbandjes staan erop nu kijken of ik ze ook nog verkocht krijg!
Oke bedankt Wim.
Heb alle tijd alles komt goed.
@waltwalt500 wrote:
nou maikeltje..we zijn benieuwd wanneer je ontmaagd word hoor
Nog een paar foto’s van mijn GSI




Dit is trouwens inmiddels allang opgelost de EGR klep is vervangen en dit heeft de storing verholpen
-
AuteurBerichten