Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat mag van mij best
maar iets minder vind ik ook goed:P
het gaat denk wel een 10 jaren plan worden voordat ik alles heb opgelost.
er komt telkens wat nieuws bij wat ik wil doen…
verlagen is ook nog niet gebeurt.
ga morgen velgen halen. die moeten er onder komen nadat ze verbreed zijn.
radio moet nog aangesloten worden.
koffer bak moet netjes gemaakt worden.
oliedruk sensor fixen
roest plekken weg werken.
en nog veel meer.en ondertussen heb ik nog een city waar van alles aan moet gebeuren.
en dit allemaal op mijn vrije zondag.zal wel de foto’s posten als hij verlaagt is.
denk dat ik een brug nodig heb of een grotere krik om de originele veren er achter er uit te krijgen.dat is echt vet zoon bak
en dat geluid :shock:olie druk sensor is verholpen.
de kopere ring was net een tikje te groot waardoor hij er net langs lekte.
ik zal straks weer eens kijken of ik de pakkingen wat kan na draaien.
niet te strak aandraaien dat weet ik.en waarom ik het irritant vind dat hij zweet is omdat er bij ons op de stoep olie ligt en overall waar ik hem neer gezet heb.
de fotos waren ook bedoelt om je te laten zien hoe ze er omgeveer uit zien. onder een c
mooi geluid zeker alleen jammer dat er een liedje onder staan :swear
heb dit weekend weer niks aan het verlagen gedaan.
heb nu een ander ding wat mij aandacht vraagt.offtopic
ik vind dat het blokje iets te veel zweet.
als ik men auto ergens neerzet licht er binnen 5 mijn op 6 verschillende plekken rond het blok olie druppels.
mijn oliedruk sensor drupt een beetje.
en de karterpanpakking blijft best erg zweten.
kan ik de karterpan pakking ook zonder kurk en dan alleen vloeibare pakking?
en het zelfde voor de ditributiedeksel?
gefeliciteerd!
heb even voor je op google gezocht.

de ouden veren die ik er onder uit heb moeten halen omdat ze los kwamen te zitten bij maximaal uitveren zijn even lang als,
de veren die ik nu nieuw heb.
maar heb er nu ook korte schokbrekers er bij gekregen dus het moet nu goed komen ;)heb vandaag niks gedaan aan het verlagen. ben de heletijd bezig geweest met de city rider die we aan het opknappen zijn.
en weet iemand of die panhardstang het zelfde is als die van een sedan?dan weet ik genoeg.
weet iemand toevallig of de panhardstang van city het zelfde is als die van de sedan?
want dan schroef ik die onder de city vandaan want die rijd tog nog niet en dan kan ik die aanpassen.
mocht het niet lukken of iets fout gaan dan kan ik nogsteets rijden met de sedan.je kunt er anders ook een kat vervanger onderzetten of sport kat.
geen idee wat het verschil isdenk dat ik dan maar ga voor de tennisballen mooi zwart spuiten en niemand die het ziet.
en een tennisbal kun je er toch ook weer door de veer heen duwen als hij uitgeveerd is?
maar hoe noemen ze dat rubber ding eigenlijk?
een drempelstop of veerstop?en hoe zit het eigenlijk met velgen?
ik rij nu nog op winter banden en wil binnenkort toch op zomer banden rijden.
hoe breed kan ik nou gaan met 60/60 verlaging.ze zijn binnen! gister opgehaald maar vergeten hier te posten.
hier heb ik even met mijn paint skills iets getekend.

dat rubber ding drempel stop of iets die zit er bij mij niet meer op aan de linker kant.
ik ben bij paar automateriaal zaken geweest.
en bij opel garage konden ze hem niet aankomen en dan zou het een hele draagarm worden.
maar dat konden ze ook niet aankomen.weet iemand een andere oplossing daar voor?
had ook al ongeveer zo iets in gedachte!
de moeren aan de ene kan goed vast lassen en misschien draad eind ook vast lassen in de moer
en aan de andere kant ( de kant van de oog) gewoon los laten zodat je em nog kan stellen door de oog een keer te draaien.
of werkt dit zo nietanders ik wel.
van het weekend alleen achter moneteren en dan ook verstelbare panhardstang maken.
iemand tips hoe ik dat makkelijk kan doen?heb het al besteld donderdag 8 maart betaald en al.
nu nog afwachten wanneer het binnen komt.
duurt wel lang :???: of heb ik gewoon geen geduld.ben gegaan voor de 60/55. heb zelf nog veren van 40 liggen dus.
had ik ook dat me uitlaat rammelt. alleen als ik een bocht naar links maakte.
gewoon een stuk uitlaat rubber om de uitlaat heen gedaan daar een dikke tiwrap en geen herrie meer:)viewtopic.php?f=4&t=147160&start=0
dit is die topic waar ik op kwam via google.
zocht even op google op tencopal tectyl en zag ik jou kadettje voorbij komen tussen de plaatjes ;)
zal even topic door kijken.volgens mij gaan we best wel off topic :jerry
ik had geen spuitbus maar een pot met tectyl in een bak kokend water en een kwast (A)
had ons pap bij de marine mee genomen da spul is ouder als mij maar werkt perfect!ben zelf ook nooit fan geweest van booskijkertjes :puke
hele mooie foto :kewlpics
hoop voor je dat je de eerste keer zal slagen!
scheelt weer een hoop geld die je in je kadett kan steken ;)ik zelf ben op staat ook me uitlaat er onder gaat zetten.
zelfde avond nog met een schaar tectyl uit me haar geknipt :swear
dat is iets wat ik niet meer ga doen.ben benieuwt hoe dat gaat klinken :D
had et filmpje op mobiel bekeken de speaker kon et niet aan kraatte als een gek :thumb
via laptop klinkt het tog een stuk beter -
AuteurBerichten
