Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een paar weekjes geleden een complete RVS OPC uitlaat op maat laten maken door Skytune in maldegem met 2 originele OPC eindstukken. Klinkt Ge-weldig!
helaas niet aanwezig met de Dett…
i.v.m. Bassleader in Gent (be)ja ik heb al een variable, eentje met klokje zelfs, hier ooit eens via het forum gekocht voor een euro of 30 incl alle aansluit materiaal.
@youri, ja als je me ff kan vertelle wat het precies doe en inhoud heb ik eventueel wel interesse;)tijdje gelede nog eens gehad: radiateur van een oude seat ibiza vervangen op me werk.
en dus koelvloeistof bij gevuld, t was een beetje haasten t was al kwart voor 5 en de auto zou om 5u weer klaar moetten zijn, dus ik nog even snel test rondje rijden, alles leuk en aardig.
kom ik aan de garage trug, van die grote rook walmen van onder de kap.zat de dop van het koelvloeistof vaatje er nie op, en ik zoeken nergens te vinden natuurlijk…
kwam er om 2 voor 5 achter dat ik deze in mijn borst zak van mijn overal had gestoken….:jerryoke dan, ik ga eens kijken of ik er uit kom;)
maar zon blaking plate, zou die gewoon bij de variable regelaar geleverd moetten zijn? wan ik heb werl verder alles van slangetjes en beugeltjes dr bij, en dr zit wel een plaatje bij met een aansluiting voor een brandstof slang
ja dat kan ook natuurlijk, je hebt daar toevallig geen foto van gemaakt?:P
ik heb hier een losse brandstofrail liggen met let injectors dus dat is geen probleem
heb het er ook al met collega’s over gehad, en deze stelde voor om de regelaar uit elkaar te halen en hier eventueel een dop/afsluiter voor te frezen.oke en hoe kom ik hier aan?
of zou deze er bij geleverd moetten zijn?dat is meestal het geval,
maar dan heb je meer van die ”klappen” als hij over die punten schiet waar hij normaal op blijft staan.
zou zowiezo eerst daar eens naar kijken.origineel gepost door Imperium
origineel gepost door jarno29-01
dus kouwe olie is dunner dan warme olie?
dacht dat het juist andersom was weet wel dat hoger getal dikker betekend.
dus lijk me juist dat eerste getal voor warm staat of heb ik het nu mis?Het is zover ik weet ook hoe hoger het viscositeitsgetal hoe dikker de olie.
5W30 is dus dunner dan 10W40 welke weer dunner is dan 10 of 20W60.
ja klopt, de ”W” staat voor de viscositeit als de olie koud is, en wat daar achter staat als de olie warm is.
de bedoeling hiervan is het aangeven van het verschil in dikte tussen bepaalde temperaturen zo heeft 5w40 een groter verandering in dikte dan bijv 10w30 of 40.klopt indd kreeg code 31, maar kreeg ook nog code 14 of 15 Hall-gever.
Codes gewiste en een paar keer opnieuw proberen starten en daarna weer uitgelezen, kreeg ik weer code 31. Toen tog nog maar eens het toerenal gedeelte na gelopen.
Oorzaak: de kabel van de krukaspositiesensor was net achter de stekker afgeschuurd, waardoor deze zichzelf aan massa had gelegt.Volgende X tog even de tijd er voor neme om er naar te kijken:P
tog bedankt voor het advies.gr ludolf
@ otdh & GSI Racer: daar heb ik zelf ook al aan gedacht, maar deze is net 2 maanden geleden vervangen omdat hij hier al problemen mee had. en uitlezen ga ik zometeen ff doen.
@ Corsaboy: okee dat wist ik dus net niet, morgen dan maar eens naar kijken.
alvast bedankt voor de tips, kan het maar beten ff posten dan zelf uren te lopen prutsen, en nergens op komen. laat wel even weten of het indd het relais was of wat uitlees apparatuur zegt.
gr
ja die zit goed vast, er is verder nix los gekomen en ik heb zelf ook nix los gehaald
nokkenassensor is ook nog in orde, mijn baas heeft dit gecontroleerd, door een andre rotor te nemen deze op de stekker aan te sluiten, en een bougie op het blok te leggen, en volges hem zou hij dan ook moetten vonken als je zelf aan de rotor draaid, maar dat doet hij ook niet. (Werk namelijk zelf in een garage voor school) maar hij kwam er verder ook niet meer uit.
ik krijg zelfs geen vonk als je de bougie rechtstreeks op de bobine aansluit en deze aanstuurt.
daar moet ik morgen nog ff naar kijken, meteen maar ff uit lezen. ik had vndaag alleen niet zoveel tijd.
heb vandaag even me moter uit gelezen,
storing was: Slecht of geen Toerental signaal.
storings code weet ik zo snel even niet meer.meest waarschijnlijke dus me sensor.
heb de storing gewoon gewist uit het systeem,
nu maar even kijken of ik er binnenkort nog last van krijg
’t blokje loopt verder niet raar of slecht.ging ik zowiezo wel doen, maar dacht miss weet iemand het wel waar het aan licht.
hoef ik er niet meer naar te zoeken:Ptog bedankt
hier nog 1 uit het verre zuiden


17 augustus 2009 om 19:30 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463009throttlebodies leveren zeker veel pk’s.
ik heb zelf nog eens samen met een collega van me een cross auto gebouwd met throttlebodies en by passende software, was dan wel geen opel (citroen ax 1.3 :P) maar deze lieps zelfs sneller als de 2 liters daar:owe hadden de throttelbodies zelfs gemaakt en in elkaar gelast, net het management systeem was by een specialist gekocht. Liep egt als een gek, en zeker niet voor veel geld. Als je bedenkt dat het in een cross auto lag:o:P
-
AuteurBerichten



