Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je de ventilatie knop in wil schakelen moet je de knop voor de ramen of voeten even naar de voetenkant draaien, als je deze op de ramen blijft houden gaat de knop van de ventilatie niet branden, en over de distributie is makkelijk zelf te doen, er staan merk tekens overal op, en als je hier aan begint pak meteen even de waterpomp mee, weet je zeker dat je het niet 2 X de snaar er af hoeft te halen als de pomp gaat lekken.
Meestal zit het in de vlotter, als je het gat open maakt wat onder de achterbank zit dan zie je de vlotter al zitten, even een andere vlotter scoren en het is weer gepiept, als je er aan begint zorg dan dat de benzine tank niet te vol zit en laat alle ramen van de auto open staan anders verga je van de benzine dampen, voor de rest hoef je weinig maatregelen te nemen, SUCCES met je klus.
Misschien heb je hier wat aan,
https://www.youtube.com/watch?v=4Gd5Kltj0zQ” onclick=”window.open(this.href);return false;
Voor enkelt de riem maar meestal komt er nog een waterpompie bij want dat pak je meteen mee, dan zou je zo rond de 300euro klaar moeten wezen, weet niet of je het door een beun laat doen of door de garage, hier zit nog wat verschil tussen, en ik zou voor het gevoel ook direct de snaar wisselen, niets gokken dan ben je nog vele malen duurder uit.
Je laat je toch niet kisten door in zo’n schroefje?
Je kan er een gleufje in maken met een dremel en dan met een goed passende schroevendraaier eruit draaien of een goede waterpomp tang of een combinatie tang even de kop beet pakken.@SigNumberOne wrote:
een armsteun geplaatst :thumbup
Wat voor type armsteun is het geworden, fotootje misschien.
Thermostaat kost een paar tientjes, maar je kan nog wel even een ritje maken hoor, de motor duurt even voor dat deze op temperatuur is.
Schakelaars in overvloed op de MP, kijk wel goed naar het aantal watt’s wat er in moet, anders kan het wat te heet worden in je lamphuis en dan gaat de boel smelten of erger, SUCCES Ermee.
Die lampjes begeven het heel snel, je zou even je dimmer heen en weer kunnen halen misschien lichten ze dan toevallig even aan, maar hou er maar rekening mee dat ze stuk zijn, gebeurt heel vaak namelijk, zeer irritant een onverlicht instrumenten paneel, mooi klusje voor van de zomer.
Mag gezien worden hoor, niets te veel en te weinig erop, blijft altijd een moeilijke keuze die banden maat, je bent natuurlijk ook gebonden aan de velg die je er onder wil hebben, SUCCES met het zoeken.
Als je voldoende voltage hebt lijkt het inderdaad op de startmotor die weigert maar het kan ook de accu zijn die te weinig vermogen geeft om jou startmotor rond te gooien, dit moet je eerst even uitzoeken/meten.
Prachtig mooi strakke Astra heb je daar Parqueted, niets te veel en te weinig erop, plaatje.
Heeft niets met de kilometers te maken, we hebben het hier over de snelheidsmeter die niet juiste snelheid aangeeft, de afgelegde afstand blijft het zelfde.
Dat is wel de beste manier om er heen te gaan om de Astra te betasten en te rijden, ja en dan is het bemiddelen van jou zijde en de zijne, vind jij hem SUPER dan kijk je niet op 150euro, wil hij niet wijken houd hij de Astra lekker, nogmaals keuze zat.
Welkom Tuup,
op een foto af gaan is altijd moeilijk en het lijkt allemaal zo mooi, de eigenaar doet de Astra al snel weer weg na een jaar, hij moet in Januari nog gekeurd worden, voor deze prijs zo ik hem niet nemen,hij wil van de auto af, jij hoeft hem niet te nemen, keuze zat, en voor kleine kinderen zit er wel besmettelijke kleding in, Ik zou zelf dan gaan voor een stationcar als ik zoveel spullen mee moet nemen, SUCCES met de zoektocht.Banden is een zwaar ondergewaardeerd goedje bij een auto, toch zijn deze zeer belangrijk want die maken het contact met het wegdek, en als je Astra dan goed uitgelijnd is en je hebt scheven banden eronder dat zegt al genoeg over het nerveuse stuur gedrag, misschien kan je ze dan nog op de achteras zetten en de achterste voor zetten als deze beter zijn, het zou een mooie oplossing zijn.
Mooi spuit werk afgeleverd Step-han, ben je gelijk van dat kunststof af wat altijd grijs word, helemaal als je er per ongeluk een beetje was opsmeert, dit staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Dank je wel voor je moeite Gautomaat, de mijne zijn besteld, SUPER.
WD-40 is bijna overal goed voor maar dit spul droogt ook weer op en het gekraak is weer terug, je kan beter even kijken waar het vandaan komt, misschien schraapt er een veer ergens langs onder de zitting of iets dergelijks.
Mooi werk, Gautomaat, deze gaan ik meteen bestellen, dat logo maakt me niet zo veel uit, dat haal ik er wel af, SUPER bedankt, dan hoef ik ook niet verder te zoeken, was namelijk ook al een uur aan het rond google.
Waar haal je die dan Wim? zou dit ook op mijn Astra passen? vind ik mooi en sportief staan.
@Gautomaat wrote:
Gisteren kleine beurt, winterbanden gemonteerd en spatlappen gemonteerd voor de winter…
En waar hadden wij die spatlappen vandaan, ik wil ze namelijk ook erop zetten maar deze zijn moeilijk te vinden, vind het wel sportief staan die spatlappen.
Als dat allemaal in orde is dan zal je in de richting van de ABS moeten gaan zoeken, wat je al zij, maar ook meer in de elektronica van de ABS, want die heft juist de blokkade op.
Als je remmen blokkeren dan kijk je toch eerst naar de remklauwen en blokken kijk of dit nog goed gangbaar is, misschien zit daar wel een bult roest op, als daar al een tijd niets aan gedaan is kan dit een oorzaak wezen, kan ook nog zo wezen als je oude remslangen hebt, dan deze wel het vloeistof erin pompen maar geen gang terug hebben, dan blokkeert ook de rem.
Bijna 30jaar Wim, volgend jaar maar om de 2jaar Skitterend.
-
AuteurBerichten