Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die sensors en metertjes in het dash. zijn ook niet allemaal 100%, echt goed meten doe je met een goede geijkte meter. Dan weet je wat de druk echt is.
er is iemand mee bezig maar weet niet of ze al te koop zijn. Er is er hier op het forum wel een foto voorbij gekomen echter ik zou echt niet meer weten waar dat bij was. Ik denk dat het staat bij iets van velgen verbreden.
31 maart 2009 om 20:11 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473527dat die schijven niet passen is bekend, maar met een lichte aanpassing zou het moeten kunnen
30 maart 2009 om 16:03 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473524ze passen niet, zijn waarschijnlijk de verkeerde schijven…..
29 maart 2009 om 18:57 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473519hoe is het met de remmen??
hmmmm, had dat dan niet beter anders kunnen zijn??
27 maart 2009 om 17:43 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473516Aan een motorsteun……..:hmmz:hmmz
Mijn mening ook, we proberen te helpen, meer niet. Niet goed? Dan helpen we niet meer, klaar.
nee, dat doen we niet, andere wel denk ik. Die zie je dan hier weer…….
Maar jammer vindt ik het ook wel.26 maart 2009 om 19:50 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473509zo heel erg gaar was ie niet hoor, had gewoon wat aandacht nodig en die gaat ie nu wel krijgen.
Ik val toch niemand aan hoop ik?
Ik weet even niet meer met welk blok je rijdt maar kwaad kan het niet maar echt veel beter is het ook niet aangezien de blokken allemaal op leeftijd zijn en niet de juiste toleranties hebben voor echt hele dunne olie zoals b.v een 5w30 die tegenwoordig zeer veel wordt gebruikt( niet voor rally/race)
origineel gepost door Jaccoooo
nou gaat het hier al een hele tijd over oliedruk,maar wat voor olie raden jullie aan,ik heb laatst 10 w 60 (kroon oil)aangeschaft op advies van een ervaren rallyrijder/monteurIk ben dan wel niet MR-Turbo maar ook bijna 40…….
En zelf rij ik nu een XE maar heb het genoegen van een echt dikke 2.5(risse) meegemaakt, laat ik het zo zeggen de XE kan daar echt niet tegen op, niet met vermogen, toeren en al helemaal niet met koppel.origineel gepost door robbyrood
Mr-turbo: vraagje : leeftijd? Ascona-cup was het misschien iets te vroeg voor je??
Ik liep al op Zandvoort rond toen ik 15 was… inmiddels bijna 40 , heb daar aardig wat gezien en mee gemaakt.
Je kan inderdaad een gelukstreffer mee maken die heel blijft, zijn zeldzaam.
Ander specifiek dingetje: er zijn oude 6 cilinders die draaien met een alu pomp plaatje, en warempel wat blijkt ! Deze hebben helemaal geen rondploop of bypass systeem!!!!Tja dan heb altijd wel meer druk, wat die opbouwd gaat gewoon naar je lagers, klaar.
Maar goed , ben het er wel mee eens dat de lagertjes opzich ook in orde moeten zijn!!
Alleen de Cih is gewoon een hoop gietijzer die als je die gaat belasten lekker door verwarmd en dat gaat ook in je olie zitten, die wordt dus snel wat dunner , vandaar de koeler!Ik ben inmiddels al uithobbiet met de Cih , heb al genoeg er mee gevogeld, ik persoonlijk kies de Xe en lets, heb ik PERSOONLIJK een beter gevoel bij.
TOCH HEEL SUCCES EN RIJ PLEZIER MET DE Cih’S!!!!!:P:thumbup
Edit LarsjeG40, regel zo’n plaat, Omega 2,3 diesel zit ie ook op , misschien nog ergens nieuw te vinden , zet hem erop en oordeel zelf!!
beter 45ers nemen, kun je de venturie altijd nog verkleinen mocht ie toch te groot zijn
Dat van die oliepomp kan ik beamen, groter is niet altijd beter. Heb twee keer zo’n ding ingebouwd en twee keer zijn ze vast gelopen en om nou te zeggen dat de oliedruk er echt beter van werd…….
als je echt wilt, krijg je alles kapot.
past er ook niet tussen, zijn twee cillinderes te veel voor hem:puke:puke
origineel gepost door gsi-maffia
crisis? eigenlijk niet zoveel last van.. :hmmzdan is ie wel snel verkocht dan.. sodeju had m eigenlijk nog willen bellen..
Hij wel, heeft er nog niet genoeg zo te zien…….
is het mar een kleine crisis dan?
origineel gepost door Spijkcity
Ik heb hem ook gemaild:DEn geen crisis bij jouw?
heeft een 2.5 ook zo iets? Dan kan ik even kijken.
Euhhh, het gaat hier over de benzine slangen…….:thumbup:thumbup
Ga em dan halen en zet die p.c uit, hoe langere je wacht hoe eerder een ander er mee gaat lopen.
Dit is zoiets als het wiel opnieuw uitvinden.
dat is ook zo, beter pijlen als ie warm is.
-
AuteurBerichten