Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mad Max
DeelnemerHet wordt steeds erger met jou sik. Eerst op Norfolk een tikkie, dan in gemert en flinke deuk, en nou hiero je halve achterklep deraf..
Mad Max
Deelnemeralstublieft!

ik heb em niet uitgebouwd, want met alleen photoshup en die bumperkleurranden wordt dat echt een drama en de hoek van de foto leen zich niet om de uitbouw van een andere foto af te plukken..
Mad Max
Deelnemertadaa!

Ik verveelde me dus heb ook je deurgrepen geshaved :wub
Mad Max
DeelnemerMijn kadett staat ook al een half jaar gedemonteerd op de oprit. Ik ben serieus blij met de buren die het wel prima vinden. Ik ben ook maar een student die zijn pieken bij de ikea verdient. Langzaam maar zeker kom je er wel.. beetje doorzettingsvermogen!
Mad Max
DeelnemerIn je carterpan horem volgens mij geen andere gaatjes dan het aftapgat, en die hoort aan de andere kant. Misschien een suggestie oom een foto van je carter te maken want met een pijltje kan men niet veel.meer zeggen dan dat dasr geem gat hoort.
27 september 2010 om 17:07 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530762Mad Max
DeelnemerDiesel turbo’s zijn meestal zogenaamde VGT (variable geometry turbo) turbo’s (die je ook op luxe benzine porsches vind tegenwoordig). Deze turbo’s zijn dus niet sterk afhankelijk van het volume uitlaatgas dat er doorheen geblazen wordt omdat ze de hoek van de bladen in de turbo aan kunnen passen. Dit principe is veel haalbaarder op een diesel omdat de uitlaattemperatuur daar veel lager is dan bij benzinemotoren. De turbo’s die dus ook op die porsches zitten zijn behoorlijk prijzig.
Kortom, geen diesel turbo op je bezine auto tenzij je zeker weet dat ze niet VGT zijn, anders kan je snel weer een nieuwe turbo kopen.
-
AuteurBerichten