Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
PRACHT auto zeg, mijn favoriete kleuren staat hem goed.
Ja Ja Gewoon even Corsaboy, Ik weet ook wel hoe het in zijn werking gaat, maar als een flesje LeWec voldoet waarom niet en dit geeft GEEN schade aan andere delen, want wat is er gevoeliger dan een automaat.
@corsaboy wrote:
Het is idd fijn te weten welke kant zou lekken om er iets zinnigs over te zeggen.
Er wordt wel meteen geroepen dat de dealer duur is maar ook de gewone garages hebben tegenwoordig een redelijk uurloon.
Om nou anti-lek spul bij je olie in te mikken vind ik een heel slecht advies. Keering moet gewoon vervangen worden als die lekt. Die middeltjes erbij in gooien zorgt er ook voor dat die zooi op elk plekje in je blok komen. Gewoon niet aan beginnen.
Dit ben ik niet met je eens Corsaboy,
Dit spul maakt enkelt maar de rubbers weer gangbaar waar nodig is, ik heb er super ervaring mee, heb al 2 automaat bakken mee gedicht en wel 5 motorblokken en geen kleintje wel een paar 8 cilinders, dus ik weet niet waar jij de materie vandaan haalt dat het ZOOI is.Misschien eerst even een flesje LecWec in de motor olie doen en dan even een paar kilometertjes rijden en dan nog maar eens kijken naar een maand of deze nog lekt, eerst het goedkope proberen dan kan je als nog naar het duurdere over gaan.
Flink je best gedaan, Pracht modellen waren/zijn dit, zuinig op wezen.
Heb je al naar het koelwater niveau gekeken, als deze te laag is doet de verdamper rare dingen.
Even een plaatje bij het praatje, het gaat hier om de dimmer, dat is het draaiwieltje onder de lichtknop, en als de de binnenverlichting aan wil hebben kan je de lichtknop uit-trekken.

Een beetje hoog tonerig klinken ze, maar met een beetje bas kan je dit wel redelijk afstemmen , verwacht er niet te veel van, het is tegenwoordig niet meer te vergelijken met de moderne auto’s wat daar allemaal zit.
Zou dat knopje van de sportstand dan defect wezen, heb even wat code lijsten opgezocht maar kon het niet ontdekken er zijn er nog al wat met code’s.
Toevallig had ik deze er ook in gemaakt dus dit gaat passen, maar het is aan de voorkant wel een gepiel om deze erin te krijgen, je moet wel de ventilatie slangen los maken en dat moet je met een feun verwarmen op ze soepel eraf te kunnen buigen, SUCCES met de inbouw.
@lenny0202 wrote:
Heb de auto laten uitlezen en Code 56 kwam er te voorschijn … waar moet ik dat zoeken .. pizzapunt of
schakelpook ?Wisten ze je niet te vertellen wat deze code 56 inhield dan.
@lenny0202 wrote:
Ik heb vanmiddag de pizza punt schoon gemaakt maar die stomme S blijft knipperen
wat zou het nog meer kunnen zijn mensen ?mvg Lenny
Heb je de pizza punt wel uit elkaar gehaald, zodat je de contacten gangbaar en schoon kunt maken, of heb je enkelt een poetsdoek over de pizza punt gehaald.
Net wat je zegt GOED Uitlezen en misschien even er bij blijven met dit soort gevallen, ik weet uit ervaring dat je je eigen rot zoekt met zulke storingen.
Dat uitlezen is maar een oppervlakkige diagnose, want hij zegt dan storing in de automatenbak,dus daar schiet je ook niet veel mee op, heb je wel alle stekkers weer netjes aan elkaar gezet niets over het hoofd gezien, of misschien een klein draad breukje.
@wim-v6 wrote:
Linfiel, Ik heb je how to even bij handleidingen en instructied gelaatst bij 4cilinder benzinen motoren…
zo heeft iedereen er wat aan.
Dat is prima Willem,
Die opels moeten blijven rijden niet waar, dit zijn dure reparatie’s als je dit moet laten uitvoeren en nu kan je het zelf doen.@Helmer opelfan wrote:
Het zelfde als gewoon kopervet ?
Klopt maar ik denk dat je dit spul niet meer kan vinden in de winkel.
ik heb het met koperslip gedaan, dit geleid goed de contacten, kijk ook even of de zekering in de zekeringenkast heel is, want dan gaat ook het S lampje knipperen.
@Gerrit78 wrote:
Kan voor mijn corsa b 3deurs windschermen kopen. Deze komen van een 5 deurs af.
Zijn de portieren van een vijfdeurs en een driedeurs gelijk of zit hier verschil in.Gerrit ;)
Bij deze man kan je ze ook bestellen,
http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d61.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Volgens mijn zijn de corsa b het meest van gemaakt, vandaar veeeeel B’s
@Illusionx11 wrote:
Ondanks het geen B is maar ik haal 1: 12,8 – 13,5 me vader zelfs 1,16….
Ow, dan kunnen die Vaders toch zuiniger rijden, ik heb de Corsa ook 1:15 gekregen en wel met een automaat.
20 juni 2013 om 11:55 In reactie op: Wim’s C-Ascona’s: 03-02-14: Delco ontsteking vervangen #18097038Deze lampjes zie je niet over het hoofd, Staat weer SUPER, Graag gedaan Jongens.
Ja, en de 6 andere topic-starters vergeten we maar even om je in de goede richting te krijgen,Dus toch de carburatuer waar we mee begonnen.
@hanskadett wrote:
Maar je zegt wel dat het de carb is dus kan niks anders zijn ?
Natuurlijk kan er van alles mis wezen, Dat kan ik van achter mijn beeldscherm niet zien, maar deze ervaring had ik met een carburateur.
Je zou de carburateur eraf kunnen halen en in een badje met reiniger stoppen en dan een nachtje laten staan en dan uit blazen.
Weet niet of de Ascona lang stil gestaan hebt,maar dan maak je kans dat de Co2 gaatjes wat boven in de carburatur zitten verstopt zijn, komt door de schrale benzine van tegenwoordig, vandaar dat je ook geen reactie op je stelschroefen krijgt.
-
AuteurBerichten