Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mad Max
DeelnemerDat is zeker waar. Voor straattgebruik ideaal. Het gaat mij nu echter even om de hypothese en mocht ik meer acceleratie willen (bijvoorbeeld op het circuit) dan kan ik dan kiezen voor een andere overbrenging..
Mad Max
DeelnemerHet is een type 2 as :thumb
Waarom ik naar iets anders dan 3.44 zou willen is dat mijn theoretische top met de getrag en een toernlimiet van 6800 op 275 km/u ligt.. een tikkeltje overdreven misschien :hmmz
Mad Max
DeelnemerIk heb de as niet, maar waarom ik niet heel de as om zet is dat een gt as een flink stukkie smaller is dan een manta as..
Mad Max
DeelnemerNou dan zal ik maar eindelijk gaan:

nu wil ik niet weten waar het body van is, maar waar het onderstel van is!
Max
Mad Max
DeelnemerAls je wielen neemt die dezelfde breedte hebben als nu zou je et 10 moeten hebben.
Mad Max
DeelnemerJa die 4.11 wist ik van, maar das een dunne as. 3.67 moet dus als ik gewoon een hele as zou hebben liggen gewoon lukken?
Mad Max
DeelnemerAls je teller teveel aangeeft dan kan je dat omlaag schroeven met een potmeter. Geeft ie te weinig aan moet je het rooie knopje op je dashboard even omzetten. Geeft ie dan weer teveel, dan een potmeter ertussen.
Mad Max
DeelnemerDaarnaast is volgens mij het handigst om van achter maar voor te ontluchten.. van het wiel die het verst van de hoofdremcilinder zit naar de dichtsbijzijnde..
De handrem op mijn B heeft het ook nooit goed gedaan..
Mad Max
DeelnemerDas een prius!
Mad Max
Deelnemerdie schijven moet je volgens mij sowieso omboren, achterwielaandrijvers hebben (behalve omega enzo volgens mij) andere remschijfopbouw. Klauwen moet je kijken of de afstand tussen de gaten uit me hoofd 100 mm is.. misschien tachtig.. moet ik ff voor je nakijken..
Wil je perse 13 inch blijven rijden dan?
Mad Max
DeelnemerIk ben zelf niet van de voorwielaandrijvers, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn..
Mad Max
DeelnemerVolgens mij is dit hartstikke standaard..
Mad Max
DeelnemerStekkers en een pulsgever. Pulsgever kan je op je bak draaien waar nu je kilometerkabel aansluit. Ik weet zeker dat het op een getrag kan, maar waarschijnlijk ook op een ohv vierbak.
Max
Mad Max
DeelnemerStuur pipo ff een pm. Hij heeft voor mij -60 naar -85 geperst..
Max
Mad Max
DeelnemerIk vond dittum nog: http://racehardware.nl/ArticleDetails.aspx?ArticleCode=01.0410.00&CurrentCategory=&CatCode=1.6&SelectedCat=|1|1.6|&SubPage=True” onclick=”window.open(this.href);return false;
dat wat?
19 mei 2011 om 14:50 In reactie op: Animo lagers achteras Manta/ascona/kadett b/c diff/wiellager #17881027Mad Max
DeelnemerSplendidparts.de heeft sowieso wiellagers achter voor de kadett b/c, zelfs voor GT oude type nog..
Max
Mad Max
DeelnemerTop.. mijn b gaat ook ats cupjes krijgen en gaat 85 omlaag.. dus dan weet ik waar ik aant oe ben :wub
Mad Max
DeelnemerZiet er goed uit man! is je dett nog verlaagd of niet?
Mad Max
DeelnemerOp geluid wordt niet gekeurd. Daarnaast, hij heeft die auto al reeds gekocht toch, en toen was die APK gekeurd, dus vanaf dan lijkt het me zijn pakkie aan..
Mad Max
DeelnemerAls het precies hetzelfde blok is lijkt me dat dat moet kunnen, in ieder geval op je carb dan..
Mad Max
DeelnemerIk vind et knap dat je zelfs met kooi erin die auto nog zo dubbel weet te vouwen!
Mad Max
DeelnemerAls je de velg al hebt zou ik gewoon ff je wagen opkrikken, velg monteren en met een rolmaat kijken hoeveel ruimte je hebt..
Mad Max
DeelnemerKonig rewind?
Mad Max
DeelnemerIk heb zelf geen ervaring met spacers dus qua weggedrag kan ik je niks vertellen. Wat betreft de wiellagers. Wat jij bedoelt heeft niet perse met spacers te maken. De ET waarde van je velg is standaard zo dat het midden van het wiel mooi in lijn ligt met je lagers. Ga je een lagere ET waarde rijden (wat je effectief ook doet als je spacers plaatst) dan krijg je een moment op je wiellagers. In principe is dit geen doodzonde, maar ja, ze zullen een tikkie sneller slijten.
Mad Max
DeelnemerDruklager? Stofscherm tegen je schijf aan? Schijven krom?
-
AuteurBerichten