Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dappere stap.. kan er wel respect voor hebben.
Voor wat betreft je auto verschepen…wil, als je nog iets meer zekerheid wil wat betreft zout etc, zet je hem toch in een reefer?
20ft moet genoeg zijn. heb je 6 meter laadruimte.
temperatuur op +20 graden. en hij komt er fris weer uitIk ben zelf transportplanner in de zeecontainers.
kan weleens een balletje opgooien bij klanten. Hoewel die doorgaans geen auto’s naar thailand verschepen.en er wordt veel meer ge-importeerd daarvandaan natuurlijk.
grote expediteurs als Panalpina (zit wereldwijd) en bijvoorbeels DSV kunnen je ook wel verder helpen.
tel nr. panalpina rotterdam, 010 – 4877200
tel nr DSV-dordrecht 078-6520200
aangezien je eerst prijzen en voorwaarden te bespreken hebt zou ik je niet direct een naam kunnen geven. maar vragen staat vrij.
je kan zowiezo al besparen door hem bijvoorbeeld zelf naar dordrecht te brengen.
groeten
origineel gepost door Mirage
Steinmetz 3 spaaks airbagstuursluit me hierbij aan!
Raid-hp airbag sportsturen zijn ook erg gaaf!
kost wel wat, naar offcieel kunnen ze je auto afkeuren heb ik weleens gehoord als een auto waar origineel een airbag in hoort er geen meer in zit.
29 november 2009 om 00:54 In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555755is het origineel wel een 280 teller? of misschien wel een 260?
dan komt het met die tellerplaten ook niet goed.je kan hem altijd even markeren, als je de oude eruit haalt :)
Misschien dat het met die pompen een kwestie van tijd is… ik hoorde het al eens eerder. en toen kon ik hem zelf ook nog origineel krijgen.
Maar ik hoorde pas geleden weer dat soort berichten.
denk dat er nog best een voorraadje ligt hier en daar..:thumbupik heb oude en nieuwe type (metalen rollen op mn E-kadett, en plastic rollen op mn calibra.)
verschil vind ik niet zo spannend, bij beide types is het gewoon noodzaak op tijd te vervangen.king::thumbup
probleem is echter wel dat waterpompen van het oude type niet meer origineel te krijgen zijn :hmmz
heb de fotgoos weleens eerder gezien :thumbup
voor originaliteit krijgt hij een 10+:P
geweldig ding om te zien! en super details:wors:worsIk heb deze altijd erg mooi gevonden :thumbup
maar hou het persoonlijk voorlopig wel bij de originele ( omdat daar mijn enige escape zit als mijn accu eens leeg is, in de vorm van een kofferbakslot king: )
origineel gepost door louwe 16 klepper
beetje vaag
der zijn hier zat die een let in een astraf , e kadett
corsa a en b
hebben allemaal zonder 4×4
en dan zou het in een calibra niets waard zijn
als t geen 4×4 is
vreemd ja;)tis wel zo als ik een calibra turbo zou willen dan kocht ik wel een 4×4
maar alleen omdat je dan een originele auto hebt;)Denk dat als je het in een corsa/ kadett/ astra e.d. hangt dat je dat niet vor het comfort doet… dan WEET je dat je bij volgas je stuur beter met 2 handen kunt vastpakken :P:thumbup
Als ik met 4×4 rij kan ik redelijk simpel gewoon volgas geven. maar als de zekering eruit is vol je hem echt trekken hoor. en behoorlijk ook.
maargoed. met fwd rijdt ie natuurlijk ook prima. :afro alleen met 4×4 gewoon beter
Ok want ik wil mijn kadettje nog laten laten omkeuren van 13s naar c20xe..en als de regels strenger zouden worden dan zou ik even haast moeten maken king:
origineel gepost door 16VCalibra
origineel gepost door macoe16v
Ziet er goed uit zo!jij had toch ook airco? kwam je een beetje uit met de voorbumper?
gr
dankje,
ik heb de standaard bumper nog niet erop pas gemaakt, moet ik nog doen en ja ik heb airco:) . de rieger bumper was noodzakelijk om aan te passe.
groetjes ram
ben eigenlijk wel erg benieuwd hoeveel cm je moet weghalen.
wil je dat misschien hier posten?Ziet er goed uit zo!
jij had toch ook airco? kwam je een beetje uit met de voorbumper?
gr
origineel gepost door freek corsa
origineel gepost door Schmidt
Ik las ergens op het forum , er wordt standaard een geluidstest uitgevoerd , en als je ook nog eens meer als 40 + % vermogen erbij hebt gekregen , wordt er een weggedragstest uitgevoerd , en dat gebeurt in Lelystad.
Klopt dat ?
c14nz heeft 44 kw , 2.0L 16 V heeft 110 kw.
Er wordt neem ik aan naar het aantal pk’s ( kw’s ) gekeken toch.Dan zou ik dus naar Lelystad moeten gaan omdat ik 40 + % vermogen erbij heb gekregen , of kan dat ook hier bij mij in de buurt bij een rdw , die weggedrags test waar ze het over hebben ?
Corsa is van 1994
Dit is het oude reglement, er zijn nu andere regels.
Ik heb begrepen dat de regels die nu gelden in januari weer gewijzigd zullen worden.
wat gaan ze in januari weer veranderen dan?
Mooie plaatjes:wub:wors:wors
Mijn kadett was origineel ook een 4 bak (een 1.3.s)
je kan zo dezelfde schakelstang gebruiken. die past zo op de bak. bij je pook moet je een stukje van het kunstof weghalen zodat je de bewing naar zijn 5 kunt maken. dan is het voor elkaar.
niet vergeten dat hij wel afgesteld moet worden ;)
met de brandstofpomp heb ik gewoon een kadett gsi pomp met originele beugel etc op de originele plaats gehangen. (rechts van reservewiel bak)
en deze dan met nieuwe leidingen aansluiten op de aanvoer vanaf je tank,.
succes!
Ik rijdt met een originele calibra turbo ongeveer 1 op 11 gemiddeld.. tussen de 590 – 620 km ga ik meestal tanken.
kan dan volgens de bc meestal nog wel zo’n 80-90km rijden.
Gewoon laten zitten.. heb ik bij mijn E-kadett ook gedaan… origineel een 1300s… en werkt prima!:thumbup
In de tijd dat deze blokken ontworpen zijn bestond er volgens mij geeneens 0w30 etc… ik gooi er 10w40 in. lekker betaalbaar, en volstaat prima.
Ziet er goed uit! en die BBS-en staan hem super!:wors
Mooie auto man!
en na die poetsbeurt is de kleur wel een eind bijgetrokken:)
ik heb een beetje vergelijkbaar probleem…
maar rij nog met de originele regelaar… wellicht kan daar ook iets aan zijn? (waardoor die zijn druk niet meer haalt?)
ik wil eerst maar even een andere originele gaan proberen om te kijken of er dan nog een paar verloren paardjes van stal komen:(
weet iemand of je storing in je klopsensor kan hebben zonder dat je lampje aangaat? (is ongeveer de enige sensor die ik nog niet heb losgehad :)
24 augustus 2009 om 08:18 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448545Bij een goede weekend meeting hoort stof :P:P:P
alle meetings van de afgelopen jaren waar wij het onderling nog over hebben..dat waren de meetings waar het warm e droog was.. en je 2 dagen later nog het stof uit je neus had komen!:wors:wors
Fantastische dag met waaanzinnig dikke auto’s! :wors:wors
prijswinners van harte!:thumbup
23 augustus 2009 om 20:24 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448529Ik ben alleen op de zaterdag geweest, heb me persoonlijk er goed vermaakt!
erg mooie auto’s gezien! vooral de youngtimers:wors:wors
wel wat verhalen gehoord over de regels… erg jammer. maar ik denk wel dat dat volgend jaar ook een beetje anders zal kunnen zijnking:
als het volgend jaar niet gelijk valt met bochum ben ik er een heel weekend!ben persoonlijk niet zo’n fan van zelfgebouwde stoelframes/ sledes.. heb al tevaak gammele dingen gezien… waarbij je niet moet gaan nadenken als er ooit eens wat gebeurd…
zou persoonlijk voor de originele stoelen gaan:) (en dan even doorsparen dus)
Zaterdag op sevenum kijken…’s avonds door naar bochum in een hotel..en dan zondag naar bochum :thumbup
kheb er zin in!
-
AuteurBerichten