Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ligt er netjes in zeg, kun je eens laten zien hoe je de koelslangen hebt lopen aan de passagierskant onder de throttlebodies, en achter het blok met de kachel?
alleen voor kleine autotjes zo te zien als ik via google zoek :)
Wat een prijzen, tis nu niet meer per auto maar 70 piek per persoon
http://www.alt-opel.eu/index.php?sn=home06″ onclick=”window.open(this.href);return false;
volgens die pdf’s daar dan. Is dit dat officiele gebeuren vanuit opel dan of begrijp ik het verkeerd?
u2u, verder in het andere topic dan maar inderdaad :)
Dankjewel!!!
Vanuit hier hetzelfde gewenst, de beste wensen alvast!
@joelvereycken wrote:
Hartstikke bedankt Maarten! Dat zijn 2 goede tips!
Is toevallig die blauwe B manta van jou?Ja dat klopt, ben ik gespot? :)
He Joel,
Ik kom ook uit etten-leur, een goed adres als je dingen wilt laten doen is kriesels in prinsenbeek, daar breng ik mijn manta ook altijd voor apk.
Ik ben niet te beroerd om een keer met je mee te kijken maar ik ben zelf geen monteur ofzo, enen heb de komende weken al geen tijd voor mijn eigen manta laat staan voor een andere helaas.
Ik zou als ik jou was gewoon eens een haynes manual kopen, kun je bij bol.com nog gewoon halen.Staan alle klusjes die je ooit zal moeten doen goed in beschreven met duidelijke stappen en foto’s en je leert er veel van:
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/opel-ascona-and-manta-b-series-1975-88-owner-s-workshop-manual/1001004001108190/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar ik zou als je snel wat dingen wil laten doen even langs kriezels rijden, die houdt zoiezo wel van oude auto’s en aparte dingen en dat moet je hebben
Die zit in het centrum van prinsenbeek bij het tankstation21 december 2011 om 22:10 In reactie op: Achteras Topic Manta 24v volg ons op Facebook**Update27-09** #17775144Hee, was dat de rekord as die van mij af kwam? :)
@Peter_89 wrote:
Ik doe er wel is soort vloeibare pakking bij. heel klein beetje. van midlock is dat geloof ik.. vlak afdichting ofzo heet het.
Ook al geprobeerd, vandaar dat ik ook de afvoer van de olie eens wil nakijken. Iniedergeval heb ik al gevraagd aan iemand om een tool te draaien om de keerring er goed recht in te krijgen, maar als ik nu weet hoe de olie bij die keerring terecht komt en hoe die afgevoerd wordt kan ik daar ook eens naar kijekn, misschien is er wel iets verstopt ofzo?
wieowie kan me dat vertellen :)
distributiekant uitlaatzijde
de laatste 2 keer lekte heb aan de buitenkant vd keerring. nu lekt het weer maar heb ik de distributiekap nog niet los gehad om te kijken maar ik vermoed weer hetzelfdeBeter een kaartclubje starten als dit zo de instelling is.
Burnen kan best als je niet andermans auto’s ermee in gevaar brengt, anders kun je nu al beginnen met klaverjassen, dan ben je er goed in als je 80 bent en niets anders mee kan.
Niet zo miepen man, je hoort thuis te komen met gave verhalen, en later te zeggen van joh vroeger toen ging opa naar meetings met benzineslurpende wagens en burnouts en sprints.Kalegek :thumbup zo hoort het
Heb hem vandaag binnen gekregen (was besteld toen ik hier dit topic maakte) dus dat is best snel moet ik zeggen!
ik heb hem toen ik het bericht neerzette zelf al meteen besteld, ik ken de shop verder niet maar ik kan wel mijn ervaring hier neerzetten als ik hem straks binnen krijg.
Misschien kunnen jullie hem nog samen bestellen?
Allemaal bedankt voor de felicitaties enzo!
@H-400: Is idd die as ondergekomen waar we de steekassen uit hebben gehaald! Rij al ff met die sper as nu :)
Mooie fotos ook, herken je bijna niet met snor haha!vrijdagavond een gele d kadett op de a58 bij etten-leur
ik was zelf helaas in een saaie seat ibizaMaak maar eens een foto van de ontstekingskant
Als het goed is staat er ook een nummer in de kop, als je dat hebt weet je ook al veel
Staat er ergens coscast ingeslagen?
Als je een sportstuur hebt moet dat met een normale poelietrekker wel lukken toch?
Als je de trekker niet hebt: ik woon in etten-leur en dan mag je de mijne wel lenen.
Alleen terug rijden met los stuur zou ik niet doen :)
(en als je zo’n leren stuur hebt ook niet want dan beschadig je de boel)zorg wel dat je de normale vanghaak ook wel monteert, zijn er hier die gelukkig na kunnen vertellen wat er anders kan gebeuren…
lekker sfeertje hier in dit topic, laat elkaar even lekker met rust joh
He mooie wagen joh, welkom op het forum!
Op de foto zietehij er nog super uit qua lak iniedergeval.Zo te zien hebben ze de bumpers vastgemaakt aan de carroserie. de voorbumper is iniedergeval lexmaul als ik het goed zie, de rest weet ik niet
Veel plezier gewenst iniedergeval!
Dat ziet er mooi uit, fijne vakantie gehad zo te zien?
Haha en die 3rde foto, dat is wel een enge hahaHele gave foto’s zeg, misschien dat je bij een paar de mensen nog weg kan (laten) photoshoppen, bijvoorbeeld bij die 3naarlaatste, want dat is wel een hele gave plaat.
Maar dat dorp moest weg voor iets wat achteraf niet eens door gaat toch?
@Jori wrote:
Voor foto’s, kopieer de onderstaande URL’s naar je adresbalk en als het goed is zie je wat sfeerpics:)
http://94.100.124.27/1356200001-1356250000/1356232201-1356232300/1356232258_5_vhw1.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://94.100.123.183/1356200001-1356250000/1356232701-1356232800/1356232762_5_Z63B.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://94.100.122.250/1356200001-1356250000/1356232901-1356233000/1356232987_5_1PcC.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://94.100.121.47/1356200001-1356250000/1356233101-1356233200/1356233187_5_tf6l.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://94.100.114.73/1356200001-1356250000/1356233401-1356233500/1356233433_5_yIh0.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://94.100.118.239/1356200001-1356250000/1356234401-1356234500/1356234471_5_JPGM_1.jpeg” onclick=”window.open(this.href);return false;Verder kan ik geen foto’s plaatsen omdat deze op de basis genomen zijn. Maar stel je 100 officieren van de Koninklijke Luchtmacht met hun nette blauwe 3-delige pak, vlinderdasje etc,etc, voor tijdens een luxe 5 gangen diner. Als je dat beeld hebt, kijk dan maar even op de foto’s hoe ik en mijn collega’s eruit zien. Oja, en dan ook nog 3 trayen halve liters Schultenbrau waarmee alleen maar gegooid/gespoten is, CD-tje Happy Hardcore met volume max, flink scheldende en schreeuwende koekwouwsen en natuurlijk dat groene gevaar dat flink lawaai staat te maken.
Denk dat het beeld wel duidelijk is zo? En voor de aanleiding kan de dit Topic wel ff teruglezen.
Haha leuke foto’s :) maar de rest ook gewoon plaatsen joh, wat je zelf zegt: wat willen ze doen, je ontslaan?
Klote van die brief joh, hoop dat je snel wat anders kunt vinden, wie weet wel iets wat nog veel beter is. sterkte!
@Mr. Bone wrote:
@ Wim: Ik heb de rollen vergeleken op het oog, maar als er bv maar een mm of 3 verschil tussen zit, zie je dat niet zo 123.
Ik zou voor het mooie de oude geleiderol een keer terug moeten zetten of een nieuwe om het echt te kunnen vergelijken.@ Vinci: Uiteraard heb ik een nieuwe bout gebruikt. Maar die oude zou wel heel krom moeten zijn wil datgeen gebeuren wat jij bedoel. In jou verhaal zou de rol scheef op het blok gemonteerd zitten, en dan is het natuurlijk logisch dat die de riem naar buiten drukt. Maar dat is hier helaas niet het geval. Daarom geef ik een net gemonteerde rol ook altijd even een slinger met de hand, als hij er dan om wat voor reden dan ook scheef opzit, zie je dit vrijwel meteen.
Ik heb al aardig wat riemen gedaan van een XE, maar dit heb ik op de foto na van de topicstarter, niet eerder gezien. Als Maartuh wijs is checkt die ook FF zijn riem, want als bij hem nu nog steeds zo zit als op de foto hierboven, gaat die riem op zeker splijten met alle gevolgen …………………………..
Hij was ontspannen, maar nu hij gespannen is ligt hij gewoon goed op de rol. Precies op de rand zonder overlap
Heb hem nu weer even los ivm vervangen van nokkenas keerring, maar wanneer ik hem vastzet ga ik er wel op letten!Tnx voor de bezorgdheid, voor hetzelfde geld was het bij mij ook met overlap natuurlijk, dan had ik het naar aanleiding van je post nog ff nagekeken :)
-
AuteurBerichten