Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je een van de binnenschermen aan de voorkant los haalt, links of rechts dan kan je de stekker zo zien zitten, en kan je meteen de boel van zand ontdoen aldaar en de opgebonden stekker los knippen voor op je lampen te schuiven.
@bart-gsi wrote:
@smoke_soldier wrote:
nooit last van gehad, en ik heb 3 opels gehad met led + dimmer
Smoke
ik heb in me vectra b een paar leds in gedaan toen werkte mijn dimmer niet bleven in de zelfde stand staan
In led’s heb je ook vele soorten en deze heb je ook in niet dimbare en wel dimbare, dus dan heb je net de verkeerde gekocht, ze zijn meestal ook wat duurder en dat zeggen ze bij de niet dimbare er niet bij.
Mooi werk als alles weer brand, en dan heb je meteen ook de goede voltage bij de dealer vandaan, er zijn zoveel van die lampjes/led’s in omloop.
Of er rijd iedere keer iemand voor je die op L.P.G. rijd, dan heb je ook zo’n vieze lucht in de auto, het zelfde als je zo’n 2 takt scooter voor je hebt rijden, was maar een suggestie hoor.
Wil je de juiste lampjes er weer er in terug dan zou ik ze bij de Opel dealer gaan halen.
Dat rubber voetje is niet de vorm van de antenne, dus denk het niet.
Deze heb ik er ook op staan en ik heb geen stationcar, en anders zou je der kunnen bellen om te vragen waar deze vandaan komt.
Op de MP staat er nog 1 te koop voor 25euro,
http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-radio-s-cd-en-dvd-spelers/m977330889-antenne-opel-astra-nieuw.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zoek je een Antenne dan? Die op E-Bay zijn allemaal universelen, hier moet je weer verlopies voor hebben.
Ik denk wel dat er een versterker in zit, want op de foto hangt er een draaitje uit voor de stroom.

Ik heb de voetjes er vanmiddag ook af gedremelt en de antenne ook met kit en een moer van onder vast gezet, nu kwam ik er wel achter dat je de moer niet helemaal meer aan kan draaien omdat de antenne voet een stukje gezakt is en de moer op zijn eind is, dus eigenlijk moet er nog een extra ring onder de moer, dit word niet beschreven in de posten hier onder, ik kwam er te laat achter want ik had de boel al met kit in gesmeerd, dus ik hoop dat de kit mijn antenne op zijn plaats houd en anders moet de boel weer los.
18 oktober 2015 om 07:23 In reactie op: selectorhendel los maken van automaatbak Astra F ’95 #18299219Zo te zien op de foto heb je de 2 boutjes los gemaakt en die grote moer met ring eronder los gemaakt dus de punt moet nu los kunnen, even waar de moer gezeten heeft iets er onder tikken of een beetje WD-40 erop spuiten, gaat inderdaad een beetje stroef eraf vooral als dit de eerste keer is, SUCCES ermee.
17 oktober 2015 om 16:58 In reactie op: selectorhendel los maken van automaatbak Astra F ’95 #18299217Kan inderdaad een beetje vast zitten, maar even met een koevoet er onder en hij schiet los,als je de punt los hebt kan je de kabelboompje ook los maken (dit hoeft niet persé) je kan de punt ook omdraaien dan kan je bij de schroefjes, als je de pizzapunt op maakt uit kijken dat er geen veertjes weg springen die onder de koperen plaatjes zitten, even de boel schoonmaken en het rode sportlampje knippert niet meer, heb je de zekeringen ook al gecontroleerd want als er een stuk is knippert het S lampje ook,
Goed dat je er over begint, ik wil namelijk ook een armsteun in de Astra hebben, maar wat jij laat zien is zonder bevestigings delen en dat schrijven ze er niet bij, ik had zelf deze op het oog en die is wel compleet, weet niet of iemand anders die ook hebt en hoe het bevalt, ik hoor dit ook graag,
http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/8598-armsteun-opel-astra-g-zwart-stof/” onclick=”window.open(this.href);return false;
We wachten af, HEERLIJK Zo’n forum.
Inderdaad Willem dat had ik dus ook, plus de remverdeler zat achter vast, maar nu doen de remmen het weer super.
Het rempedaal deed helemaal niets, totaal geen druk.
Onze Corsa is van 1995, maar ik denk dat dit niet veel scheelt van elkaar, dan zou ik ook maar even naar je veren kijken, zonde dat hij zolang stilstaat, of rij je er gewoon mee?
Weet jij al wat van de remmen?? Bij mijn zaten de veertjes niet goed gemonteerd bij de remklauw, en bij toeval de remdruk regelaar zat achter vast , nu remt de Corsa weer super.
Kan gebeurt Martin, precies het zelfde probleem heb ik wat jij bespreekt, Ik ga nog even proberen om een andere hoofdremcilinder erin te zetten kijken of het hier aan ligt, kan toeval zijn.
Hoe zou dit afgelopen zijn, Jammer dat Martin dit niet even melde,
Ik heb het zelfde bij de hand, nieuwe remblokken geplaatst, remcilinders terug gedrukt en nu het rempedaal tegen de bodem aan gedrukt, op deze manier kan er toch geen lucht in de remleidingen komen als je de remcilinder gewoon terug drukt?5 december 2014 om 19:46 In reactie op: Welk merk injectiereiniger is goed (voor benzine motor)? #18263210Het zijn eigenlijk allemaal oplap middeltjes.
Go wat een pracht Ascona en een automaat ook nog, eigenlijk moet dit een 4 trapsautomaat wezen, dan zou de Ascona helemaal over de weg glijden, SUCCES ermee.
Kan ook nog zijn dat je rem-cup vast geroest zit in je huis, ik zou maar de hele remtrommel eraf halen en kijken wat er loos is, het lager kan het bijna niet zijn, en het heeft niets te maken met het gewicht wat je in de kofferbak hebt.
Dus als ik andere Lambda sonde er in draai dan moet het al beter of goed zijn, want hij drink nu ook een beetje veel benzine en dat deed hij nooit, ik ga het proberen, dank je wel Willem, je hoort nog van me.
Probleem zit hem waarschijnlijk in de computer deze geeft een vast waarde af van 0,5volt en dit moet niet deze moet varieren van 0,5 naar 3volt.
-
AuteurBerichten