Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mad Max
DeelnemerGeld voor mij ook! Altijd maar die meetings in het verre oosten..
Mad Max
DeelnemerSplendid parts al geprobeerd?
Mad Max
Deelnemer246 is één bank toch? Lijkt me dat er iets met de benzinetoevoer is op die kan van je V..
Mad Max
DeelnemerHet enige auto gerelateerds wat ze hebben is autovisie of autoweek.. geen tuning magazines..
Mad Max
Deelnemereen fokkin tijdschriftenbon :fy1
Mad Max
DeelnemerIk heb me laten vertellen dat een plat vliegwiel lichter is. De reden voor een kom vliegwiel was iets met emissies dacht ik..?:hmmz
Mad Max
DeelnemerDoppenset en een tapset! het moet niet gekker worden!
Mad Max
DeelnemerIn mei moet me dett wel rijden. Lijkt me tof! Me duits is alleen wel echt dramatisch :(
Mad Max
DeelnemerTrekt ie ook moeilijker op? Al eens na een stukkie rijden je hand bij de wielen gehouden? Warm daaro?
Zo ja dan is er waarschijnlijk wat vastgeslagen achterin.. of je hebt je handrem erop laten staan :jerry
Mad Max
DeelnemerNu heb ik zelf een hele ouwe bak, maar die 1.3 is ook een ohv toch? Volgens mij gebruik je de dynamo om de v-snaar aan te spannen. Er zal ook een soort schuifidee zitten. Kwestie van bouten van je dynamo wat losser draaien (de een zodat ie kan schuiven, de ander op het draaipunt zodat de dynamo kan draaien). V snaar eraf, nieuwe erop en dynamo weer aanspannen en vastdraaien. Mij is verteld dat als je met je duim op de bovenkant van de snaar flink drukt dat ie ongeveer een centimeter mag verbuigen. Niet heel accuraat, maar een betere richtlijn heb ik ook niet.
Succes ermee!
Mad Max
DeelnemerAls je al een c20xe hebt en het blok toch op de bok gaat, is het dan niet goedkoper om de xe naar turbo om te bouwen?
Max
Mad Max
DeelnemerIk heb geen verstand van zafiras, maar wel van wet koop op afstand. Als je binnen 7 dagen hebt laten weten dat je wil retourneren dan sta je in je recht. Gewoon doordrammen, uiteindelijk krijg je toch wel gelijk..
Mad Max
DeelnemerAls ie oorspronkelijk 205/40 rijdt is 215/50 te groot. 215/40 zou kunnen, in principe is 205 of zelfs 195 gangbaar voor 7j velgen. Alles tot 225-235 is nog te doen. Als je velgschade rijdt kan je ook overwegen banden te kopen met velgbeschermende zijwanden.
Grootste nadeel aan naar 215 gaan is dat het relatief veel duurder is. 215 is een zeldzamere maat dan 205.
Mad Max
DeelnemerEn wat is daar dan precies de reden van?
Mad Max
DeelnemerC20let plaat heeft dezelfde vertanding als de getrag. De hoofdvraag is eigenlijk werkt dit op een plat vliegwiel? Die website zegt namelijk alleen konvliegwiel. Nu moet ik toegeven dat ik nooit een komvliegwiel heb gezien, dus lastig kan inschatten waarom het een wel zou werken en het ander niet.
Mad Max
DeelnemerMensen die recht voor je neus bij het inhalen ineens mee gaan doen aan de wereldkampioenschappen synchroon rijden.. of haal die wagen in, of blijf erachter, niet kilometers er precies naast gaan rijden
Richting aangeven, en dan in het bijzonder op rotondes..
Mad Max
DeelnemerIk had even een poging gewaagd, maar er is geen fatsoenlijk plaatje van die velgen te vinden..
Mad Max
DeelnemerLinks of rechts? Anders heb ik namelijk wel interesse in die deur.
Mad Max
DeelnemerDie bomen in je kofferklep maken het lastig om het echt mooi te shoppen. Hier mijn poging..
Verwijderd zijn je nummerplaat, je kofferhandvatunit, je kentekenverlichting en je sleepoog.. ruitenwisser is met die witte flare haast niet te doen..

Mad Max
Deelnemerff ander plaatje van google af geplukt en tadaaa!

Mad Max
DeelnemerHet verlagen van uitstoot is wel een beetje het idee van een katalysator jah..
Mad Max
DeelnemerIk wil wel een ander kleurtje erop shoppen.. maar ik zie niet wat je nog meer zou willen.. die vorige shopper heeft alles gedaan wat je vroeg..
Mad Max
Deelnemerorigineel gepost door blitzer
origineel gepost door Mad Max
Blitzer, je hebt een nogal eigenaardige manier van verlagen. Ik zie ook helemaal geen band meer om de velg heen?Hier mijn poging met de Porsche c2 velgen. Probleem is wel dat deze 16 inch zijn er op de foto iets van 18 inch onder zit, dus het boutenpatroon van de velg ziet er wat raar uit..

Max
Zoals ik al eerder zei: ik ben er nog niet zo gehaait in fotosoepen.;)
Oefening baart kunst!
Mad Max
DeelnemerBlitzer, je hebt een nogal eigenaardige manier van verlagen. Ik zie ook helemaal geen band meer om de velg heen?
Hier mijn poging met de Porsche c2 velgen. Probleem is wel dat deze 16 inch zijn er op de foto iets van 18 inch onder zit, dus het boutenpatroon van de velg ziet er wat raar uit..

Max
Mad Max
DeelnemerSuper afbijt van alabastine doet wonderen.. staat gewoon bij de gamma naast de verfafdeling..
-
AuteurBerichten