Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mad Max
DeelnemerDe hoogte is dan 80. Dwz eigenljjk is je band 165/80/13.
Mad Max
DeelnemerIn het kadett b register wat we bij de b club hebben staat ie ook niet. Ik kan iig dus geen foto voor je regelen en op de club zullen we de wagen ook niet kennen.
Max
Mad Max
Deelnemerals je een Z06 kan betalen maakt de levensduur van die bandjes je ook geen kont meer uit natuurlijk :jerry
Mad Max
Deelnemerja het is een afwegin die je moet maken dus de grip die je wil op het circuit en hoe lang je banden meegaan op straat. r888 zijn leuk voor het circuit inderdaad, maar zullen het niet bijster lang uit gaan houden op straat. ik zelf zou zeggen t1r, maar ik heb niet veel ervaring met banden. Hoor vooral veel goeie dingen.
Mad Max
Deelnemer@Sander^^ wrote:
@Mad Max wrote:
een c dett uit 85..?
kan dit dan niet?
Nee dit kan niet, ze zijn gebouwd van 73 tot 79.
Wat mijn advies zou zijn is dat je eerst een idee hebt wat je koopt/wil kopen voordat je over gaat tot het daadwerkelijke kopen. Als je een kadett c wil, maar mij niet kan vertellen wanneer die dingen ongeveer gemaakt zijn zou ik nog even wat research doen ;)
Mad Max
Deelnemereen c dett uit 85..?
Mad Max
DeelnemerHij staat er nog wat shabby bij, maar de velgen zitten eronder.

De rand moet nog wel even een beetje omgebogen worden :wub

Max
Mad Max
DeelnemerIk zelf vind het niks. Daarnast zijn het de 7,5j’s op de foto. Die 9’s ga je er niet ‘zomaar’ onder krijgen.
Mad Max
Deelnemerdie tankdop op die e kadett ziet er echt heel misplaatst uit zo..
12 maart 2012 om 17:38 In reactie op: Twee remcilinder voorkant Opel Kadett B gevraagd, 1972. #17894706Mad Max
DeelnemerSuselbeek heeft ze wel denk ik. http://www.opelgtparts.com :thumbup
Mad Max
DeelnemerEn hoe is het dan uiteindelijk opgelost met pulsgever en de juiste snelheid?
Mad Max
DeelnemerAls het echte 3 delige velgen zijn dan zijn ze geschroeft. Heb je anders voor de zekerheid een foto van de binnenkant van de velg?
Mad Max
DeelnemerJa das bij alle opel achterwielaanndrijvers..
Mad Max
DeelnemerBekende roestplekken: dorpels, kriksteun achter, reservewielkuip, binnendorpel (even matje optillen dus) en het deel onder de eerste raamstijl, dus kijk even bij de voorwielen onder de kuip.
Verder als je gaat rijden let even op dat de achteras niet giert.
Mad Max
DeelnemerDat ligt er helemaal aan hoeveel korter de nieuwe dempers zijn. Het gaat erom dat a. Je veren niet los komen en b. Dat de schokker genoeg ’travel’ heeft. In mijn idee kan je dus tot 40mm+verkorting schokkers gaan wat betreft verlaging. Stel je schokker is 40 ingekort dan kan je tot -80 gaan.
Mad Max
DeelnemerBij meer dan 40mm wil je je schokkers vervangen.
Mad Max
DeelnemerAls de stofhoes van de remzuiger op/weg is dan zou ik een revisiekitje aanschaffen. zodra er zand/grind/zooi tussen die zuiger en zuigerwand komt slaat de boel vast en ben je nog verder van huis..
Mad Max
DeelnemerHet is niet logisch terug berekend. Het gaat mis bij het 3 euro hebben en er twee terug betalen. Daarnaast ga je je eigen geld (die ene euro) optellen bij de schuld. 100-2 is 98. Das 49 euro per persoon. En die ene euro heeft niks met de schuld te maken..
Mad Max
DeelnemerAnders kan ik wel wat voor je klussen in Solidworks. Is een modelleerprogramma wat een frezer zo in zn computertje stopt en er rollen velgjes uit de achterkant..
Mad Max
DeelnemerWat je in de gaten moet houden is dat dat randje waar je je gaatjes door wil boren vrij dun is, zeg een millimeter of 3.. 3 delige velgen hebben een randdikte van een halve inch, ruim 12 mm.. Die drie millimeter is bedoeld om de band op zn plek te houden en niet om een velgrand op te monteren en daarmee rond te gaan rijden.
Mad Max
Deelnemer@Jeroen-c20xe wrote:
@CQPV6 wrote:
Nou en nou kom ik dan…. Past een stalen carterpan van een c20ne of c20se (omega) dan ook zonder pardon onder een c20xe?
@Mad Max wrote:
Nou ben ik benieuwd of iemand wel een ls een ne krukas is een xe geschroefd heeft..
Ja en nog een keer Ja, beide al uitgeprobeerd ;)
ne krukas in een xe gaat zo, alleen de keering in de oliepomp is anders en natuurlijk ook het vliegwiel van een 8v nodig.
stalen carterpan past zo onder een xe, hoef je alleen wat te sleutelen met dopje 10.Maarum, heeft het nut om een c20ne kruk in je blok te hangen? Is ie lichter bijvoorbeeld?
Mad Max
DeelnemerJa past, kan niet anders..
Mad Max
DeelnemerNou ben ik benieuwd of iemand wel een ls een ne krukas is een xe geschroefd heeft..
Mad Max
DeelnemerAls je weet dat de kop anders is dan had je de eerste vraag niet hoeven stellen ;)
Spruitstuk zit op de kop van een blok vastgeschroeft, niet op het onderblok. Onderblok als in zuigerboring is inderdaad hetzelfde, maar zuigers zijn sowieso anders, drijfstangen en krukas lijkt me ook dat die anders zijn, maar dat weet ik niet zeker..
Max
Mad Max
Deelnemerbeetje naar voren leunen is altijd wel tof. In ieder geval beter als naar achter leunen.
Nog wel even wat anders: Ik, en misschien anderen met mij, vind het niet zo tof als je na een uur geen antwoord je eigen onderwerp al gaat zitten bumpen met alleen een duimpje omhoog. Je krijgt echt wel een antwoord. Geduld is een schone zaak.
Max
-
AuteurBerichten