macoe16v

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 276)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: mijn cabrio'tje #17476463

    Leuk ding! veel veilige dakloze km gewenst:P

    In reactie op: kadett gsi (turbo) xy-15-fp #17474876

    Ik ken degene die hem van Fast cow heeft gekocht.

    Hij heeft er toen even mee gereden, de bedoeling was uiteindelijk de auto compleet terug bouwen naar origineel kadett.

    De motor was eruit gehaald voor revisie, maar is uiteindelijk los verkocht.
    Het casco heeft toen een hele tijd in zijn garage gestaan. omdat die gewoon helemaal ok en hard was.

    Om een lang verhaal een beetje korter te houden. uiteindelijk is de auto toch verkocht en dan met een gewone 16v omdat het blok al eerder verkocht was.

    In reactie op: motorkabelboom calibra c20xe #17476863

    Er ligt mij bij, maar ben er niet zeker van, dat de contra stekker hiervan ook gewoon in je kabelboom zit. weet alleen even niet meer de functie van die draad.

    Maar aan de kleur te zien is het idd een contactgeschakelde plus..

    In reactie op: Eibach pro-kit…. UPDATE MET FOTO'S!! #17475170

    Een optie die misschien ook het overwegen waard zou zijn, zijn de Sets van KW.

    Persoonlijk heb ik supergoede ervaringen met die sets onder verschillende auto’s.

    Op mijn Turbo zit een schroefset, maar als je een verlaging van ca 25-30mm zoekt lijkt me dat een erg hoge investering.

    Een set met losse veren en dempers lijkt me een betere optie. Uiteraard kan je ook gewoon kw-dempers met eibach veren combineren als die echt je voorkeur hebben.

    Welke dempers worden er door Eibach zelf geadviseerd bij hun veren? vaak is daar ook wel wat van te vinden?

    gr,marco

    In reactie op: kadett e angel eyes die gene die wilt #17465509

    Koplampen staan wel erg gaaf!:wors

    In reactie op: gsi gallery.nl opnieuw online #17363363

    ik dacht afgelopen herfst heb ik de astra van Kuuk nog zien rijden in Hoogvliet (bij Rotterdam) en heb hem hier al vaker gezien…

    redelijk uitgekleed, maar de riegerset er nog op…

    In reactie op: Calibra erbij gekocht #17474342

    Mooie strakke cali! :wors:wors

    veel plezier ermee!:thumbup

    In reactie op: uitlezen #17469486

    de orignele uitleesstekker zit tussen de linkerveerpoot (bestuurderszijde om misverstanden te voorkomen:thumbup) en het schutbord in een contra strekker.

    Als je fabrieksalarm hebt zit daar ook de calxon/sirene

    In reactie op: embleemen #17469087

    Mijn kleurnaam is High Voltage (heliotrop)

    voor de geintresseerden, plaatje bij het praatje..
    (en verschil met noth cap is naar mijn mening best groot)

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356660

    toppie geregeld!:thumbup

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356656

    u2u:thumbup

    In reactie op: C20XE spruitstuk op een 8V #17414644

    origineel gepost door chris b
    is de originele bamipijp van een 8 v anders dan van een 16 v bedoel dus de diameter????/

    volgens mij is een 8v 45mm en 16v 50mm:)

    In reactie op: embleemen #17469072

    origineel gepost door 1llusion
    Ik wil ook het logo terug in de Cliff Bumper.
    Cliff logo’s ook rondom, maar dat moet wel op een ORIGINELE Cliff ;) naar Macoe16v

    Dat mag jij prima vinden hoor…daarom is het ook MIJN auto :P:P

    Zo vind ik dat luchtsleuven in een spatbord een functie moeten hebben…en je accu koelen is volgens mij niet echt nodig :hmmz;)
    maargoed dat is -offtopic

    In reactie op: embleemen #17469066

    Ik had in 1e instantie alle logo’s verwijderd… aan de voorkant vond ik uiteindelijk een opel-logo wel mooier staan..

    En op de deuren en achterklep is uiteindelijk het “cliff” logo gekomenking:

    persoonlijk vind ik op een calibra verder mooi als die niet teveel logo’s heeft “opel” en “calibra turbo” en “4×4” heb ik ook verwijderd.

    In reactie op: toerenteller #17468558

    Ik heb je inmiddels gesproken:thumbup en komt helemaal goed.

    gr,marco

    In reactie op: toerenteller #17468555

    Ik denk dat je dan nog gewoon een cockpit hebt met een kabel voor de km-teller. die zijn prima te vinden.

    Ik heb er zelf ook nog 2 liggen. (1 met witte platen)
    ik weet niet waar je vandaan moet komen. maarlaat maar weten als je intresse hebt.

    In reactie op: bij hoeveel km watwerpomp vervangen #17468910

    Ik vervang hem ook iedere keer mee als de distributie losgaat gaat/ vervangen wordt

    Maar het moet volgens mij, net als de distributie, om de 60.000km of 4 jaar.

    In reactie op: Calibra V6 sport schijfremmen #17467401

    Ik rij met ATE schijven (alleen gegroefd) vind dat persoonlijk prima remmen! en heb er Ferodo DS-2500 remblokken bij..

    Ben er persoonlijk ook achter dat goedkoop vaak duurkoop is.. zeker als je remmen graag gebruikt :P
    (en dan heb je natuurlijk best wel 2 manieren van gebruiken)

    In reactie op: zou hem dit worden?? als ze blijven bestaan #17468284

    1e indruk is eigenlijk helemaal goed!

    ziet er goed uit…benieuwd of hij in productie zal gaan

    In reactie op: toerenteller #17468553

    Blijft niet heel veel meer over dan de teller zelf denk ik…

    Ik weet niet van wanneer de calibra is, en welk type. maar over het algemeen zijn de cockpits van voor de facelift goed te vinden en niet zo duur.

    gr,marco

    Wel leuk filmpje:vertag

    In reactie op: Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni #17448867

    Vrije dagen geregeld…denk donderdagmorgen vroeg daar aankomenking:

    wordt de 4e keer, echt mega gaaf!

    In reactie op: verbreed staal, wat is/wordt de ET? #17462199

    Et waarde word zeker anders..

    Ik ben er nog niet precies uit…maar feitelijk is het wel uit te rekenen…
    maar omdat je het verbreden vaak alleen aan de buitenzijde doet wordt de ET wel extreem anders..

    In reactie op: Naafkapjes GT Velgen #17460262

    misschien gek gedacht…

    maar eigenlijk iedereen gebruikt wielbouten voor sleutel 17 (nieuwe type) maar de opels waar deze wielen standaard onder zaten hadden de oude bouten (sleutel 19) nog…

    welliht dat hij dat op de bouten al beter klemt?

    In reactie op: Airbags in Calibra's, vanaf welk jaar? #17457956

    volgens mij zijn ze op de v-6 en turbo standaard vanaf 1993

    ik heb een 94 met dubbele airbag…ben niet zeker maar volgens mij was toen de bijrijders-plofzak nog een optie.

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 276)