Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Leuk ding! veel veilige dakloze km gewenst:P
Ik ken degene die hem van Fast cow heeft gekocht.
Hij heeft er toen even mee gereden, de bedoeling was uiteindelijk de auto compleet terug bouwen naar origineel kadett.
De motor was eruit gehaald voor revisie, maar is uiteindelijk los verkocht.
Het casco heeft toen een hele tijd in zijn garage gestaan. omdat die gewoon helemaal ok en hard was.Om een lang verhaal een beetje korter te houden. uiteindelijk is de auto toch verkocht en dan met een gewone 16v omdat het blok al eerder verkocht was.
Er ligt mij bij, maar ben er niet zeker van, dat de contra stekker hiervan ook gewoon in je kabelboom zit. weet alleen even niet meer de functie van die draad.
Maar aan de kleur te zien is het idd een contactgeschakelde plus..
Een optie die misschien ook het overwegen waard zou zijn, zijn de Sets van KW.
Persoonlijk heb ik supergoede ervaringen met die sets onder verschillende auto’s.
Op mijn Turbo zit een schroefset, maar als je een verlaging van ca 25-30mm zoekt lijkt me dat een erg hoge investering.
Een set met losse veren en dempers lijkt me een betere optie. Uiteraard kan je ook gewoon kw-dempers met eibach veren combineren als die echt je voorkeur hebben.
Welke dempers worden er door Eibach zelf geadviseerd bij hun veren? vaak is daar ook wel wat van te vinden?
gr,marco
Koplampen staan wel erg gaaf!:wors
ik dacht afgelopen herfst heb ik de astra van Kuuk nog zien rijden in Hoogvliet (bij Rotterdam) en heb hem hier al vaker gezien…
redelijk uitgekleed, maar de riegerset er nog op…
Mooie strakke cali! :wors:wors
veel plezier ermee!:thumbup
de orignele uitleesstekker zit tussen de linkerveerpoot (bestuurderszijde om misverstanden te voorkomen:thumbup) en het schutbord in een contra strekker.
Als je fabrieksalarm hebt zit daar ook de calxon/sirene
Mijn kleurnaam is High Voltage (heliotrop)
voor de geintresseerden, plaatje bij het praatje..
(en verschil met noth cap is naar mijn mening best groot)
toppie geregeld!:thumbup
u2u:thumbup
origineel gepost door chris b
is de originele bamipijp van een 8 v anders dan van een 16 v bedoel dus de diameter????/volgens mij is een 8v 45mm en 16v 50mm:)
origineel gepost door 1llusion
Ik wil ook het logo terug in de Cliff Bumper.
Cliff logo’s ook rondom, maar dat moet wel op een ORIGINELE Cliff ;) naar Macoe16vDat mag jij prima vinden hoor…daarom is het ook MIJN auto :P:P
Zo vind ik dat luchtsleuven in een spatbord een functie moeten hebben…en je accu koelen is volgens mij niet echt nodig :hmmz;)
maargoed dat is -offtopicIk had in 1e instantie alle logo’s verwijderd… aan de voorkant vond ik uiteindelijk een opel-logo wel mooier staan..
En op de deuren en achterklep is uiteindelijk het “cliff” logo gekomenking:
persoonlijk vind ik op een calibra verder mooi als die niet teveel logo’s heeft “opel” en “calibra turbo” en “4×4” heb ik ook verwijderd.
Ik heb je inmiddels gesproken:thumbup en komt helemaal goed.
gr,marco
Ik denk dat je dan nog gewoon een cockpit hebt met een kabel voor de km-teller. die zijn prima te vinden.
Ik heb er zelf ook nog 2 liggen. (1 met witte platen)
ik weet niet waar je vandaan moet komen. maarlaat maar weten als je intresse hebt.Ik vervang hem ook iedere keer mee als de distributie losgaat gaat/ vervangen wordt
Maar het moet volgens mij, net als de distributie, om de 60.000km of 4 jaar.
Ik rij met ATE schijven (alleen gegroefd) vind dat persoonlijk prima remmen! en heb er Ferodo DS-2500 remblokken bij..
Ben er persoonlijk ook achter dat goedkoop vaak duurkoop is.. zeker als je remmen graag gebruikt :P
(en dan heb je natuurlijk best wel 2 manieren van gebruiken)1e indruk is eigenlijk helemaal goed!
ziet er goed uit…benieuwd of hij in productie zal gaan
Blijft niet heel veel meer over dan de teller zelf denk ik…
Ik weet niet van wanneer de calibra is, en welk type. maar over het algemeen zijn de cockpits van voor de facelift goed te vinden en niet zo duur.
gr,marco
4 maart 2009 om 22:44 In reactie op: calibra bij blik op de weg, is een bekende in opelscene! #17468618Wel leuk filmpje:vertag
Vrije dagen geregeld…denk donderdagmorgen vroeg daar aankomenking:
wordt de 4e keer, echt mega gaaf!
Et waarde word zeker anders..
Ik ben er nog niet precies uit…maar feitelijk is het wel uit te rekenen…
maar omdat je het verbreden vaak alleen aan de buitenzijde doet wordt de ET wel extreem anders..misschien gek gedacht…
maar eigenlijk iedereen gebruikt wielbouten voor sleutel 17 (nieuwe type) maar de opels waar deze wielen standaard onder zaten hadden de oude bouten (sleutel 19) nog…
welliht dat hij dat op de bouten al beter klemt?
volgens mij zijn ze op de v-6 en turbo standaard vanaf 1993
ik heb een 94 met dubbele airbag…ben niet zeker maar volgens mij was toen de bijrijders-plofzak nog een optie.
-
AuteurBerichten