Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je bent wel van smaak veranderd tussen de 1e en de 2e.
Ook ik vind de 2e een stuk mooier (meer mijn smaak dan de 1e)
gr,marco
origineel gepost door fast cow
mooi wagen op de hoek:angel jammer dat hij niet meer rijdt, de jongen die hem van mij gekocht heeft heeft de motor in de soep gereden heb ik gehoort:( heb er veel geld en tijd in gestoken en er maar €5000,- voor gevangen, zat zeker voor 15 in… maar ik heb er een leuke tijd mee gehad.Niet helemaal waar…. de motor is los verkocht;)
en de carroserie heeft lang binnen gestaan. (bedoeling was op dat moment om met 400+ pk te gaan rijden) uiteindelijk is de carroserie los verkocht omdat hij een astra turbo kocht die helaas gestolen is…on topic:thumbup
ben erg benieuwd als de vernieuwde versie van GSI-gallery online komt.
en als het een kadett specifieke site wordt zou ik in het logo zeker geen andere types zetten:)Mijn Daily E-kadett:)
met vitaminekuur:P gekkocht van 1e eigenaar, nooit eerder aan gelast..(en gelukkig nog steeds niet nodig :thumbup)



origineel gepost door Neetmans
jazeker, die staat keurig afgesteld op 0,6bar laaddruk en 0,9overboost!en nee, niet hoger, dan brandt je de gaten in je zuigers volgens mij!!
overigens is phase2 0,9bar laaddruk en 1,3bar overboost!
zie documentantie op de website van EDS :
KLIKJe rijdt idd dezelfde druk die ik ook met mijn originele Calibra-turbo rij:thumbup
0,6 druk en 0,9 overboost
kan niet wachten op de fase 2 in die tigra…dat wordt genieten..
@corsa-GSI;
hoe zuur ook….ik vrees dat jij jou computer na moet kijken… met die lage druk voor een fase 2..king:origineel gepost door corsaboy
Originally posted by sebastiaankadettcabriogsi
en hij heeft ervaren dat hij ondanks de 3.5 bar benziene druk toch meer vermogen had met de 16v injectoren en ook die op 3,5 bar benziene drukIs hier een uitdraai van dan?? en kon zijn pomp die 3.5 bar wel aan? Mijn pomp storte ook iets in bij 8000 rpm in de 4de versnelling, bij 3.8 bar Maar verder reed ik dus altijd met een lambda 0.86 in vollast, en deellast lambda 1
correct me if I’m wrong, maar leveren de pompen niet allemaal ca 5 bar? en zorgt de brandstofdrukregelaar voor de juiste inspuiting?
Bij mij is het dus precies andersom.
Ik heb een 20Ne in mijn kadett en een kabelboom en ECU van C20ne, scheelt toch 5 nm :P
dat werkt opzich prima.. maar heb dat een spruitstuk met lambda…en zonder werkt die c20ne niet…
Ook een paar… :)
Mijn “oude 16v”

Kadettje wat ik tussendoor heb gehad..:P (3 jaar terug)

Mijn vorige “daily” (4 jaar terug)

Mijn huidige ’16v + ” :D

gr,marco
Mijn wielen :)
RH RAN Crossline, 8,5 x18 Et 35 voor en 9x 18 Et 9! achter :D
rondom 215/35/18 Dunlop SP sport maxx

Origineel gepost door JackM83

Hier nog een wat duidelijkere foto van de B corsa.
Weet zelf ook niet wat voor bumper er op zit.Dit lijkt erg op een originele irmscher bumper :thumbup
mijn vriendin heeft dezelfde op haar B-corsa, alleen is bij deze de naad en nummerplaatuitsparing “gecleand”gr,marco
Dit is wel de allerdikste calibra oooit!!
(velen zullen hem wel kennen…:hmmz:))

Omega MV6 blok opgeboort naar 3.2… vectra i-500 cilinderkoppen, kompressor erop, F28, porsche 996 remmen VOOR EN ACHTER!! :wub, totaal 500 pk!!!! en 620NM!!, afgeregellde top van 306 km/h:wub:wors:wors
Dit is wel de alledikste calibra oooit!!
(velen zullen hem wel kennen…:hmmz:))

Omega MV6 blok opgeboort naar 3.2… vectra i-500 cilinderkoppen, kompressor erop, F28, porsche 996 remmen VOOR EN ACHTER!! :wub, totaal 500 pk!!!! en 620NM!!, afgeregellde top van 306 km/h:wub:wors:wors
Origineel gepost door dasmoerf
whahaha dit is een fotosjop van de mijne!!
blijft eeuwig jammer dat zulke achterlichten nooit gemaakt zijn…:(
:wors:wors:wors
Origineel gepost door Jay_B
Origineel gepost door macoe16v

:o:o:o:o:wub:wub:wub:wub:wub:o:o:o:o
Waaaah jongens wat ongelooflijk mooi zeg!!:wors:wors:wors
met kap open stukken beter dan dicht natuurlijk :wub
Die laatste wil ik ook :angel:angel :wub
het is dezelfde auto…:P ;)
alleen is onderste van 2006 en de bovenste van 2003..
En deze zijn helemaal top!!!
:wors:wors:wors

.jpg)
die spaanse dingen hoeven voor mij niet zo…:thumbdown:puke
maar dat is gelukkig voor iedereen anders..
Dit zijn een aantal van mijn favorieten ;)


img]http://www.netresol.nl/opelforum/pics/Calibra-Tommy160805.jpg[/img]


img]http://www.netresol.nl/opelforum/pics/dikeschermen.jpg[/img

als ik het weekend even tijd heb, zal ik eens kijken…
heb nog een aardige prive-verzameling op mijn pc..king:







mooie kadettjes allemaal!
zitten ook best nog wel een hoop bekende tussen van voorgaande jaren Blit-Hits enzo.. :vertag:thumbup
gr,marco
Erg mooie kadettjes allemaal! :wors:wors:wors
Persoonlijk vind ik originele vormen van de Calibra het mooiste..
Maar je bent zeker origineel!:thumbup:wors
en zo de 1e indruk… lijkt het me een stuk netter als die monsterbumpers enzo.(no-offence voor degene die dat mooi vinden natuurlijk;) )
als je dan “door de bedradings-probleempjes” heenkijkt… volgens mij hangt dat blok helemaal scheef…:o:o:cool:
138 Starzilver (ME) (1992)
146 Olijven grijs (MI) (1996)
200 Zwart (uni)
262 Baikal blauw (ME) (1991)
266 Nova Zwart (ME)
279 High Voltage (heliotrop) (MI) (1994)
283 Nautilus blauw (??)(1994)
286 Keramic blauw (MI)
290 North Cape (MI)
357 Neptune Turquase (MI)
369 Rio Verde (MI)
474 Casablanca wit (Uni)
547 Magma rood (Uni)279 High Voltage (heliotrop)
De mijne is Z-279 (mica-lak)
gr,marco
3 januari 2005 om 19:41 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300416Die van corsa gangster is compleet recht..
de mijne, van wiechers, zaten 2 knikken in.. (zal even zoeken of er nog ergens een foto van mn motorblok online staat, dan post ik hem even)
gr,marco:afro
-
AuteurBerichten