Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door danny24vectra
opel heeft volgens mij nergens interesse in
geen dtm meer geen dakkar
geen wrc geen wtcc geen f1 enz enz
snap er nix van???Ik snap het wel, ze hebben gewoon geen geld meer en als het zo door gaat hebben we straks helemaal geen Opel meer…….
origineel gepost door larsjeG40
nah het maakt niet uit wat je vraagt of zegt hiero overal wordt je op af gerekendik dacht dat dit forum was om ervaringen/verhalen en info met mekaar te delen en voor de lol
maar alles wat je zegt wordt meteen de grond in getrapt of je wordt afgekaffert omdat het al eens een x in het forum is besproken
ik mag toch wel een vraag stellen of niet? zonder meteen het hele forum door te moeten lezen
Beste Larsje, als je het hele topic doorgenomen had was je dit gespaart gebleven. Er staan zo her en der nog wel wat vragen en opmerkingen over deze ombouw waar ook herhaaldelijk diverse prijzen genoemt worden. Dus toch nog maar eens de moeite nemen om wat meer te lezen zodat niet alles honderden keren herhaald moet worden.
origineel gepost door larsjeG40
wat is hier eigenlijk zo duur aan dan?Pfffff, moeten we dat dan weer uitleggen?:hmmz:hmmz
Staat al een hele tijd te koop op een een of andere Zweedse “marktplaats”
Injectoren moeten spanning krijgen maar worden door comp. aan massa gelegd. Benzine leidingen kun je gemakkelijk verkeerd aansluiten waardoor je de benzine weer rechtstreeks de tank in laat lopen en er dus geen benzine naar de injectors gaat.
benzine leidingen goed aangesloten? Goede massa aan het inlaatspruitstuk?
wat dan??
Nee man, heb er genoeg! Alhoewel……
Patser…….
Waarom niet? zitten ook in de B….
origineel gepost door Manta 24V
Geleiders heb ik een tydje geleden nog te pakken weten te krijgen via een ”omweg” vanuit duitsland. Als er nog mensen zoekende zijn wil ik nog wel eens de moeite doen om het eea te bemachtigen. (ze waren alleen niet goedkoop :cry) is alwel een 1 1/2 jaar geleden.Wat betreft de SE en de SEJ zit het em in die 4 PK. De SEJ lag in de laatste 24v voertuigen zeg maar en deze koppen en spruitstukken zouden niet nabewerkt zijn. Ook hebben deze dus de DIKKE ketting die niet breekt. Deze dikkere kettingen zijn trouwens gebruikt vanaf motornummer C30SE (J) 010675 (zo uit mijn hoofd)
Nou, dat betwijfel ik, dat die in de laatste types lag. M’n Omegaatje heeft ook een sej erin en is toevallig ook een station dus voor zover ik weet lag een sej idd alleen in een station. Deze heeft ook een iets andere uitlaat.
vervelend…..
Hmmmm, die heeft 8j’s achter, zou ie willen ruilen met een setje 10j’s????
origineel gepost door Jaccoooo
ja inderdaad,ik had gehoopt dat het een 180 pk motor was,maar helaas.
misschien kan ik die bak wel gebruiken,maar dan moeten de overbrengingen wel korter zijn als die van een getrag uit een Manta GSI.Die bak heeft zeker andere verhoudingen als de GSI-bak en liggen ook dichter bij elkaar echter is de 1 erg kort.
welke olie heb je er in?
Origineel had een ascona400 geen kunststof deuren(rallyuitvoering) dus als ze er wel inzitten zijn ze gemaakt van Manta400 deuren of eigen fabrikaat
origineel gepost door jethro
origineel gepost door js 400
origineel gepost door m400
ik vind het nog steedts vreemd dat je er mee mag rijden.op de foto zie je een c kadett en die is gehomegeerd geweest met een 16v motor.
walter Rohl reed in 1976 in een fabrieks kadett-gte met een 20. 16v motor.
Weet ik ook wel maar het gaat niet alleen om de motor, maar zoals gezegd, geen discussie meer…….
origineel gepost door Jaccoooo
totdat er iemand van de knaf word wakkergeschud:hmmzOkee, stoppen we ermee, op naar de volgende!
Is toch niet erg, valt er weer eens wat te discuzeuren!!:jerry:jerry
origineel gepost door henk 400rr
Ik weet alleen dat er bepaalde wijzigingen toegestaan zijn buiten de homologatie om, welke precies, dat weten alleen de betrokkenen met meer kennis van zaken. Ik heb wel wat gehoord, maar laat me daar niet over uit.Ik krijg een beetje een “deja-vu gevoel” :mad: dus als je wil zeiken, zeuren of zaniken, zoek die lui dan op en bespreek het met hun.
Jullie moesten eens weten welke auto’s niet geheel conform homologatie gebouwd zijn. Maar als jullie graag willen klagen over deze auto’s en ook daadwerkelijk wat met die kennis willen doen, neem contact op met de KNAF.
Nou Henk, ik denk wel dat je weet dat mij dat geen drol uitmaakt, ik ga andere hier niet afzeiken. Het zou alleen in mijn voordeel kunnen zijn als er niet zo heel nauwkeurig naar de homolegatie gekeken wordt. Kan ik misschien ook eens met dat ding in Nederland rijden.
Gr, Marcel
ik vind het nog steedts vreemd dat je er mee mag rijden.
Hey Jo, ik denk ook niet dat ie kapot gaat, maar het zit em meer in de verhoudingen wat mij wel eens stoort. Verder heb ik er wel lol aan!!
Quote:origineel gepost door Jo
Nou, ik heb in ieder geval maar weinig problemen gehad met die R-bakken, nog gene stuk gereden.hij zit bij mij achter de 24V (r25) en ook ik ben er niet kapot van maarja, het zit er nu eenmaal achter……
voorstabi is gehalveerd in dikte(kun je ook van een 1200 gebruiken maar die zijn schaars) achter zit er geen onder. Voor gewoon de originele rubbers(nieuw) aangezien deze aardig wat klappen opvangen en m’n ophangpunten niet uit scheuren, achter aan de as de originele rubbers, voorkant as pu-bussen om de zelfde reden.
origineel gepost door Jigsaw
de irmscher getrag misschien?of hing die alleen achter de C40SE ?
Idd, alleen achter de c40se
-
AuteurBerichten