Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mad Max
DeelnemerHad ik al een bod op gedaan en kreeg en u2u dat ie verkocht was. Dit is volgens mij nog voor nieuwjaar geweest..
Mad Max
DeelnemerIk ben niet zo oud en ben pas met me 17e begonnen met mobieltjes, dus mijn bescheiden lijstje:
Sony Ericsson w810i (heerlijk apparaat)

Sony Ericsson w960i (Goede specs toen ie uitkwam, alleen toen werd die versie van Symbian niet meer ondersteund :()

Google Nexus One (Origineel Nederlands! Zeldzaam toestel, vergelijkbaar met HTC Desire. Wil nooit meer wat anders)
12 februari 2011 om 20:22 In reactie op: kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht #17781178Mad Max
Deelnemer[rquote=1866887&tid=139212&author=pipo]remklauwen opel gt passen zijn het zelfde als van en c kadett 1600 zul je allen effe grotere schijven moeten nemen van een c kadett 1600 of ascona 2,0 of ook van die gt.
maar volvo klauwen dan heb je ook andere schijven geventileerde:hmmz[/rquote]
Ja is een bekende conversie. Met een beetje boren en draaien passen er 262 mm geventileerde schijven van een honda prelude op.. 21 mm dik..
11 februari 2011 om 20:58 In reactie op: kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht #17781173Mad Max
Deelnemerremklauwen van een GT zijn zeker niet hetzelfde? ik heb ze niet meer nodig, heb nu volvo 4 pots..
Mad Max
Deelnemer[rquote=1866268&tid=142492&author=petrolhead][rquote=1866256&tid=142492&author=Mad Max]ik heb het vermoeden dat je de 64-bits versie gedownload hebt, en een 32-bits OS draait (XP, vista). Daarom zeurt ie dat het geen win32 (zie je de 32) bestand is..
kijk eens of je hier verder mee komt
Max[/rquote]
of andersom dat hij 64-bits heeft en msn 32bits wil draaien.. [/rquote]
als ie 64 bits zou draaien zou de comp niet zeuren dat het “geen geldig win32 bestand is”..
Mad Max
Deelnemerik heb het vermoeden dat je de 64-bits versie gedownload hebt, en een 32-bits OS draait (XP, vista). Daarom zeurt ie dat het geen win32 (zie je de 32) bestand is..
kijk eens of je hier verder mee komt
Max
Mad Max
DeelnemerIk heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen :D
Mad Max
DeelnemerIk heb er zin in! Kijken of ik deze keer wel stemmen binnen kan slepen :D
Mad Max
DeelnemerDan wordt een manta as wel errug breed..
Mad Max
DeelnemerManta as is een stuk breder. Als je een city hebt dan past een opel gt as, maar de manta as dus niet. In principe past alles met laswerk. Populaire optie is een volvo 240 as, heb je ook gelijk schijven.
Mad Max
Deelnemer[rquote=1864770&tid=142276&author=Paullus]en daar komt bij dat een 1200 as meestal niet lang heel blijft achter een 2.0…:hmmz[/rquote]
Ik wou het niet zeggen, maar er is een reden dat opel een dikkere achteras leverde op de grotere motoren..:vertag
Mad Max
Deelnemer[rquote=1859000&tid=141805&author=Peter.][rquote=1858242&tid=141805&author=iSuperSSam]bedankt voor de tip! maar ik had dat geprobeerd en op alle foto’s waren de banden een stuk lichter van kleur dus zag je een duidelijk verschil..
Dat is op dit moment nog iets te geavanceerd voor mij, dat komt wel met de tijd ;)[/rquote]
Dan moet je gewoon het stuk band selecteren en donkerder maken! Beetje meer contrast enzo![/rquote]
Burn tool :thumbup
Mad Max
DeelnemerIk zou alleen niet zo door de modder baggeren met je nieuwe velgjes..:thumbdown
Mad Max
Deelnemer[rquote=1852574&tid=141313&author=Oly]
Voor een andere kachel heb je niet zoveel ruimte. Back in the old days zette ik een stuk karton voor de radiateur in de winter….. (1100N)
[/rquote]
Ik zat te denken aan de plek waar de accu hoort te staan. Accu gaat dan in de achterbak.
Mad Max
DeelnemerNee zonder, maar een andere kachel wordt ik alleen maar vrolijk van want mijn fohn werkt nog beter dan het huidige apparaat. Wat betreft “lekker doorrijden”.. dat zit er niet in. Ik ben deze ombouw begonnen omdat me blok geploft was.
Max
Mad Max
DeelnemerJa ik ben dezelfde max als van het hkbc forum. Ik heb al 1900 gt fusees met grotere schijven en de volvo 240 klauwen komen erop. Er ligt ook al een 1900 gt achteras te wachten. Hier wil ik grotere remcilinders in doen (rekord D) om de rembalans een beetje te behouden. Ik zou graag een keertje langskomen. En ik zie steeds meer noodzaak om toch maar eens te gaan leren lassen:sleeping
Mad Max
DeelnemerJa van de bladveer was ik op de hoogte. Ik ben al reeds in het bezit van de manta 1.8 steunen. Ik heb altijd begrepen dat de motor van een C zo in een B gelepeld kan worden, en als dat zou kunnen, dan zou dus de c20 ook zonder problemen op de as van de b landen? Tevens heb ik gelezen dat in theorie je een cih ook op een ohv as zou kunnen leggen zonder aanpassingen. Dat is dan ook niet waar?
Mad Max
Deelnemerop wat voor grond was dat strafbaar dan? Niet degelijk bevestigd ofzo?
Mad Max
DeelnemerHeb je last die ie omhoog schiet bij het stilstaan en bij zeg snelwegwind wel een beetje op temperatuur blijft? kan vanalles zijn.. kaduuke kachelslang tot geplofte koppakking (geloof me, I’ve been there)
Mad Max
Deelnemerwat doen die twee snoepscheppen onder de voorbumper?
Mad Max
Deelnemerdie grill staat em goed! maar wat is de deal met die kleuren? het lijkt wel krijt?
Mad Max
DeelnemerHey blitzer, als je nou dat voorwiel ff gespiegeld had, had ie wat mooier uitgekomen!
Mad Max
DeelnemerVolgens mij gewoon bij de opel dealert te krijgen..
Mad Max
DeelnemerDagelijks gebruik en deze ombouw wordt misschien wat lastig. Wat betreft schijven: een 1900 as van een dett b of opel gt past 1 op 1 en dan heb je 238mm schijven. Vergeet niet een rembekrachtiger!
Mad Max
DeelnemerIk ben zelf bezig met een c20xe in mijn B te lepelen, en als dat kan, moet een c20ne ook kunnen ;)
-
AuteurBerichten