Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@rekordherm wrote:
ja dan heb ik geen normale auto dan mijn schakelgrens bij de 24 v ligt op 7400 toeren . voor twee weken nog gemeten op een vermogens testbank
Nounou, dat zijn dan al effe 600 toeren meer dan waar normaal de begrenzer werkt. Zou ik toch wel eens willen weten wat het vermogen is van die motor van je. En waar is ie op de bank geweest?
Die schijven gaat wel lukken, die klauwen hebben een vervelende hartafstand voor de bevestigings bouten. Maar dat los jij wel op. :thumbup
Die vaste lasten zijn.de minste kosten…. Tanken, dat doet pas pijn en vooral als het 1x per week is.. Maar het is en blijft een fijne auto!
En zo te lezen was ie weer lekker in z’n humeur…..
@mantalica wrote:
Ik was graag gekomen, helaas dit weekend teveel werk voor onze eigen meeting.
Maak het maar netjes daar, we komen….
Je gaat toch niet al die lampjes door meten….. Als je dat ding al in de handen hebt dan vervang je ze toch effe allemaal voor die paar euro.
Dus dan toch maar Kermit groen, lekker stoer……..
Volhouden, ik blijf erbij, van a naar B(eter)!!!!
@Koekie wrote:
@henk 400rr wrote:
@m400: Ja, dat klopt, daar was ik al een keer (net op tijd) achter gekomen.
Bedankt, ik zal daar eens mee aan de slag, is het dan handiger om een grotere cilinder te nemen voor de handrem? Ik ben nog 2 aan het bouwen dus dit is wel even handig om voor de bouw kort te sluiten.
Mij is verteld dat een kleinere remcylinder juist harder remt dus zeker niet groter.
Dat zal ook zo zijn, er zijn een aantal maten van die cillindertjes maar ik weet zo even niet meer welke
Keuze’s maken denk ik, je moet uiteindelijk wel budget hebben….
Is niet zo heel spannend, zorgen voor een langere hefboom is een, een andere zou kunnen zijn een andere diameter van de remcillinder. Miss heb je het zelf al gemerkt, de remdruk naar acher wordt eigenlijk doorgelust en als je remt zit er dus druk op. Wil je dan ook nog eens een beetje handremmen moet je de remdruk overwinnen.
Die handrem is leuk bedacht maar bedenk wel dat als je de voetrem gebruikt en je wilt ook nog de handrem gebruiken dat je dan stevig moet trekken voor enig resultaat. En misschien een overbodige tip, zorg ervoor dat je de blokkering eruit haalt of iets verzint dat het “knopje” in blijft zitten….
Heb je de remschijf gezien dan??


Nou, in m’n Rekord gaat de teller maar tot 200….
Sjongejongejonge… Ik had em iets langer moeten bewaren :wtf
Nee, MV6 was een type aanduiding. Ook de 6-cill. diesel had je in MV6 uitvoering. Maar verder is dit een zeer leuk topic!!
Misschien eens bellen met Merwede springs of Proflex, kost ook wat maar zijn erg ervaren en ook met oudere Opels.
Tja, de TAC is toch ook wel een heel mooie wedstrijd, ook als toeschouwer.
[rquote=1907241&tid=145794&author=henk 400rr]Klinkt erg goed, helaas zitten we dan bij de TAC rally, je kan niet overal bij zijn.[/rquote]
Bereid je dan maar voor op slecht weer en zeer, zeer, zeer gladde wegen met kleine grachtjes ernaast…..
Ik moet zeggen, die velgen staan em goed, heel de auto is leuk geworden. Als ie nou ook nog doet wat je verwacht is het helemaal goed!
Ey, die voorwielen, waar komen die vanaf?
Volgens mij is dat Rial en geen BBS-wiel. Maar toch zeker zo mooi.
nee, heb em kompleet verkocht maar er zit nu idd een cih in. Anders geen Spa ed rijden.
-
AuteurBerichten