Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat doen we dus niet.
Maar is de omvormer redelijk eenvoudig te legen of blijft het bij tweemaal laten leeglopen en bijvullen ?Heb al 4l dexron III gehaald.
Moet het filter gespoeld worden of is een nieuwe verkrijgbaar ?En heb gelezen dat er soms een mogelijkheid bestaat om de omvormer deels te legen.
Pan verwijderen en dan is de aftapplug van de omvormer zichtbaar ?De olie is verder wel helder, alleen niet rood meer, dus lijkt me een flush ietwat voorbarig.
Denk dat de olie die er zelf uitloopt vervangen en dat na een paar duizend km herhalen, met een nieuw filter, eerst wel voldoende zou moeten zijn.Hier wel maar heb een 1.8 16v.
Haal ‘m er toch liever even in z’n geheel af om het goed schoon te maken. Zoveel werk is dat niet.
Voor demontage accupolen loshalen en bij montage even tegen elkaar aan houden.
Daarna even laten inleren tijdens het rijden en klaar is kees.Heb zelf ook gelijk het carterventilatie gaatje opgeboord
Snap ik. Ben 1.93m lang dus dan komt m’n hoofd weer met iets in aanraking.
Daarom was het de bedoeling om de carrosserie in z’n geheel een paar cm omhoog te doen.Ja leuk, maar daar hoef ik thuis niet mee aan te komen. Dan wordt het de logeerkamer.
Heb al conti’s ts850 in de standaard maat besteld maar vind het prettiger als de auto iets hoger staat ivm in- en uitstappen. Linkerheup werkt door slijtage niet echt meer mee. Was eigenlijk op zoek naar een auto met hogere instap maar vond de vectra altijd al een OK model en dus deze maar gekocht.
Met andere dempers en veren wat hoger zetten ? Zo ja welke ipv de standaard exemplaren.
Komt ook lpg in.Behoorlijk goedkoper, gauw 3 tientjes per band.
Och, standaard zijn het 65 banden en deze liggen er nog en als ik nieuwe koop worden het waarschijnlijk TS 850’s.
Eigenlijk geen idee hoe breed de standaard velgen zijn, 6J en dan 205/60 ?, en wat er maximaal onder kan zonder dat dat ik in een bocht door een kuil de wielkast verknal.Bijdeweg : Een Corsa 1.4 CDX uit ’96 reed op 165/65/14
Zijn vrij nieuwe banden dus die eerst eens oprijden.
Daarnaast mag de auto wel iets hoger op haar poten staan.Is een standaard 96-er 1.8 cdx. Wil wat meer grondspeling hebben ivm 50 ipv 65 winterbanden en het in- en uitstappen naast het trottoir voor huis.
Standaard beurtje: bougies, oliefilter, luchtfilter, brandstoffilter en interieurfilter.
Motor was gisteren tweemaal afgeslagen en daarom ook het gasklephuis even gereinigd.Zal eens opletten.
Het is niet constant maar wel willekeurig.
Zo af en toe zoekt ie blijkbaar een andere “sterkere” zender en blijft dan daar op staan.
Staat vrijwel altijd op Veronica en gaat zelf dan bv naar 3FM.
En ja, heb stuurbediening wat op zich niet noodzakelijk is maar onbruikbaar spul wil ik eigenlijk ook niet.
Het hoort bij de CDX.Dat wordt moeilijk onderweg.
Dan mis ik al het nieuws.
En wat zijn de ervaringen met de diverse merken ?
En is Flashlube een vereiste ?
Heb vroeger een Fiat 128 en een Fiesta op gas gehad en toen had je zoiets niet maar geen problemen gehad.Is die lock up zelf te repareren, heb een brug e.d. tot m’n beschikking ?
En zo ja, heb je iets meer info vwb de benodigde materialen e.d.
Bijdeweg, gelet op diverse reacties op dit forum heb ik het idee dat jij een soort goeroe bent en dan is mijn volgende vraag of een visite aan jou en een onderzoek door jou vwb de Vectra tot de mogelijkheden behoort.
Heb graag praktijk advies van deskundigen.
Ook advies van andere goeroes wordt op prijs gesteld.Sloten rechtsvoor en linksachter vervangen. CV werkt weer compleet.
Wil er eigenlijk geen geld aan spenderen omdat het al een bijna 20 jaar oude radio, geen usb e.d., betreft.
Misschien dat iemand bij het nummer, GM040011227307, de code kan zoeken.De stereo is een car 400 welke vraagt om een viercijferige code na het indrukken en vasthouden van as en daarna inschakelen van de stereo.
-
AuteurBerichten