Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zeer strakke dikke calibra!! :wors:wors:wors
hele plaatje klopt gewoon. welke maat wielen zitten eronder?
en welke zijn de sport? :afro
Bedankt voor de tip willem!!:wors:wors
denk dat beide wel mooi staan onder een g-coupe.
net beetje breder, lagere ET. moet volgens mij wel zonder gezeur passen.Zag bij de eerst ad, dat de wielen van Intra zijn?
maar ze zijn beide van na de facelift volgens mij?
origineel gepost door royke2000
staat aan de binnen zijde
ik dacht et 32 en 7,5 jdan moet je ze eerst hebben ;) en ik heb ze nog niet.. hehe, maar thanks.
en weet je toevallig ook de typenaam?
mooie aankoop hoor!
vind het er wel netjes en compleet uitzien.
en dat gezeur van 1 merk vind ik ook nergens op slaan:fy1
maargoed, moet ieder voor zich weten.veel veilige km ermee:wors
origineel gepost door wim-v6
Astra-G 1.8 16Vmotorcode (op kentekenbewijs of via RDW.nl op kenteken te vinden:
X18XE1: 115pk
– gasklep bediening mechanisch via kabelZ18XE: 125pk
– gasklep bediening Electrisch Drive by wireDe Z18XE vind ikzelf wat prettiger en soepeler lopen..
waar op letten: Olieverbruik, tikken.
Willem
leuk weetje, ik wist ook niet precies waar die verschillen in zittenking:
mijn kadettje is weg en met de calibra ga ik niet rijden, maar ga er zeker heen!;)
ben wel benieuwd naar de tijden van iedereen :vertag
origineel gepost door Matt-GSi
Vast wel te doen.Zal er is op letten morgen als we een 2.2 op het werk krijgen.
Wil best wel effe komen helpen als je hulp nodig hebt. Ben nog steeds regelmatig in Spijk
Thnx matt :thumbup
als ik hem gevonden heb dat lijkt het verder niet moeilijker dan bij een andere auto…maar het gekke was dat ik hem gewoon niet zie zitten als ik langs het voorwiel richting de bak kijk..morgen wordt het redelijk weer, zal ik er nog eens onder gaan liggen:)
opbrengst van je injectoren kan je zo laten uitlezen bij de opel-dealer.
Iemand die met een tech-1 kan omgaan, die kan dat met de tech-1 zo eruit halen.
origineel gepost door tijgetje57
is met een brug 10 minuten werk om die te vervangen.Kosten zijn niet zo hoog, is wel APK afkeur btw.
Zit idd op de bak, je ziet gauw genoeg waar, want er zit een stekker op.
ok bedankt voor de info.
maar is er ook goed bij te komen zonder brug?gr
niemand een idee?
knappe score hoor! :wors:wors
als ik een petje ophad zou ik hem afzetten:P
Die is flink opgeknapt zeg!!
was wel een echte asbak van binnen…:thumbdown
Ziet er super uit hoor!! :wors:wors:wors:wors:wors:wors
Schitterende auto!:wors:wors:wors
welkom;)
Astra G coupe 2.2 16v van 2002
inmiddels 106.832 km :thumbup:P
Klinkt al een vergelijkbaar probleem met wat ik met mijn kadett heb gehad..
bij mij was er toen een klepveer gebroken…
en als ik de foto van je stoters zie..lijkt het er erop dat bij jou hetzelfde is gebeurd..
met een beetje mazzel is je klep nog heel (was bij mij toen wel) nieuwe klepveer erop en rijden maar. king:
succes met de reparatie :thumbup
als ik het zo lees is dat filter al een tijdje niet vervangen..:thumbdown hoort natuurlijk gewoon bij het onderhoud;) komt de levensduur van je pomp ook ten goede.
maar mooi dat je auto weer in orde is:wors
1 maart 2010 om 21:01 In reactie op: Rezz zijn coupe .Velgen eronder foto’s laatste pagina #17610540origineel gepost door Mark16v
hah nog meer spijkenisse coupe eigenaren. :cool:sorry beetje -offtopic
er rijden wel veel coupe’s nu in spijkenisse :P:thumbup
bij mij in het rijtje..10 huizen meen ik..zijn er al 4 :jerry:jerry28 februari 2010 om 22:51 In reactie op: Rezz zijn coupe .Velgen eronder foto’s laatste pagina #17610536origineel gepost door rezz
origineel gepost door macoe16v
Mooie aankoop hoor! veel veilige kilometers!komt deze auto uit limburg toevallig? ik heb zelf ook paar weken geleden een coupe 2.2 gekocht van 2002, en had toen ook oog voor een coupe uit limburg die wel heel veel weg heeft van deze..king:
dat was deze :D
kwam uit limburg ja.Welke heb jij gekocht? toevallig een zwarte uit rdam?
nee, de mijne komt uit de buurt van sassenheim.
het is een zilvere met ook flink wat opties, en origineel 106000km.wat mij bij jou auto tegenhield die kant op te rijden was dat hij amper 2 jaar geleden ge-importeerd was, en in die 2 jaar ben jij nu dan de 3e eigenaar al.
is een gevoelskwestie..want hij ziet er er super uit op alle foto’s:wors:wors
28 februari 2010 om 16:44 In reactie op: Rezz zijn coupe .Velgen eronder foto’s laatste pagina #17610533Mooie aankoop hoor! veel veilige kilometers!
komt deze auto uit limburg toevallig? ik heb zelf ook paar weken geleden een coupe 2.2 gekocht van 2002, en had toen ook oog voor een coupe uit limburg die wel heel veel weg heeft van deze..king:
volgens mij slijten ze altijd iets meer af aan de binnenkant als een auto verlaagd is..
ik heb dat ook…doordat de wielen 1x kruislings te laten wisselen kan ik toch een tijdje met de banden doen.
Maar origineel uit de fabriek staan de achterwielen al negatief.
wat al gezegd is, misschien toch een andere uitlijnboer proberen?
als je op de site van Hurlimann kijkt, kan je de waardes terugvinden die de achterwielen uit de fabriek zouden moeten hebben..
succes
verdeelbak kan ook bij een lage calibra prima heel blijven, mits de bak normaal onderhoud krijgt.
het verlagen op de juiste manier gedaan is etc..
airride op een 4×4 turbo lijkt me echter onmogelijk zonder de verdeelbak stuk te rijden..
de wielstand bij bijvoorbeeld 6 cm verlaging is zo anders dan op originele rijhoogte..en het verschil in “camber” nekt je verdeel bak..
Ik ben ook van mening dat airride voor mietjes is:jerry
maar ieder zijn ding natuurlijk..origineel gepost door Lex
je ziet er ook wel veel met porsche klauwen rijden;maar hoe ze dat dan doen met schijven…geen ideePorsche klauwen komen ook uit de brembo fabriek, alleen samengesteld naar porsche eisen..
de schijven hebben een los hart, en er zijn bijvoorbeeld bij Biesheuvel en vergelijkbare zaken te koop in 4×100 of 5×110..volgens mij moet je met brembo’ s toch wel rekenen op een 2200 euro…en dan heb je iets van 322 x 32 schijven..en 6 zuiger klauwen dacht ik.
even googlen op mov-it.de
-
AuteurBerichten