Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij een kwik fit of een auto materialen zaak of sloop, dit laat je toch niet opsturen.
Is dit niks voor je maat?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-speakers-en-versterkers/m986170871-muziekinstallatie-te-koop-met-inbouw-voor-opel-astra-g.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoi spetahh93,
Weet je inmiddels al meer over de armsteun die je wilt hebben, ben er wel benieuwd welke het worden gaat of is geworden.
11 november 2015 om 18:36 In reactie op: astra G 1.6 bj 2000 wordt te heet help !!!! benzine #18301548Misschien de thermostaat aan het stuk gaan, dat deze niet voel doende open gaat, even eruit halen en in een pan met heet water gooien, en kan ook zijn een begin van een lekke kop, het expansie vat hoeft niet altijd te borrelen, begint er al wat sluts aan de oliedop te verschijnen.
Zeer vreemd, Ik heb hem zelf nog in de postzak bij AlbertHeijn gedaan en verpakt in een plastic zakje, dan zal je hem ook niet meer binnen krijgen, weet niet of julie s’Maandags post krijgen, misschien morgen, laat me even weten, want ik heb er nog 1 liggen.
Heb je de bout nog niet binnen dan? heb deze Donderdag al op de post gedaan.
Hoe is het afgelopen met de vast zittende bout? heb je deze al los, was wel benieuwd er naar.
Mooi om te horen Opeltje, ik hoop dat het bij mijn ook zo makkelijk word, maar eerst even de tank wat leger rijden.
Het gaat om mijn Astra G uit 1998 Willem,
Zoals ik als schreef dat ik de tank al open gemaakt had maar er stond voor mijn iets de veel brandstof in de tank, dus ik wacht nu ff dat hij wat leger is en maak hem dan weer open en douw er dan meteen een ander vlotter in maar hier zit volgens mijn ook de brandstof pomp aan vast, dus ik ga voor een heel compleet spulletje.Dank je wel voor het antwoord, ik had de tank al een keer open gemaakt en de vlotter heen en weer bewogen maar zag niets op de meter gebeuren hij bleef plat liggen op nul, nu zit de tank vol met benzine dus dit werkt ook niet zo prettig, dus hij moet eerst even een beetje leeg gereden worden dan ga ik wel weer eens die tank open maken.
Maken de Opel’s niet van die goede benzinewijzers dan, ik hoor veel problemen daar over, de mijne geeft niets meer aan op de meter,nu moet ik eerst uitzoeken of het de vlotter is of de meter op het dashbord, maar dan moet eerst een de tank een beetje gehalveerd zijn, zit nu tjok vol.
Okeé Bart, bedankt voor je uitleg, was dus een beetje scripties antwoord van Sporting-Astra.
Hoezo geen meter, en wat ben je wijzer geworden dan?
Misschien ondersteund de radio geen CD-RW, je zou eens een CD+RW kunnen branden, en als dit nog niet lukt geen MP3 bestanden branden maar gewone bestanden, weet niet of je nog een instructieboek van de radio erbij hebt, misschien staat hier van over geschreven, ik zou zeggen probeer even wat.
Van de week had ik het spul open gemaakt en op de stekker van de tank staat 12volt dus dit is goed, heb ik met een schroevendraaien de vlotter een paar keer naar beneden gedrukt maar geen resultaat op de benzine-meter, en het contact stond op aan, dus het hele spul maar eens uit de tank nemen of een andere erin.
Klopt Bart wat je schrijft, heb deze van de week ook los gehad, hier zit ook meteen je pomp in, moet maar dat hele geval er uit halen en een andere halen en dan maar hopen dat de wijzer het weer doet.
@astraTD wrote:
Klopt dat schermpje doet het niet bij mij.
Dan laat ik het maar zo.
Of een mooie originele Opel radio erin, mooi man!!
Als de ontluchting verstopt zit zou je dit bij een tankbeurt moeten horen als je de dop eraf draait, namelijk een flink gesis, mijn meter geeft helemaal niets meer aan en heb onder de achterbank die tankvlotter los gehaald maar hier kan je niets aan zien, dus ga eerdaags een andere halen, er zit zoveel elektronica aan dat zal wel iets aan stuk wezen.
@astraTD wrote:
Ik heb de zelfde stekker zitten als op de foto maar kan de radio niet bedienen via het stuur… Of mis ik nog een onderdeel ?
Maar heb je wel een originele Opel radio er in zitten.
Ja prima,
Je kan ook met een dremel een gleufje in de kop maken en dan proberen met een goed passende schroevendraaier deze los te draaien of te tikken, en goed in de WD-40 zetten.Als je nu gewoon vraagt wie er zo’n boutje heeft liggen ben je direct geholpen, maar je bent pas nieuw op het forum dan weet je nog niet zo goed hoe het werkt, maar ik heb wel zo’n boutje voor je liggen hier, als je je adres door geeft via PB dan stuur ik deze wel op naar je, gaat de andere wel los dan?
Hier heb je alvast een handleiding, werkplaats handboeken daar staat de Marktplaats vol mee voor een paar tientjes,
https://udoc.nl/docs/806ef7/opel-astra-handleiding-1998-t-m-2003″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1 november 2015 om 15:58 In reactie op: Show hier je origineel Nederlandse Monza A1 / A2!! #17486695Ik vroeg me eigen al af waar deze auto’s allemaal gebleven waren, want je ziet ze maar mondjes maat rijden, maar ze staan allemaal hier.
@AstraG66 wrote:
ben al lange tijd op zoek naar kentekenverlichting voor me Astra G 2000 .. in LED veriant.. alleen geen enkel garage /tuningbedrijf /automaterialenzaak heeft het.. iemand idee?
Misschien zit hier wat tussen,
http://ledverlichtingled.nl/lampen/festoon-buislampen?vervangthalogeenverlichting=72″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Wel met liefde behandelen hé die Ascona’s, eerst goed warm stoken.
-
AuteurBerichten