Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
door de apk!
noot; waardes in de 4gassen iets hoger? hij had het over een additief (niet gekocht) wat zou reinigen… lul verhaal of true story?
dadum,,,tsss haha
heey eddy,
is het wat die privacy shades? waar heb je ze vandaan?
let me know!
gr
done
– Remblokken voor
– Remschijven voor
– wisserbladen vervangen
to do
– Remblokken achter
– Olie wissel
– Olie/brandstof/interieur/lucht filter wissel (dank aan fsrs!)
– APKeinde kots lucht

dus, afspraak gemaakt bij de cleaner voor totale intereur behandeling van heel de auto! :jerry
aanbod van de dader, die ik niet ga afslaan! :ass
had het kunnen weten, een dronken persoon op de achterbank laten slapen, ookal is het een goede vriend en vertrouw je hem… nooit doen.
zonet alle kots eraf kunnen boenen, wordt een bezoekje car cleaner denk ik op iemand anders kosten. je kan het hem zelf laten doen maar ja dan is het al ingetrokken natuurlijk! ;)
lekker om 5uur sochtends, nu pannenkoek honger, gromm
das raar, losse kabels met tape…
volgens mij is dit een aansluiting die gebruikt wordt voor verlichting
correct me if im wrong
Goodyear vector 4 all seasons op 225/45/17. niets te klagen! Wereld van verschil! Stuurt lekker direct en meer grip.
Had eerst bridgdestone Turanza Er300 banden op 215/50/16, beetje lawaaierig en ‘zacht’.26 november 2012 om 18:00 In reactie op: FF voorstellen, nieuw lid en trotse Vectra bezitter #18077376welkom!
Nice!
Eigenlijk gister avond!

Volgende stap wordt verlagen!
20 november 2012 om 16:45 In reactie op: hoeveel km kan kan een opel vectra 3.0 v6 uit 2005? #18075442koop met verstand en niet met je hart!
EN
goedkoop is duurkoop!
greetz
20 november 2012 om 16:43 In reactie op: stuurbekrachtingslamp bij aansluiten stekker aanhanger #17988904dan ook dynamo! succes
19 november 2012 om 16:17 In reactie op: stuurbekrachtingslamp bij aansluiten stekker aanhanger #17988901Dat snap ik, dat stond ook niet in de beschrijving van je probleem.
Ik bedoel er mee te stellen dat; het kan zijn dat je dynamo te weinig vermogen leverde als je een stekker aansluit of dat je riem doorslipte.
Had wel gedacht dat je dat uit het verhaal kon halen maar helaas.
15 november 2012 om 17:51 In reactie op: stuurbekrachtingslamp bij aansluiten stekker aanhanger #17988898Just an idea:
Wanneer is je multi-v vervangen?
Die van mij was bij 100k nog niet vervangen en af en toe als ik veel stuurde met weinig toeren, bijvoorbeeld inparkeren viel de stuurbekrachtiging weg inc lampjes & foutcodes die niet te verklaren waren volgende de dealer.
Na het vervangen van mijn waterpomp meteen maar die v snaar meegenomen en het probleem is verholpen. Het kan zijn dat zodra je een aanhanger aansluit hij meer vermogen van die riem vraagt en ongemerkt doorslipt.
Check het ff dan kan je dat in ieder geval uitsluiten!
Ps; Als je meteen laat doormeten wat je dynamo opwekt, weet je ook zeker dat het niet daaraan ligt.Greetz,
stofzuiger er doorheen gehaald
maar goed resumé?
hoe komt t dan, nu al wiellager?
gr
Nou hij is weer in mijn bezit en het voelt als een compleet andere auto?
Het motor geluid is een wereld van verschil, eventuele bijgeluiden zijn compleet verdwenen.
De boosdoener was de lager van de waterpomp. Die is vervangen als mede de multi v snaar.
Die was nog niet compleet versleten maar met 100k nog steeds niet vervangen en wat denk je, de stuurbekrachtiging doet het veel beter dan eerst. Ook bij weinig toeren veel sturen, blijft de bekrachtiging aan en valt hij niet meer uit met een stuurfout (te wijten aan misschien een slippende v snaar) al met al ik ben blij, zal vanmiddag een fragmentje van het huidige geluid erop zetten.[youtube:3b8xic88]http://www.youtube.com/watch?v=mMDxTAqcJO8[/youtube:3b8xic88]
Ja ik vond t ookal apart maar de monteur die ik sprak (niet die gladjakker die normaal achter de balie staat) vertelde me dat ze meemaken dat de pompen op zich redelijk zijn maar snapte ook niet dat hij niet uit voorzorg is meegenomen. Misschien is het de extra kosten die je maakt als je dus 2 jaar later terug komt voor die pomp en weer de boel open moet, is weer winst voor hen!
Dat is het nadeel als je er zelf niet voor geleerd hebt, die gasten zijn toch echt een stuk goedkoper uit wat dat betreft. :jerry
De (span?)rollen zijn meegenomen bij de 70k beurt. Ik gaat morgen die cargarantie ff bellen of ik toestemming krijg voor de reparatie op hun kosten, onderdelen waterpomp & multie v snaar zat ik al rond de 200 qua onderdelen en dan nog de gebruikelijke dealer kosten. Kon er al wel wat vanaf lullen want je gaat mij niet wijsmaken dat een alleen al die waterpomp 250eu kost en dan nog is de distributie set en dat ik dan 500+ kwijt zou zijn :wtf* neem wel die multi v riem mee, ff meegekeken en ziet er niet al te jofel mee uit. straks kan ik weer terug alleen voor dat kost mee weer 100 piek :puke
thnx voor de reply’s. multieriem eraf en het was nog hoorbaar dus gaan er van uit de waterpomp lager die dus na 110k nog niet is vervangen. gaat van de week gebeuren, vond t wel beetje tricky om nog van de garage terug te rijden, je zal net zien op de heen weg daarna toe van de week ~5km loopt ie eraf! haha
k laat mn bevinding nog ff weten eind van de week.
greetz :thumbup
opvallend is dat, vanochtend bij 2,5c om 6:00 was het gerammel nauwelijks aanwezig. zojuist rond 1300 bij 9c was hij duidelijk wel weer aanwezig…. hmm
net met de garage aan lijn gehangen, lager van de waterpomp kan, maar kan net zo goed een geleiderol oid zijn van de multisnaar (niet distributie riem) morgen even luiteren, snaar eraf voor de zekerheid en dan zien we wel wat het wordt!
:jerry :thumbup
ik heb ook het idee dat het een lager is. zojuist de polis nagekeken van cargarantie en zie het onderdeel waterpomp niet specifiek erbij staan (helaas) wel vliegwiel dus die paniek is weg. zaterdag laat ik hem nakijken. helaas moet ik morgen eerst nog een rit van 90km maken.
weet iemand waarom je bij het vervangen van de set niet de waterpomp zou vervangen?
of hoe zo’n lager stuk kan gaan, lijkt mij langdurige slijtage… of omdat er bij 70k een nieuw riem op ging….zaterdag op zn vroegst :thumbup :thumbup
-
AuteurBerichten