Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door henry.kummeling
zeker lekker dichtbij,nu nog een zonnetje hoog aan de hemelIk zit niet dichtbij dus dat zonnetje blijft ook lekker hier……
Pfff, ik heb er eens een gemaakt en was niet voor 500 klaar.
origineel gepost door Manta 24V
Ja dat is zo, is idd TE duur maar toch. Gaat ver over de Nieuwprijs heenIk bedoelde eigenlijk dat je voor een paar cent gewoon niks goeds meer kunt kopen. En wat je al zegt, begin er maar aan en maak het voor die centen, knap als je er aan uit komt…..
@ Manta 24V, ik weet het maar er zijn er genoeg hier die niet begrijpen dat we de gulden kwijt zijn…….
Ik weet er een te staan maar of ie verkocht wordt?? Ik weet het niet.
Is toch niet verkeerd?
origineel gepost door boyanka
:hmmzik gooide er altijd 10w40 inOok goed:thumbup
En verder ook een leuke verzameling zie ik…..:thumbup
Die grote schijven en klauwen passen ook zonder A2 poten, ze zitten bij de mijne er op(Commo-C). Naafgat laten uit draaien en gaten omgeboord, even schroeven en klaar!
Yep, die dure onzin er niet in gooien.
helaas heeft de Commo-B net even een anders steek voor de remklauwen, op de Monza en Commo-C passen ze weer wel.
sorry hoor, maar wat een onzin……
Gl-4 mist een additief voor haakse overbrengingen als in een achter-as , hier dus GL-5 gebruiken. GL-4 is wel goed voor in de bak.
da stoch al een hele poos geleden dat ik die gezien heb.
Ik weet niet of dat een B-Blitz was maar hij was van ’71 en daar zat ie echt in het midden. Heb ik toen ook al eens aan manta-24V verteld.
Hij niet, ik wel…….
Euhmm, waar onder??
M’n ex-Blitz had em in het midden en ik dacht dat die allemaal verder het zelfde boutpatroon hebben.
helaas wel de waarheid:angel
origineel gepost door Jo
origineel gepost door GSE
Ik heb Senator A2 veerpoten met BMW E36 voor veren die -30 zijn bij BMW onder mijn Monza A1,ligt geweldig op de weg en een stukje lager dan de originele S-veren die ervoor had,ben er echt blij mee.Zijn dit originele E36-veren, of waren die ook al verlaagd?
Beste Jo, er staat een auto teveel in je onderschrift…….:D:D
SESkant??
origineel gepost door Opel Rally Lover
origineel gepost door voederbiet
ik denk een intercoolerJa ik ga die gebruiken, mss enkel eraf laten voor de keuring maar het scheelt toch als die erop zit :angel
Het scheelt wel , maar ik betwijfel of je met de luchtleidingen tot voor de radiateur komt. De Ascona heeft net als de Rekord van mij twee accu’s en daardoor heb je erg weinig ruimte voor die leidingen. Optie is een accu zoeken wat sterk genoeg is of accu in het koffer zetten. Ik heb de koeler er ook niet tussen maar het loopt voor een oude diesel best aardig.
5 april 2009 om 17:44 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473541nogal wat ja……..
Die Dieselblokken zijn allemaal het zelfde, alleen is het vliegwiel groter van diameter en moet je dus je oude vliegwiel gaan gebruiken. Dat van de Omega kun je alleen gebruiken als je ook die bak gebruikt.
Wat ik me wel afvraag is of dat blok van die Omega een tussenkoeler heeft en zo ja, ga je die ook gebruiken?en ik mag aannemen dat je ze niet te vast hebt aan gedraaid? Ik bedoel, het viegwiel “draagt”niet alleen op die bouten zodat die alleen op afschuiving worden belast maar moet het mede hebben van de vlakdruk als de bouten de juiste aanhaalspanning hebben.
-
AuteurBerichten