m400

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 417)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: waarom geen opels meer in de rally? #17387746

    origineel gepost door danny24vectra
    opel heeft volgens mij nergens interesse in
    geen dtm meer geen dakkar
    geen wrc geen wtcc geen f1 enz enz
    snap er nix van???

    Ik snap het wel, ze hebben gewoon geen geld meer en als het zo door gaat hebben we straks helemaal geen Opel meer…….

    In reactie op: CIH 16V (ingekorte 24V) #17461797

    origineel gepost door larsjeG40
    nah het maakt niet uit wat je vraagt of zegt hiero overal wordt je op af gerekend

    ik dacht dat dit forum was om ervaringen/verhalen en info met mekaar te delen en voor de lol

    maar alles wat je zegt wordt meteen de grond in getrapt of je wordt afgekaffert omdat het al eens een x in het forum is besproken

    ik mag toch wel een vraag stellen of niet? zonder meteen het hele forum door te moeten lezen

    Beste Larsje, als je het hele topic doorgenomen had was je dit gespaart gebleven. Er staan zo her en der nog wel wat vragen en opmerkingen over deze ombouw waar ook herhaaldelijk diverse prijzen genoemt worden. Dus toch nog maar eens de moeite nemen om wat meer te lezen zodat niet alles honderden keren herhaald moet worden.

    In reactie op: CIH 16V (ingekorte 24V) #17461792

    origineel gepost door larsjeG40
    wat is hier eigenlijk zo duur aan dan?

    Pfffff, moeten we dat dan weer uitleggen?:hmmz:hmmz

    In reactie op: Ascona 4×4 #17463383

    Staat al een hele tijd te koop op een een of andere Zweedse “marktplaats”

    In reactie op: Injectoren willen niet spuiten… #17462581

    Injectoren moeten spanning krijgen maar worden door comp. aan massa gelegd. Benzine leidingen kun je gemakkelijk verkeerd aansluiten waardoor je de benzine weer rechtstreeks de tank in laat lopen en er dus geen benzine naar de injectors gaat.

    In reactie op: Injectoren willen niet spuiten… #17462576

    benzine leidingen goed aangesloten? Goede massa aan het inlaatspruitstuk?

    In reactie op: ascona SPORT 2.0E topic #17384030

    wat dan??

    In reactie op: show hier je big opel #17345346

    Nee man, heb er genoeg! Alhoewel……

    In reactie op: show hier je big opel #17345344

    Patser…….

    In reactie op: omega 3000 sportbak #17450291

    Waarom niet? zitten ook in de B….

    In reactie op: cih 16v #17451410

    origineel gepost door Manta 24V
    Geleiders heb ik een tydje geleden nog te pakken weten te krijgen via een ”omweg” vanuit duitsland. Als er nog mensen zoekende zijn wil ik nog wel eens de moeite doen om het eea te bemachtigen. (ze waren alleen niet goedkoop :cry) is alwel een 1 1/2 jaar geleden.

    Wat betreft de SE en de SEJ zit het em in die 4 PK. De SEJ lag in de laatste 24v voertuigen zeg maar en deze koppen en spruitstukken zouden niet nabewerkt zijn. Ook hebben deze dus de DIKKE ketting die niet breekt. Deze dikkere kettingen zijn trouwens gebruikt vanaf motornummer C30SE (J) 010675 (zo uit mijn hoofd)

    Nou, dat betwijfel ik, dat die in de laatste types lag. M’n Omegaatje heeft ook een sej erin en is toevallig ook een station dus voor zover ik weet lag een sej idd alleen in een station. Deze heeft ook een iets andere uitlaat.

    In reactie op: ascona op tt baan assen #17452296

    vervelend…..

    In reactie op: ascona op tt baan assen #17452294

    Hmmmm, die heeft 8j’s achter, zou ie willen ruilen met een setje 10j’s????

    In reactie op: In welke auto's C30NE i.v.m. zoektocht (Gevonden) #17431883

    origineel gepost door Jaccoooo
    ja inderdaad,ik had gehoopt dat het een 180 pk motor was,maar helaas.
    misschien kan ik die bak wel gebruiken,maar dan moeten de overbrengingen wel korter zijn als die van een getrag uit een Manta GSI.

    Die bak heeft zeker andere verhoudingen als de GSI-bak en liggen ook dichter bij elkaar echter is de 1 erg kort.

    In reactie op: project manta turbo #17385976

    welke olie heb je er in?

    In reactie op: Te koop; Kunststof deuren Ascona 400 #17451697

    Origineel had een ascona400 geen kunststof deuren(rallyuitvoering) dus als ze er wel inzitten zijn ze gemaakt van Manta400 deuren of eigen fabrikaat

    In reactie op: cih 16v #17451401

    origineel gepost door jethro

    origineel gepost door js 400

    origineel gepost door m400
    ik vind het nog steedts vreemd dat je er mee mag rijden.

    op de foto zie je een c kadett en die is gehomegeerd geweest met een 16v motor.

    walter Rohl reed in 1976 in een fabrieks kadett-gte met een 20. 16v motor.

    Weet ik ook wel maar het gaat niet alleen om de motor, maar zoals gezegd, geen discussie meer…….

    In reactie op: cih 16v #17451400

    origineel gepost door Jaccoooo
    totdat er iemand van de knaf word wakkergeschud:hmmz

    Okee, stoppen we ermee, op naar de volgende!

    In reactie op: cih 16v #17451396

    Is toch niet erg, valt er weer eens wat te discuzeuren!!:jerry:jerry

    In reactie op: cih 16v #17451394

    origineel gepost door henk 400rr
    Ik weet alleen dat er bepaalde wijzigingen toegestaan zijn buiten de homologatie om, welke precies, dat weten alleen de betrokkenen met meer kennis van zaken. Ik heb wel wat gehoord, maar laat me daar niet over uit.

    Ik krijg een beetje een “deja-vu gevoel” :mad: dus als je wil zeiken, zeuren of zaniken, zoek die lui dan op en bespreek het met hun.

    Jullie moesten eens weten welke auto’s niet geheel conform homologatie gebouwd zijn. Maar als jullie graag willen klagen over deze auto’s en ook daadwerkelijk wat met die kennis willen doen, neem contact op met de KNAF.

    Nou Henk, ik denk wel dat je weet dat mij dat geen drol uitmaakt, ik ga andere hier niet afzeiken. Het zou alleen in mijn voordeel kunnen zijn als er niet zo heel nauwkeurig naar de homolegatie gekeken wordt. Kan ik misschien ook eens met dat ding in Nederland rijden.

    Gr, Marcel

    In reactie op: cih 16v #17451387

    ik vind het nog steedts vreemd dat je er mee mag rijden.

    In reactie op: omega 3000 sportbak #17450289

    Hey Jo, ik denk ook niet dat ie kapot gaat, maar het zit em meer in de verhoudingen wat mij wel eens stoort. Verder heb ik er wel lol aan!!

    Quote:
    origineel gepost door Jo
    Nou, ik heb in ieder geval maar weinig problemen gehad met die R-bakken, nog gene stuk gereden.
    In reactie op: omega 3000 sportbak #17450284

    hij zit bij mij achter de 24V (r25) en ook ik ben er niet kapot van maarja, het zit er nu eenmaal achter……

    In reactie op: Vooras stabilisator #17448275

    voorstabi is gehalveerd in dikte(kun je ook van een 1200 gebruiken maar die zijn schaars) achter zit er geen onder. Voor gewoon de originele rubbers(nieuw) aangezien deze aardig wat klappen opvangen en m’n ophangpunten niet uit scheuren, achter aan de as de originele rubbers, voorkant as pu-bussen om de zelfde reden.

    In reactie op: omega 3000 sportbak #17450282

    origineel gepost door Jigsaw
    de irmscher getrag misschien?

    of hing die alleen achter de C40SE ?

    Idd, alleen achter de c40se

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 417)