Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1823229&tid=138997&author=McKaamos]Gloednieuwe, ongebruikte Irmscher iLine spoiler:
http://cgi.ebay.nl/IRMSCHER-Calibra-Rear-Spoiler-with-Brake-Light-/400182648865?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d2cbea021%5B/rquote%5Dwordt flink geld op geboden! :P
Hele mooie Calibra! complimenten.
ben erg benieuwd naar de ombouw van het blok. :)
ik rijd zelf ook met originele achterlichten. maar als je achterlichten wisselt dan met het met deze serie quad-conversions zijn vind ik!!
zijn zooooo waanzinnig in het donker :thumbup:wors helaas rij ik met de cali veel meer overdag dan in het donker. en als ze niet branden vind ik ze toch minder mooi dan originele.
Is deze calibra niet van swamv6 geweest en daarna van maus010?
ik moet zeggen, heb gelukkig op de valreep nog winterbanden voor mijn astra kunnen kopen. en heb er geen moment spijt van gehad.
kan overal prima komen, terwijl er hier, omgeving rotterdam toch genoeg gevallen is..en er weinig gestrooid werd. met name de laatste week.
op het werk wel genoeg gezeik met het slechte weer gehad. maar idd van de mensen die bang zijn om de weg op te gaan…pff laat ze lekker thuisblijven. zelfs de stukken waar de sneeuw netjes weggeschoven is rijden ze 20 :cry pff
ik heb dat ook weleens gehad.. maar in de winter zet ik hem, om moeilijkheden te voorkomen maar gewoon in zijn 1 weg…
ben erg benieuwd ook :)
Ik heb ook de originele Irmscher spoiler achterop, en heb al zolang ik de auto heb een klep die alleen open blijft staan als die helemaal open is.
Heb de originele hoedenplank eraan zonder speakers.
maar de spoiler zit er al van nieuw af op. dus zou best kunnen dat toen ook dempers zijn aangepast..zal eens kijken of ik een onderdeel nummer kan vinden :afrodie pasringen heb je ook gewoon universeel, zijn misschien wel goedkoper (weet ik niet zeker)
maar het aanpassen van de opening van de deur staat daar los van, heeft alles te maken met de magneet van de woofer.
de setjes met de grote magneten en aanpassingen in de deur hebben ook geen zin als je de set aansluit op de radio. dan kan je prima af met een set waar de magneten kleiner van zijn
Heb 2 weken terug compo-set voor mijn astra coupe gekocht van Polk-audio, maar omdat die op de radio speelt, hoefde het niet zo’n zware set te zijn. (ik meen iets van 40-50w rms)
De DLS set van mij is versterkt (75 w RMS door magnat Solid versterker) en het verschil is duidelijk.
Ground zero ken ik vooral van de extreme woofers.. durf niet te zeggen hoe de composets zijn.
ligt ook aan de muziek die je luistert…:thumbupvolgens mij heeft het ene met het andere te maken.
voor zover ik weet kan je aan een lambda niets maken. je zal een nieuwe sensor moeten plaatsen.
Volgens mij dan ook een goede kans dat de co ook weer in orde isals je van tevoren hebt geluisterd, of ervaringen van vrienden o.i.d. hebt kun prima speakers op Essen kopen.
Het scheelt gewoon mega veel geld.
In mijn deuren zit een 16,5 cm composet van DLS, moest daarvoor alleen de speaker-uitsparingen iets grote maken met een plastic-hamer.
achterin heb ik een MTX composet van 13cm, maar hier past ook 16cm in.
ziet er goed uit allemaal! :wors:wors
mijne blijft ook lekker staan in de winter. maar wissel wel van wielen.
mocht ik hem dan onverhoopt toch een keer nodig hebben dan kan ik hem zo pakken :)bandjes wat hoger..wielen wat kleiner, maar staat hem goed!
je rijdt absoluut niet voor lul king::wors
9 november 2010 om 19:57 In reactie op: Waarom hoor ik iedere dag dat OPELS SLOPELS zijn ? #17757109Alle auto’s hebben hun kwalen.
Ik ben ooit bij opel begonnen en daardoor daar blijven hangen en nu helemaal gek van het merk.
Maar had voor mij evengoed een ander merk kunnen zijn.Ik vind als voordeel bij Opel, als er wat kapot gaat zijn onderdelen vaak goedkoper. ook omdat delen vaak op meerdere types worden gebruikt.
Ik denk ook dat het vooral uit het verleden is ontstaan..en tsjaa en daar kom je niet zo snel vanaf. :)
ik dacht zelf ook aan de vlotter…
maar was even benieuwd of mensen dit ook hebben meegemaakt.. zodat ik kan beginnen te zoeken bij wat het meest waarschijnlijk is..
bij de tankvlotter.. moet de tank er dan onder vandaan?
Bedankt voor de linkjes, ga eens kijken of ik dat voor elkaar krijg :)
Ik had begrepen dat deze voorbereiding voor de stuurbediening standaard was?
is iemand die dat wellicht weet?
Het gaat in mijn geval dus om een Astra Coupe 2.2 van 2002en is er toevallig ook iemand die weet wat de knopjes ongeveer kosten?
ik ben niet zo mega handig met ebay, maar wat zijn de prijzen voor deze modules? en zo ik begrijp moet ik dan dus een JVC module kopen?
alvast bedankt voor de reacties weer. :)
Vandaag een andere radio-cd speler van JVC gemonteerd.
en van POLK-audio een compo-set in de deuren en een coax-set in de achterpanelen laten monteren.
klinkt helemaal super.
bovendien vanmiddag nog even gewassen en gestofzuigd king:
aanpassen lijkt me geen optie.
mijn astra coupe heeft het “nieuwe systeem”, maar als je al zo’n systeem passend krijgt op een calibra, krijg je een hele andere offset dan origineel.
De groene ziet er mooi en strak uit!
die velgen staan hem goed!
coca cola light :)
Ik vind goed geluid wel belangrijk, maar ben absoluut niet zo freak, dat ik zelf dingen kan bouwen enzo.
Toen ik met mijn vriendin ging samenwonen 4 jr terug .hebben we een mooie Harman Kardon set gekocht. 7.1 versterker/receiver , dacht iets van 7x 65 watt. en een dvd/cd speler.
Daarbij JBL speakers en woofer. wilde eigenlijk zuilen kopen, maar uiteindelijk ben ik blij met de set die we hebben gekocht. (net iets groter dan een melkpak)klinkt voor wat ik ervan wil helemaal goed. king:
vind het wel gaaf om te zien wat sommigen maken.
@gvy, complimenten voor jou “kelder” :)origineel gepost door Corsa_GSi
Ik heb er NGK BCPR6ET / BCP6ET inzitten in een phase 2 C20LET.heb je weinig aan dezae info, aangezien bij fase 1 en 2 andere bougies in moeten.
Waarom haal je niet gewoon bougies op kenteken bij de dealer?
mijn originele motor heeft ook ook originele gm bougies, en heb nooit problemen en bougies zijn mooi koffiebruin :thumbupKlote zoiets.. :fy1:fy1
als je bepaalde herkenningspunten hebt van je spullen zou ik ook mp enzo in de gaten houden.
wellicht dat daar dit soort spul toch nog tegenkomt?14 augustus 2010 om 10:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302138origineel gepost door arjo v d beemt
eerste keer dat de motor na 1,5 jaar weer rond gaat van de z20let in de corsa aen nu dan snel de eerste keer dat die aanslaat :)
origineel gepost door 2slow
origineel gepost door macoe16v
volgens mij heb ik dan net zo iets.. ik hoor het alleen als mijn raam een klein stukje open is. en dan eigen met openen en dichtdoen van de deur…maar klinkt wel herkenbaar..
Dat kan je raam zijn. Die kan je aandraaien, heb ik jaren geleden met de passagierskant gehad. Als je op de kopsekant van de deur kijkt heb je een zwart rubber kapje. Achter dat kapje zit een bout. Die even aandraaien kan dat oplossen.
thnks :)
ga ik straks even naar kijkenachterdiff kan je zowiezo uitwisselen met die van een omega..en de cardan as lijkt me ook dik genoeg..
zwakke punt in de originele contructie ( met 4×4) blijft verdeelbak. Maar heb gelezen dat in bepaalde situaties het mogelijk is dat de computer de 4×4 verdeling volledig op de achterwielen gooit.
wat die omstandigheden zijn weet ik niet.
maar een mega computertechneut moet in staat zijn een computer zo te programmeren dat hij constant denkt dat hij de achterwielen moet aandrijven :D -
AuteurBerichten