Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey Pa, wat sta je daar nou???
toyota heeft het gebruikt in de Celica’s en de Corolla’s maar het is ook gebruikt in de Astra groep-A en dat was toch echt alleen voorwielaandrijving.
Dat is waar, maar die steekassen die jij kapot krijgt zijn nog altijd even dik……
Deze Te is dit weekend in aktie te zien in de Haspegouw Rally in en om Landen in Belgie. Er is een zeer mooie proef uitgezet op het vliegveld van Brustem( waar ook sprinten werd georganiseerd) Zeer de moeite waard.
origineel gepost door Duurt
Ondertussen is er aak al weer een plaatje binnengekomen van de 1015 in de tac rally, kijk ook eens hoe kort de achteras is opgehangen.
origineel gepost door louwe 16 klepper
die in het staart stuk zijn in duitsland sterkeren voor te koop
en inderdaad heb ik al eens de vertanding van een steekas afgedraaid
:o
niet in de draaibank;):P
dus m400 het kan wel degelijk:oEen steekas is niet de as in het staartstuk…. En die versterkte, daar zit gewoon een pijp overgelast, dievertanding is nog altijd het zelfde en ja, die vertanding gaat kapot niet die van de steekas zelf. Maar goed jij weet het.
De steekas gaat dus wel kapot, niet de vertanding.
Gewoon de dealer??
origineel gepost door GSE
Wat ik bedoel met 100% aflassen is bv:
Veerpoten zitten gepuntlast als je op een gaaf binnenscherm kijkt zie je om de 3/4cm een las zitten,als dit af fabriek vol was gelast had der nooit geen vuil in kunnen komen en gaan rotten zoals bij 90% van de auto,s wel is.
En dikker plaatwerk gebruiken ipv die zwakke rommel,als ik naar de auto,s in Australie kijk de Holden Commodores hebben dezelfde veerschotels als de Europese Monza/Senator en hebben dit principe tot 1993 of 94 door geproduceert met dikker plaatwerk,en kijk maar een ebay.AU naar een Holden Commodore VB-VC-VH-VK-VL-VN-VP die hebben allemaal die constructie en die rotten daar niet.
(En in Melbourne of Sydney rotten auto,s net zo hard met die vochtige zeelucht)Hetzelfde geld voor de veerschotel achter die zit op 3 plaatsen gelast…Dit had 100% vol moeten zijn zodat er geen tussen draagarm en schotel had kunnen komen.
Hetzelfde geld voor de balk aan de bijrijders kant die tussen reservewiel en zijscherm zit als daar geen vuil in kom komen door de band waren die nog in veel betere staat als bij veel auto,s.
Sommige dingen hadden gewoon veel beter gemaakt moeten worden.
Het is toch krankzinning om te weten dat een auto van 1978 als soms in 1984-85 roest begon te krijgen bij de veerpoten en dat dit tijdens de productie die nog een paar jaar duurde dit niet veranderd is….
Die dingen die ik net noemde zijn gewoon na mijn idee productie fouten,dat een auto binnen 10 jaar ernstige roestschade heeft noem ik een fout.Roest is een probleem maar de meeste auto’s uit die tijd zijn gewoon van staal gemaakt en dus krijg je roest. Daarbij willen de fabrikanten ook wel eens een nieuw model op de markt zetten en liefst ook nog vekopen. Het laatste wat ze dus willen is dat die auto’s een eeuwigheid meegaan. Ook in die tijd wisten ze echt wel wat ze deden, en als het anders kon hadden ze het wel gedaan. En om alles af te lassen of van 5mm plaat te gaan maken? Dan weegt een Kadettje starks al 2ton ofzo en dat willen we ook niet want dan wordt de wegenbelasting en verzekering weer zo duur…….
Ik begrijp niet goed wat de voordelen zijn van zo’n groot blok. Vrij programeerbaar of niet, hang er dan liever een blok in van een E39 M5, heeft al 400pk, is niet zo lomp en maakt een schitterend geluid.
Let op, mits de keurmeester het goed vindt. Is de ombouw niet netjes of te extreem ga je alsnog door naar Lelystad.
Ben net terug, gaat echt heel simpel en als het er naar de beoordeling van de keurmeester goed uit ziet is het inorde.
Ow, okee.
Quote:origineel gepost door theunm
dat is toch een gewoon apk punt.Neehoor, alles in orde, geen roest in de reflector. Hij droomt wat veel van roest. (komt door al die Kadettjes………)
Stomme deus:puke:puke
origineel gepost door obelix
origineel gepost door kenny900wb
Dieseltje, uitzonderlijk !!dat is een opgelapte bak
diesel staat niet op de brief
dus te duur voor zo autoVolgens mij staat er toch echt “eingetragen”, dat wil zeggen staat op de brief…..
Woensdag naar Elsloo….. Ben benieuwd.
Da’s mooi!! Waar ben je geweest?
origineel gepost door Jigsaw
origineel gepost door m400
Heeft er iemand toevallig nog de schakelaar liggen voor de electrische ramen?jup, maar volgens mij wel van senator, dus 4 schakelaartjes
Als ie nog goed is wil ik em hebben.
Nee, had em net gekeurd ervoor en die is/was goed voor twee jaar. Heb nog tot half 2010. Moet er nu toch maar eens van komen.
Ben je al geweest en hoe is het afgelopen?
Wat doen die Golf draaiknoppen daar in dat dash?? Net als die radio???
Verder ziet het er wel goed uit!Heeft er iemand toevallig nog de schakelaar liggen voor de electrische ramen?
Ik ga ook maar eens bellen.
zaag een stuk uit je voorfront, er zit toch een spoiler op, en probeer em dan links of rechts onder de koplamp te plaatsen.
Lees effe het hele topic………..:vertag:vertag
als je maar zorgt dat ie genoeg frisse lucht krijgt dan komt het wel goed.
-
AuteurBerichten