Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Op deze manier kan het,
16 september 2012 om 09:40 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922330Naar de opel garage zou ik niet zo graag doen, dit kost een hoop sleutel uren of tenzij je over een hoop muntjes bezit maar dat geloof ik ook weer niet anders vraag je dit probleem niet op het forum ga je direct naar de opel garage. , heb je geen beun in de buurt, en het kan natuurlijk van alles zijn maar dit is het meest voor komende geval ervan.
Het pizza-puntje zie je boven op de automatenbak zitten, even de bekabeling een beetje opzij drukken.16 september 2012 om 08:20 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922325Ja dat is duidelijk, kan je dan nog 1 raad geven om even dat pizza-puntje uit elkaar te halen, dat is dat ding wat boven in het topic besproken word , weet je deze te zitten op de automatenbak, en zo ziet het er van binnen uit, even de koperen banen schoon maken en de 3 stripjes weer gangbaar maken kijk uit want hier zitten veertjes onder , als je alles weer schoon en gangbaar gemaakt hebt weer in elkaar zetten, dan maar hopen dat het probleem voorbij is,SUCCES ermee.


16 september 2012 om 07:53 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922326Okee dat is nu duidelijk en ik neem aan als je op het knopje drukt wat op de versnellingspook zit dat er niets gebeurt, merk je wel met rijden dat de auto in de sportstand schakelt of in de gewone stand schakelt, Je kan dit merken dat deze zeer snel op schakelt als deze in de sportstand staat en de e niet sportstand trekt deze wat langer door.
15 september 2012 om 21:00 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922306Maar als je de motor start en deze loopt, wat doet het S lampje dan? gaat hij knipperen of blijft deze constant branden, de motor moet wel stationair lopen.
15 september 2012 om 20:28 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922308Hoi Rich,
Voor dat je de motor gaat starten moet je eerst even contact aanzetten even wachten dat het S lampje uit gaat en dan start je de motor, Gaat het S lampje dan knipperen of niet, Als deze knippert heeft hij een storing in de automatenbak als de S stilstaat kan je deze aan en uit zetten op de automatenpook, heeft niks te maken met dat sneeuwsterretje want dan zet je de automatenbak in zijn tweede versnelling zo voor kom je weg slippen.Heb je ook gekeken naar het merk bosch of siemens, deze botsen nog wel eens met elkaar, maar voor die nieuwprijs had ik toch maar even langs de autosloop gegaan bij jullie in de buurt, zijn er zat daar bij Vijfhuizen.
31 juli 2012 om 20:59 In reactie op: Technisch probleempje wat zelfs opel niet kan oplossen #17922323Hoi Jeannette,
Welkom op het Opel-Forum, Goede keuze gemaakt voor de Astra,
Maar je zegt dat je volgens de foto;s heb schoon gemaakt, maar heb je dat pizza-puntje helemaal uit elkaar gehaald dan, Als het ware doormidden gedeeld en de koperen baantjes schoon gemaakt, Ik heb er zelf een paar foto’s van opgezet hoe het er uit ziet van binnen, maar kan ze niet zo gauw vinden voor je, Als het lampje van de S knippert gaat de automaat in de noodloop en trekt hij in zijn 2e versnelling weg daarna rijd het weer goed,maar dit drink wel wat benzine,ik hoor het wel van je wat je precies schoon gemaakt hebt.Hier kan je het zien , Bij de ANWB kan je ook een set kopen en niet duur altijd makkelijk,
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/LPG-tankstations/autogas-adapter.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Hier had ik ook last van ,na een wisseling van de radiateur,
Na lang zoeken zat er nog een enorme luchtbel in,Corsa een flink scheef gezet en zo het systeem weten te ontluchten,toen ging er nog 3 liter koelvloeistof in,en nu is het super, de wijzer blijft precies op 90 graadjes staan.Hier het bericht ervan,zeer triest geval,
http://www.nufoto.nl/fotos/290632/bestuurder-overleden-na-botsing-met-boom-in-wintelre.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Deze stekker paste er nog prima op,en het was ook nog het zelfde serie nummer dus de sensor moet goed wezen of deze is van fabriek al stuk,maar het lijkt mijn toch wel dat ze een goede eindcontrolle onder gaan,wat een rot storingen zijn dit zeg.
Nee Willem,daar had ik ook over gelezen ,het is een echte siemens van inderdaad kassa 110€,dus dat is even balen dat de motor het nog niet goed doet.,die bedrading valt bijna niet te meten,omdat deze in een dikke bundel verdwijnt ,dan zal je al een schema ervan moeten hebben.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn,omdat de ene keer doet hij het wel en de andere keer weer niet,even zoeken naar de in en uitgangen van dat kabeltje,Bedankt voor de info.
Ja dat klopt dit heb ik ook gedaan,maar nu geeft hij nog steeds dezelde storing aan en gaat hij in de nood loop,ra ra hoe kan dit nu, en wat nu te doen.
Wij rijden met een 1800 16 klepper automaat,en halen hier 1op 14 uit,dit noem ik lekker zuinig,En de Corsa doet het zelfde Heerlijk.
Zit hier niks bij dan voor je,
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/astra/astra-h-2004-2010/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dacht dat deze wel betrouwbaar is,
Maar vertrouw je je eigen wel dan? Je kan toch ook naar een Brezan of Rijsbergen gaan,dan heb je het direct in handen.Begrijp enkelt niet hoe dit hier tussen komt,over de distributieriem daar zit toch een beschermkap overheen? Zijn er niet een paar tandjes van de distributieriem zelf afgebroken.
Ja je heb gelijk Chiel,Foutje niet goed opgelet!.!.!.Bedankt.
Begrijp enkelt niet hoe dit hier tussen komt,over de distributieriem daar zit toch een beschermkap overheen? Zijn er niet een paar tandjes van de distributieriem zelf afgebroken.
Misschien zit er wel een enorme luchtbel in,kachel werd wel warm en het koelvloeistof was op peil,heb de auto toen omhoog gekrikt en ja hoor daar kwam de bel eruit ,er ging meteen 2 liter extra bij,het is flink zoeken met dit gedoe,had namelijk het zelfde simtoon als jij beschrijft enkelt mijn ven blijft niet constant draaien.
Denk ook dat dit lucht is,Even de auto een beetje schuin omhoog zetten motor stationar laten draaien zonder de dop en dan wat koelvloeistof bijvullen tot de streep en dan de dop er weer op,dan moet dit probleem bijna weg zijn.
Eindelijk lucht boven water,
Er zat een enorme luchtbel in het motorblok en kachel die er bijna niet uit wilde,heb de auto schuin gezet en een half uur stationair laten draaien steeds een beetje koelwater bij gedaan en ja hoor de meter blijft eindelijk op streep 90 graden staan,Kan weer een beetje relex rijden nu en het is in de cabine nu ook lekker warm.Wat een slangetje al niet toe kan leiden, naar een luxe ruitenwisserhendel.
Dan moet je bij je reservoir even kijken welk slangetje van achter is,knip je die door en dicht je af,of zit er nog een apart reservoir voor achter.
-
AuteurBerichten