loodgieter

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: chiptuning vraag #18003398

    Vmaxx altijd goed :)) .. 2 eigen motoren gechipt. PRIMAA!!!

    In reactie op: koppakking origi. staal of 4 layer? #18003640

    Als ke je kop hebt gevlakt wel handig om een dubbele te nemen en gebruik 1 hele nieuwe en 2 dikke platen van de 2de met met iets langere kopbouten. (je hebt namelijk 2 verschillende).
    Dat doen ze namelijk ook bij de C20LET motoren.

    In reactie op: Vermogen verlies hoge toeren!! B gsi x16xe #17886629

    Ik heb nog een kat eronder zitten maar als ik agter de uitlaat staat dan geeft die veeel druk. (zpnde shoke)Meer dan voor het probleem. En motormanagement lampje brand wel, dat nadat je een paar keer op de staart trapt dat na aanleiding van Mantzel deed het voorheen ook. Distributie versprongen is toch motor meteen naar soep of heb ik het mis. En brandstofdruk zou ik er ook moeten gaan kijken.

    In reactie op: Help wanted!!!! #17862512

    wip er een schroevendraaier tussen en rustig zonder te beschadigen open wippen..
    Hoe denk je dat straattuig met autos joyriden voornamelijk: kadett corsa astra fietsa etc!!! :D

    In reactie op: KM vreter Corsa. #17888461

    als je wil gaan dieselen MERCEDES liest een 250D oldtimer :D
    Geen belasting en superdegelijk ;)

    In reactie op: Schroefset overzetten #17787283

    dank je wel ik heb ze gereserveerd morgen meteen ophalen :afro

    In reactie op: Corsa A veren op Corsa B #17749415

    das mooi shitt….
    Maar altijd goed om te weten..
    dank jullie wel….

    In reactie op: Corsa A veren op Corsa B #17749413

    op originele schokdempers moeten de veren van H&R komen 60mm voor en 40mm achter…
    Gaat dat dan wel los komen ??

    In reactie op: K16 turbolader revisie….Mtech! #17702687

    turboprofi is ook geviseerde zooi. (heb er ervaring mee)
    Mijn denkwijze is gewoon een nieuw binnenwerk dat voor rond 11 a 1200 euro en dan heb je er geen gezeik meer van. Een turbo schoonmaken spuiten en paar ringetjes laten vervangen voor 650 <—- turboprofi is ook niet slim van me geweest. Ik wijs het tegenwoordig ten strengste AF!!!!

    In reactie op: Ombouw 1.4 16v > 1.6 16v Gsi #17728104

    en nu nog een mantzel powerbox erop…
    nokkenasje + chippie :afro

    In reactie op: Cruise-control Corsa B #17743858

    wat kost laten inbouwen voor een cruise control.
    Onderdeel heb ik toevallig ook en was ook van plan om uiteindelijk in te laten bouwen…

    In reactie op: Dikke benzine pomp voor 300+ pk's #17704090

    Dan weet je zeker dat je geen brandstof te kort komt :jerry

    :P

    origineel gepost door Neetmans
    nee joh!

    ik zou een pomp van een MB 560SEC van 1985 monteren!! :D:D

    In reactie op: blauwe rook #17707599

    mijn mening is wel de turbo.
    Als ze een geriviseerde hebben gegeven dan maken ze hem schoon gooien er nieuwe pakkingen erin, en spuiten voor het mooie. En je hebt een nieuwe turbo(althans dat denk je) als het asje middenin eenmaal gesleten is dan blijft het lekken tenzij je er een nieuw binnenwerk erin zou krijgen. heb zelf laten reviseren en mijn kenissen ook ikke bij duitsland voor 650euro en iemand anders voor 1100Euro bij C&E resultaat was wel hetzlefde gebleven. lekken zo hard als het maar kan. Dus ik heb de seals vervangen probleem nog steeds aanwezig. Bij deze word het bij mij een splinternieuw binnenwerk. En moet het opgelost zijn.

    In reactie op: Dikke benzine pomp voor 300+ pk's #17704076

    wat vraag je voor je oude pomp dan..

    In reactie op: Dikke benzine pomp voor 300+ pk's #17704072

    het blijft oud techniek van 25jaar.
    Kappot is kappot en als die het doet dan doet ie het…:D

    In reactie op: garrett op marktplaats #17713484

    Dat is een joekel waarmee je 420Pk eruit kan halen.
    Monteren kan altijd maar of je wat eraan hebt met het late gespoel etc.
    Je hebt er niets aan tenzij je rallybak wil gaan maken :D
    Zelfs met andere zuigers benje er niet 1, 2,
    Speeeellt veel meer dan je denkt om hem egt optimaal te laten draaien.

    In reactie op: Er is nog 1 ding wat ik niet snap van mijn Let #17718207

    Als je een beetje handig bent.
    Opengooien kijken wat er aan de hand is.
    Zo niet dan laat maar zitten. blok gaat er niet naar zijn einde erdoor.

    In reactie op: Dikke benzine pomp voor 300+ pk's #17704070

    Tot 330 vind ik het persoonlijk niet nodig.
    Stel je haalt de vermogen niet dan pas vervangen.
    Iets wat het doet doet het. En iets wat stuk is of stuk begint te gaan (het is niet zo dat het in 1x ophoud) dan pas vervangen.
    Heb als 2de auto een MB 560SEC van 1985 met 390DKM en nog steeds hetzelfde benzinepomp. En doet het nog perfectt…..
    dus waarom zou het bijv bij mijn calibra met C20LET kappot moeten gaan.

    In reactie op: blauwe rook #17707593

    alleen optrekken of ook met stilstaan (stationair na een aantal minuten)

    In reactie op: Dikke benzine pomp voor 300+ pk's #17704068

    wat voor vermogen wil je eruithalen dan aangezien men een grotere pomp neemt.
    tot 330PK geen pomp nodig..

    In reactie op: tunex chiptuning #17713013

    Als je een c20LET blok hebt.
    Lang leve VMAXX.
    Ik heb het eerst bij iemand anders laten doen (ga niemands naam zwart maken, diegene weet het zelf wel) Flaptop erbij en chippen maar Eprons kopieren en proberen erin te zetten. Nou eenmaal een gaar software en dan ga je flink over de zeik. En alsnog volhouden dat ie goed doet!!. Eenmaal VMAXX erin en geen omkijken er meer ernaar. Meer met VMAXX kan altijd zolang je doet wat VMAXX eist aan je blokkie….

    In reactie op: koppeling slipt #17724987

    gewoon sachs koppeling ter vervanging. Is ietje anders dan origineel OPEL. sachs is namelijk wat kwalitatiever. Geen race, punt koppeling of wat dan ook.
    Ik neem aan dat aan je geen racebak van 4 a 500 pk hebt.

    In reactie op: bougie's c20let #17712947

    Heb je op je fase 2 chip ook een benzinedruk regelaar..
    Zo ja dan kan je hem laten opmeten en de druk verzetten.
    En bougies is het beste of origineel of van de bosch F5DOPR (bosch performance) met platinum koppen.
    voor hogere temp weerstand wel 20,-Euro per stuk op zijn minst.
    En dan klopt het weer..
    En zo niet?
    Dan zoeken naar de complete structuur (brandstofpomp, benzinefilter, injector, verdeelkap en bougiekabels)

    In reactie op: Astra F boardcomputer op een Corsa B #17721258

    en vergeten te zetten dit is de agterkant van de corsa MID = http://www.steve010.nl/toepassingen/corsa/corsab_inbouw.htm

    In reactie op: Astra F boardcomputer op een Corsa B #17721257

    En nu zie ik een ervaring van een duitser totzover begrijpelijk en lijk ik erop te begrijpen dat ik kabels moet gaan trekken. (mijn duits is niet al te best) kan het ook verkeerd begrepen hebben.. :cool:
    Hier de ervaring van de Duitser http://www.motor-talk.de/blogs/opel-corsa-b-16v
    En de afbeelding van de astra F MID http://link.marktplaats.nl/368397334
    En nu ik dit lees en zie verschijnen er alsmaar vraagtekens?????????

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)