Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb je goede audio? Dan kan je ook PSSSSSSJ op een cdtje zetten en die loopen…
http://www.ebay.co.uk/itm/Saber-Fake-Dump-Valve-Turbo-Lexus-is200-Altezza-GS300-/150658184521?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D2435460644370468512&_qi=RTM742988Wel mooi, sta je daar met je pssj king: met 20/30 km/h en dan geef je gas en dan… :hmmz
NICE! :wub
Nu wel ff stukkie verlagen king:
Hier net eentje gehad met hetzelfde probleem. Andere nokkenassensor en het probleem was weg. In het begin ook af en toe als die warm was, later bijna altijd.
Ook zelf ooit hetzelfde probleem gehad, toen was het weg na het vervangen van de krukassensor en bobine. Voor de hand liggend, maar je kan het eens proberen.
Nieuwe motorkap king:
Dik :wub
Misschien kan je eerst een compressietest laten doen? Als die goed blijkt zou ik hem eerst gewoon even goed doorspoelen met water, dan met kvs en dan afvullen met koelvloeistof. Uit mijn radiator kwam ook troep waar je ziek van werd na een tijdje droogstaan!

Bij mij vind die hem als Kadett E GSI C20Xe uit 1988.
Klopt dit lijstje dan niet?
FP Kadett tot 89, met schroeven in deksel, chip hoeft niet gesoldeerd te worden
FP Kadett vanaf 90, zonder schroeven in deksel, chip is altijd gesoldeerd
FX Vectra 91, met schroeven in deksel, chip hoeft niet gesoldeerd te worden
FX vectra vanaf 92, zonder schroeven in deksel, chip is altijd gesoldeerd
GX calibra tot 91, altijd solderen
GY calibra tot 93, altijd solderen
HA calibra vanaf 94, altijd solderen
QJ astra tot 93, niet solderen
PL astra tot 94, niet solderen
PT astra met DIS, niet solderen@vectra208v wrote:
@Lukko wrote:
ik zie gewoon alles ? met me 12 jaar oude pc :) . mooie foto`S
wij nu ook wel maar eerst niet :thumb
Klopt, foto’s van groot formaat waren 2 tot 5 MB per foto :shock:
Deze kleintjes zijn zo’n 70 kB per stuk :jerryToevallig een blok met rotorontsteking ook? Zoja komt die uit een Kadett E gsi. Ik heb dezelfde :D
Precies die bedoelde ik ja :D
Hele dikke corsa :wub
Paar pics van Sevenum











Die grijze corsa die er stond met die smidt velgen was ook een hele dikke, heeft iemand naar nog een foto van?
Ik heb Tech 1, kan het dan ook gewist worden via de OPcom? Vorige keer kwam ik er namelijk niet bij..
Waar heb je dat antennetje vandaan? En is dat er zo 1 die je over het origineel heen ‘schuift’?
Mooie corsa ;)
Bij mij laadde de pagina geen eens meer… Heb nu ipv de grote foto’s maar de geresizede gepost, hopen dat het nu wel te zien is :thumbup
’s Morgens de auto’s klaar gemaakt en rond het middaguur vertrokken richting Sevenum. Natuurlijk moesten de niet-zo-zuinig-als-een-hybride auto’s nog wel even langs het benzinestation.


Onderweg helaas nog in de file komen te staan en ontdekt dat binnendoor langer duurt dan door de file :sleeping


Eenmaal aangekomen een mooi plekje weten te bemachtigen en de tentjes opgezet, gelukkig was het niet zo warm :agent

Auto’s nog even oppoetsen :agent :jerry


In de hitte toch nog af en toe even met het fototoestel om de nek een rondje gemaakt.






Om vervolgens weer terug te keren naar de tent om het meest koude biertje op te zoeken :hmmz


Gelukkig kwam er ook genoeg leuks voorbij rijden























Vorige eigenaar van mijn velgen en inmiddels een hele brute ascona geworden :wors


















































Ondanks de warmte(hitte) bijna 1000 foto’s en video’s gemaakt :shock: Ben een selectie aan het uploaden.
:kewlpics


Binnenkort ga ik er met de corsa ook een keer heen om hem om te laten keuren. Wat ik me alleen af vraag, ik heb wat roest gaten achter de achterste schokbrekers. Ik heb nog een half jaar apk, als ik nu naar het RDW ga, en hun zien dit.. Ben je dan ook je APK kwijt totdat ik hem weer kan tonen?
Verder motorisch, qua remmen, ombouw en onderstel maak ik me geen zorgen.
Trouwens twee maal aan de telefoon gehangen met verschillende keurmeesters van het RDW en die zeiden dat de historie van het motorblok een erg belangrijk punt is!
Heeft die wel gelopen met deze setup dan?
Dit zijn goede en ook nog goedkope busjes. Zeker als je ook de grondlaag en blanke laag meebesteld. Spuit goed en vloeiend.
Misschien hier eens kijken (en lezen king: )
http://forum.carclean.nl/cc_postst5923/Volledig-exterieur-stappenplan-handmatig.aspx
Dus de dikke slang van kleppendeksel naar achterkant blok blijft gewoon zoals origineel.
De dunnere slang die origineel naar inlaat gaat, die moet nu via het catchtankje naar de inlaat (of komt ergens los te hangen)Als je die slang los hangt, werkt je carterventilatie dan niet minder goed doordat er niet meer aangezogen wordt?
Komt me bekend voor :jerry

Remmenreiniger en dat stikstof heb je liever niet op je lak :hmmz
Zeg het maar even voordat opelextreme straks met grotere problemen zit
Lekker belangrijk dat jij dat niet zal doen, daar vraagt die toch niet naar? :thumb
Ik weet iemand die heeft er custom 1 laten maken.
En toen ik nog bij de Halfords werkte hadden ze daar ook rekjes in maten verstelbaar. Daar al gekeken? -
AuteurBerichten
