MAD-MARC

Aangemaakte reacties

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • :wors:wors:wors
    NEW DESIGN SUCKS
    geef mij maar nostalgie,eerlijk design.
    een oude outo moet je rijden, een nieuwe hoef je alleen maar te besturen.:puke

    In reactie op: ideeen c kadett rat gevraagd #17555721

    ach een kratje bier maakt wonderen:D
    straks nog wat tijd spenderen om een ander frontje in de rode coupe te lassen en dan is m’n broertje ook weer heppie.
    ik heb ook weer ontdekt waarom ik natte voeten kreeg, het hele bovenpaneel was zowat opgevreten door ijzerratten. er zat nog presies een klein strookje van 1,5 cm plaat,enoeg om het choke kabeltje op de plaats te houden.
    dus mog meer transplantatie plaatwerk te doen.

    In reactie op: wie kan mij helpen #17571212

    obere heerlen (opel classic parts) 27 euro per rubber

    In reactie op: BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO! #17498906

    in marokko kost het een hand of een dozijn stokslagen of zo.
    1keer gappen, chop hand eraf
    2e keer de ander,en hoe hou je het dan nog vast:hmmz

    In reactie op: Kachel wordt niet warm #17553235

    thermostaat uitbouwen enkijken of het klep gedeelte bij kamertemperatuur gesloten is zo niet, vervangen dan.
    als alles goed gesloten is kun je de thermostaat in een pannetje met water op ’t gasfornuis zetten en met een thermometer de temperatuur meten,meestal staat op de ring van de thermostaat een bedrijfstemperatuur en bij deze temperatuur moet de thermostaat geheel geopend zijn.
    als er 92 graden op staat zal de thermostaat in praktijk al bij 80 graden beginnen te openen.
    een defekte thermostaat sluit over het algemeen niet, het komt zelden voor dat een thermostaat niet opend.

    In reactie op: Mooie uitspraken topic #17566870

    everything fun is illegal

    met spaarlampen bespaar je energie, hoe meer branduren hoe meer je bespaart
    dus bij mij branden 24u/dag 2500 spaarlampen,hoef ik nooit meer te werken.

    ALS JE TE LUI BENT OM TE WERKEN EN TE LAF OM TE STELEN KUN JE ALTIJD NOG PARKEERWACHTER OF POLITIEAGENT WORDEN.

    in weert woont een man maar die kan spugen op z’n buurman,op een dag red hij een vogeltje uit de bek van de kat van de buurman en dit blijkt een goede fee te zijn.
    De fee verteld hem dat hij 3 wensen mag doen maar met één voorwaarde: alles wat hij wenst krijgt de buurman twee keer.
    zo gezegt zo gedaan, dus de eerste wens:
    een geweldige mooie en gewillige vrouw die alles voor hem doet. en voila een stoot van een vrouw komt binnen.
    maar de buurman blijkt een erg knappe tweeling te hebben.
    afgunst en zo, maar dan toch maar de tweede wens.
    Een portemonee met briefjes van 100 die niet meer leeg raakt. pats boem en jawel er ligt op tafel een dikke portemonee met zeker 30 briefkes van 100 en hoeveel hij er ook uit plukt er blijven er steeds 30 in.
    Maar de buurman heeft er een portemonee gelijk aan die van hem maar dan met briefjes van 200.
    Kwaad dat hij is denkt hij de hele dag na ovedr de derde en laatste wens en dan heeft hij het tenslotte gevonden!!
    de fee vraagt wat de derde en laatste wens dan wel mag zijn en hij antwoord: ik wil dat je me 1 teelbal amputeerd!

    In reactie op: Restauratie adviezen gevraagd (loogbad?) #17550223

    thermisch verzinken is verboden!!

    Al je plaatwerk van de auto is koud vervormd hierdoor wordt het materiaal steviger door de aanwezige spanningen.
    Bij thermisch verzinken word alles verwarmd tot 750 graden of ongeveer waardoor de aanwezige spanningen eruit gloeien en dus de stevigheid totaal verdwenen is.( je drukt met een pink zo een deuk in de deur)
    tijdens het afkoelen als alles uit het zinkbad komt treden er wel nog wat rest spanningen op waardoor er de vreemdste vervormingen komen waardoor de auto eruit komt te zien alsof er een kudde hooligans op bezoek is geweest.

    electrolytisch verzinken kan wel, omdat dit zonder warmte gebeurt maar middels een zuur met opgeloste zink of zinkkathode maar de binnenkant van de kokerbalken is van mindere kwaliteit dan de buitenkant omdat het zuur hier minder door stroomt.

    kaal maken met schuurpapier en/of afbijtmiddel is ook mogelijk ipv stralen,weet je tenmindste zeker dat het plaatwerk niet verneukt word door een onoplettende of onkundige straler.

    blank staal voorzien van een laagje ets primer (geeft een chemische verbinding met het staal waardoor het beter hecht) vervolgens alles overspuiten met epoxy primer en daarna pas de kleur.
    en het aantal bedrijven met een groot elektrolytbad is maar klein

    In reactie op: ideeen c kadett rat gevraagd #17555718

    De 1200 as is wel heel leuk om rubber mee te versmelten.
    ik had een 1200 sedan voorzien van een 1900 ohc met 245 bak en zelfs in de 4e versnelling spint het nog. 0-100 in zowat 4.5 sec. met een beetje beleid. ha ha

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17299803

    He hanskadett kennen wij elkaar toevallig?
    ben je de lange hans, maat/kennis van mouse?

    In reactie op: Rijden zonder apk #17531776

    verzekeren kun je telefonisch aanmelden.
    De apk kunnen ze je voor van de weg halen,maar ik heb zelf al 2 keer gehad dat de apk een week verlopen was en met een afspraak op zak van de garage voor een nieuwe apk mocht ik toch van de pet doorrijden.

    O ja het record “foutje” was bijna 3 jaar zonder apk. kostte me 2 keer 70 euro door automatische registercontrole van de rdw in veendam.
    Maar dat wat maar een 10e van de kosten t.o.v als alles aan de apk eisen moest voldoen.
    al dat gezeur over spoorbreedte, grijskenteken inrichtingseisen,autogordel en vrijloophoek ivm opspattend water.FUCK OFF
    De remmen en de verlichting zijn het belangrijkste en dat is bij mij altijd goed o ja en niet te vergeten de STRUCTURELE STEVIGHEID van de auto. Dus geen roestgaten of doorgerot chassis.

    In reactie op: kleppendeksel 2.4 te maken?? #17517796

    bij een goede automaterialen zaak verkopen ze het ook als kneedbaar ijzer.
    Je hebt het van meerdere merken.

    In reactie op: Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT #17366864

    zaterdag gespot op weg van weert naar nederweert een zwarte c-rekord coupe (of mogelijkerwijs een commodore a).
    Zag er erg strak uit.
    Ik had zelf ook een rekord op de vrachtwagen staan.

    In reactie op: kleppendeksel 2.4 te maken?? #17517791

    niet brassen maar goed lassen.
    plakken blijft maar tijdelijke oplossing.

    In reactie op: Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT #17366809

    Die blauwe rekord station( is trouwens een rekord-c caravan) is niet meer in panningen maar nu in weert.
    Het is mijn nieuwe aanwinst.
    Het vergt wel weer wat laswerk,maar dat is geen probleem.
    Mijn eigen c kadett coupe is na een aanrijding een halve meter korter geworden en er moest dus weer een andere auto bij komen.
    En dat mag dan alleen maar een oldie van opel zijn.

    In reactie op: Jouw schadegevallen #17471506

    De voorkant van m’n C-Coupe een halve meter korter omdat een lul de behanger zo nodig moest draaien op de weg zonder wat van anderen aan te trekken.:sleeping:sleeping
    Ja en daar ga je dan…:cry

    Maar hij is toch niet zo maar van me af:vertag

    In reactie op: Opel Kadett GESPOT #18186439

    centrum van Weert : een gele Kadett-C coupe

    In reactie op: Alles op een rij: versnellingsbakken (4-5 bak) #17310610

    zit er verschil tussen het gatenpatroon van een 240 bak en een 265 bak?

    In reactie op: banden/ velgen uitsteken van de auto #17412533

    Kenteken deel 1 of twee in beslag genomen?
    Gewoon naar het postkantoor gaan met deel 3, overschrijven en terug op naam nemen en een nieuw deel 1 of twee aanvragen. Is gewoon veel sneller en laat oom agent dat oude deel maar ergens neerschuiven waar het licht niet schijnt. ha ha

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)