Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja maar tegen de tijd dat er goedkope 2de hands koni’s tekoop staan heb ik al genoeg kunne sparen voor nieuwe.
en je moet er ook maar geluk mee hebben dat iemand anders je niet te snel af iskijk da moet ik horen:)
ben maar 19 en kan koni’s niet betalen dut dit is ideaal als ik tog wat lager wil:)denk dat ik het ga doen.
volgens mij gaat het verbruik wel omhoog.
en denk wel dat de motor genoeg tegendruk houdklasgenoot van mij heeft zijn kat er niet tussen uitgehaald maar leeg gemaakt.
met een buis en een hamer heeft hij hem leeg gehaald.en toen rechte pijp naar achter. klonk wel mooi zwaar.
dit was wel bij een suzuki baleno… :???: met 1.3 injectie.en hoe is het afgelopen met de verf op de uitlaat?
netjes dat hij goedgekeurd is!
uitlaat ook mee gespoten?
brand dat er niet af, of welke verf heb je gebruiktskan je niet gewoon motor warm laten worden. afzetten en stellen?
niet mijn smaak.
maar zou hem wel willen hebben voor et blok king:
ik heb er nu alleen nog een midden demper onder zitten.
de grootse demper. en daarna gewoon standaard pijpje naar achter.
komt wel een mooi hol geluid uit.die groene sedan is van SanguiniusNL, mede forum lid
dat is waar kop bouten moeten met een bepaalt moment en in een bepaalde volg hoorde.
een koppakking is makkelijk zelf te doen alleen dit soort dingen weten mensen niet en kan het al snel fout gaan.
het is wel een ander verhaal als de nokkenas in de kop zit din moet je ook rekening houden met alles op tijd zetten.ik weet niet zeker maar ik heb wel eens gehoordt dat je gereedschap kan lenen bij automateriaal zaken zoals, hacos, brezan, p. heijl.
en voor als je het zelf gaat doen.
als de kop er af is:
alle oude pakking resten er afhalen.
alle dele waar de pakking opkomt lichtjes opschuren.
GOED ontvetten.
de kop kun je het beste laten vlakken als de koppakking lek is ander is dat nog niet zo zeer nodig.is dit van je E kadett?
want als ik je kenteken check dat staat er dat er een 1.3n in zitkedett E gsi rood/zwart in oss staringstraat.
er rijd een oude man in.staat meestal op een papiertje bij die nieuwe koppakking toch?
heb zelf even gekeken op workshopdata en kreeg dit te zien
Vervang de bout
Fase 1 25 (Nm)
Fase 2 60 (°)
Fase 3 60 (°)
Fase 4 30 (°)
Fase 5
(Temperatuur motorolie minimaal 80°C)
Fase 6 30 (°)succes der mee
mijne staat mooi op 4 winter bandjes en buiten :hmmz
gebruik hem bijna dagelijks en heb geen plek om hem binnen te stallen helaas.offtopic: wat is eigenlijk een goede manier om pekel te verwijderen zonden schade aanterichten aan je lak?
denk dat meer mensen dat wel willen weten ;)1 februari 2012 om 08:34 In reactie op: goede C Kadett monteur gevraagd omgeving Heenvliet #17982473om wat voor remmen gaat het en welke motor?
denk dat mensen dat wel willen weten.volgens mij zou het met kit wel lukken?
je hebt zat kit die tegen hogen temperaturen gaan. en dan nog.
kvs wordt niet warmer als 100~110 graden als het goed is.geen idee of ze gecoat zijn.
het lak wordt wel een soort van zacht maar niet egt dat je met een krabber ze er af kan halen.
ik heb er nu 3 lagen op zitten en in plastic zak zitten.
morgen ga ik wel aan de gang met een boormachine met zoon staalborstel kop.
dat werkt wel maar duurt alleen langer.naja oordoppen in muziek aan en gaan maar..
zelf smoke maken hoe doe je dat dan weer?
@kromhout28 wrote:
veel rij plezier en hou m heel
(ik zou m weer verlagen)
gr Cees
ik ben er heel zuinig op.
en in de winter als er veel sneeuw ligt zal ik af en toe mee rijden als het egt moet.
of als wegen weer gangbaar zijn.misschien dat ik hem ook weer ga verlagen als ik geld heb voor schokbrekers die krengen zijn duur.
maar voor nou houw ik hem zoluke
zal mijne ook even hier posten
het gaat om een kadett c sedan uit 1978 met een 1.2 handgeschakeld.
hier had ik hem net gepoetst half uur me bezig geweest met de dak/motorkap uitpoetsten en 10 poetsdoeken later.
als je goed kijkt zie je condens op de motorkap daardoor bleef de poets nat…

deze van de week gemaakt het is niet mistig maar dat is door men mobiel.


denk dat het verbuikt wel meevalt
maar heb in het begin veel met choke gereden omdat ik nog niet helemaal de feeling voor had zegmaar.
+ het was ook een beetje natte vinger werk.ik gooi hem vanmiddag helemaal vol en dan km stand noteren en rijden maar.
daarna weer vol gooien een rekensom er tegen aan gooien en ik weet me verbuik.classics zijn ook wel mooi maar denk dat grotere velgen er beter uitzien al hij wat hoger staat
dit zijn nu de winter velgen heb nog geen andere velgen.
zit te denken aan 15″ ats cup of iets in die richting en dan achter diepere velgen als voor of iets in die richting.
en suggesties over velgen hoor ik ook graat.
luke
of je koopt voor 3 tientjes setje veren voor achter en klaar je komt vlekkeloos door de keuring.
in die 2 jaar dat die keuring geldig heb ik genoeg tijd om hem weer te verlagen.
heb de oude veren nog liggen dus schokbrekertje nog er bij komen een keertje en klaar.
het zij trouwens geen koni maar apex veren.en wat betreft foto’s heb ik geen tijd voor gehad ander keertje dan maar
-
AuteurBerichten

