Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hij is niet zo snel kwaad, de onzin er om heen vindt ie niks.
origineel gepost door Kale gek
wat begrijp je niet goed, dat ik m zuinig vind of?? ik heb er een 240 bak achter hangenDat ie met een 240 veel toeren maakt begrijp ik niet goed. Je rijdt ook nog met 17″wielen, daarom.
als rijder krijg je een routeboek. Daarin staat van start tot finisch de weg “beschreven” Niet zo heel eenvoudig maar best te doen.
Dat begrijp ik dan toch niet goed, welke bak heb je er achter? 265? Bij een 240 is de 5e iets langer, scheeld ook in toeren.
Omdat het eigenlijk een regelmatigheidswedstrijd is met dus ook minder veiligheidsmaatregels. Echter zoals te zien houden ze het gas er goed op en staat het publiek akelig dicht bij. Daarbij komt dat het er steeds meer inschrijvingen zijn en het ook een steeds groter spektakel wordt. Leuk voor de toeschouwers maar niet leuk om te rijden ook al is het Spa….
@Kale, als je nou met je 24V gaat lopen zueren over een litertje brandstof:hmmz:hmmz
origineel gepost door henk 400rr
origineel gepost door m400
origineel gepost door McLambo
Ik meen volgens mij ook ergens gelezen te hebben dat iedereen met een rijbewijs en een auto die aan de vereisten voldoet (auto moet tussen 78 en 85 gemaakt zijn ofzo) mag meedoen aan de classicJe mag idd zo meedoen, er zijn weinig regels, echter wel effe 1000euro storten:o:o
Is het alweer omhoog? vorig jaar was het zo’n €850,- (pffrrr)
Tja Henk, Vatanen zal echt niet betalen om te rijden:puke:puke
Dat alles maakt het voor ons moelijker om nog iets te rijden.
Nog even en het gaat met de Legends net zo als met de “oude Boucle de Spa” ten onder aan het eigen succes( lees, te duur)Daarom vrees ik ook dat het niet lang meer zal duren eer het voorbij is met de pret. Het si al bijna een gewone rally geworden.
Ren je zelf toch effe een paar keer rond de kerk, scheelt ook al wat:jerry
origineel gepost door McLambo
Ik meen volgens mij ook ergens gelezen te hebben dat iedereen met een rijbewijs en een auto die aan de vereisten voldoet (auto moet tussen 78 en 85 gemaakt zijn ofzo) mag meedoen aan de classicJe mag idd zo meedoen, er zijn weinig regels, echter wel effe 1000euro storten:o:o
Groter is niet altijd beter, probeer eens een dubbele koppeling te vinden.. Is kleiner, zeer sterke drukgroep en kan best wat koppel aan. Kostenplaatje wijkt misschien niet zoveel af van wat je nu van plan bent.
origineel gepost door mr-turbo
ik ben in deze kwestie zwitserland en blijf neutraal :Pen heb ook zeker niet jullie hele traject gevolgd, maar zou het e.e.a. ermee te maken kunnen hebben met het verschil tussen een commodore A en B of C as :) ( in jullie geval dan)
Dat denk ik wel.
origineel gepost door Ghanz
uhm… ff vraagje.. bedoel je dat voorste deel van een getrag bak ofzo dan?idd dat voorste deel maar dan voor op een BMW.
Hij is ook veel te goed:angel:angel
dat is idd een echte “bom”
Je krijgt geen gelijk……. Jij zegt 2-2,5 centimeter, ik zeg geen verschil en Mr-Turbo zegt MISSCHIEN 0,5-1 centimeter.
Tja, ik heb em ook niet meer, helaas.
Die van een Commodore zit boven op de korte draagarmen gemonteerd en die zitten er bij jou niet meer op.
origineel gepost door jorien
stel dat ik later die verhouding van die i400 as te kort vind (3:67)
kan die as dan zo omgebouwd worden naar 3:44, of niet??Als je al een andere overbrenging kan vinden zal het zeker geen 3.44 zijn. Die zat er nooit in.
Geschikt is die bak zeker, maar rapper dan origineel? Hoe dat zo dan?
maak het niet zo moeilijk, trek die steekas eruit en zet er een nieuw lager op. Wat een gedoe, as ombouwen omdat het lager slecht is.
origineel gepost door Martin 2.0S
origineel gepost door m400
Heeft er iemand hier dan effe 68000 euro’s rond liggen??Prijs is gezakt naar 58 000,-
Ook die heb ik niet……
origineel gepost door Koekie
origineel gepost door Jo
Het valt me toch wel op dat men hier steeds meer de keus geeft / handhaaft aan een starre as, i.p.v. onafhankelijke ophanging zoals BMW dat heeft.
Oftewel lijkt het wel zelfs dat de ‘Volvo-as’ telkens bovenaan staat.
Waarom eigenlijk?Omdat naar mijn mening een onafhankelijke ophanging niks bijdraagt onder een manta of ascona,buiten het feit dat het misschien wies is om te vertellen dat je er eentje onder hebt zitten.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar in de tijd dat ik nog wat aan rally deed klaagden de BMW E30-E36 rijders enorm over het onvoorspelbare gedrag van de auto in bochten. De meeste reden voor de BMW’s gewoon Opeltjes. Misschien is een ouderwetse starre as zo slecht nog niet.
wat doen jullie dan met de bandenspanning, hoog of laag houden?
mijn idee ook……
-
AuteurBerichten