Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Haha die sticker “camera aan” op het dashboard voor de navigator :)
Wil die navigator nog wel eens pikante verhalen vertellen ofzo? :D@Yosta wrote:
De groene cabrio in de folder is in mijn bezit (wat er van over is)
http://www.mantablog.nl/album/?wppa-album=42&wppa-cover=0&wppa-occur=1
He Joost, Ja ik wist nog toen je er aan ging beginnen, wanneer ga je er weer aan verder?
Ben benieuwd wanneer ie klaar is joh!ja is mooi spul, heb er bij mij ook mijn kleppendeksel mee gedaan destijds
@mantadevil wrote:
Egbert te duur word ie ook wel genoemd hahah, mmm zo’n haast heb ik er ook niet mee dat ik gelijk de goud prijs ga betalen :jerry .
Maartuh volgens mij komt die spoiler die nu op jou manta zit bij mij vandaan tochJa dat klopt :) dat is al wat jaartjes geleden zeg!
jammer dat edb ze niet heeft liggen, misschien een advertentie op MP zetten, daar krijg je ook nog wel eens reactie opIk dacht dat in de tijd dat ik een spoiler zocht dat Egbert de Boer ze wel had liggen
23 september 2013 om 18:09 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472814je wil toch niet dat je alles voor niks hebt gedaan?
slap er wat nachtjes over en prober er positief over te denken, niet in onmogelijkheden of bang zijn voor wat er verder komt
gewoon stap voor stap verder gaan dan valt het achteraf mee.
goed spul erin en dan heb je er daarna plezier van
anders loop je de rest van je leven te vertellen over de wagen die je “bijna af had”
bijna is nog steeds niks, maar als ie af is heb je pas wathoe heb je het expansievaatje nu aangesloten zitten?
Nee dat zijn andere, c kadett is zoon plastiken, zal nog wel ff foto posten, heb er een via marktplaats gevonden en ook al binnen :-)
misschien benzinefilter waar nu vuil in zit?
Succes Henk :) Hou em heel he
Dat is wel een mooi handig kraantje inderdaad, kleiner als een kadett c kraantje
Ik zal daar ook eens naar kijken.Wat ik wel zie is dat je geen bypass hebt volgens mij? stel de kraan gaan dicht dan heb je geen doorstroming meer van achter uit je cilinderkop toch?
Ik had het voorheen ook zo maar ga nu toch ook kijken of ik een splitsing kan maken zodat als de kraan dicht is de koelvloeistof verder kan zonder door de kachel heen te gaan.
Dan hou je toch een goede doorstroming door de cilinderkop heenheb je een foto van het kachelkraantje van de brommobiel die je gebruikt hebt?
Tip: Koop meteen gevlochten leidingen, als je ze voor en achter vervangen hebt door gevlochten leidingen merk je een wereld van verschil in hoe je pedaal aanvoelt!
Ah tnx,
Wel mooi dat dit topic zo een beetje een overzicht wordt van verschillende merken en hoeveelheden verlaging met foto’s erbij, kijken of er nog meer andere types zijnDaar kan ik inkomen, is ook een flink bedrag!
Misschien dat bilstein wat goedkoper is?Zouden er geen anderen zijn die met H&R rijden? ben benieuwd of die wel meteen een goede set hadden, en aangezien die -50/-50 zijn ben ik wel benieuwd hoe dat staat
volgens de product finder bij koni op de site:
82-2085Sport
82-1668SPD1http://www.koni.com/car-racing/finder/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja zo’n setje heb ik ook gehad een hele tijd geleden, -40/-40 en toen stond de achterkant omhoog.
Klopt van geen kant natuurlijk want normaal staat ie ook recht.
Ik wilde daarom juist een set kopen die meteen goed staat…Korte koni’s kun je online bestellen nieuw, worden volgens mij toch nog steeds gemaakt?
misschien een foto van hoe het bij jou staat? welke verlaging heb je?
Even los van het probleem, mocht je het weer tegenkomen, pas dan wel op met je contact, je wil niet dat hij in het stuurslot schiet :)
Welkom :)
:kewlpics ?
late update maar heb er een tijd niks aan gedaan:
Het lukt perfect om hem mooi zwart te spuiten met plasti-dip!
Superspul :D
zorgt voor een soort van plastic laagjeonderdelen zullen ze toch niet meer kunnen leveren meestal…
Maargoed, het is een stap de geode richting in zullen we maar zeggen, bij lathouwers in den bosch kwam ik in het begin nog wel eens maar die konden weinig voor me doen qua onderdelen toen.
In Etten-Leur doet wel veel moeite, de manager heft zelf ook een a manta en d kadett dus daar zien ze je wel graag komen.
Kijk dan naar Mercedes, die leveren alles nog nieuw van oude wagens!
@Manta 24V wrote:
In Luxemburg is in de zomer vaak een Rally, nog nooit geweest maar ga er zeker een keer heen.
http://forum.rallye-magazin.de/rallye-talk/21151-rallye-de-luxembourg-11-13-oktober-2012-a.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar dit lijkt me een rally met gewone moderne wagens? Daar vind ik dus nog maar weinig aan eigenlijk…
Het gaat snel ja maar weinig leuks om te zien, al die “hatchbacks” met 4wdDenk dat tuning wat over zijn top heen is inderdaad…
ze noemen als oorzaak ook de mindere belangstelling van de jeugd voor autos en tuning.De autos waar je nog echt makkelijk zelf wat aan kunt doen zijn er niet meer, en daar begint het toch wel mee meestal.
10 oktober 2012 om 19:25 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684244Wrinkle lak heb ik ook op mijn c20xe :)
Vond het destijds al mooi staan!
Heb er wel een foto van maar die zal ik eens moeten opzoeken -
AuteurBerichten