Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
robert_corsa gespot
vanochtend rond 11.30 in risdam noord-Hoornmeen dat ze rond de 30 euro zijn op ebay.
vervangen is makkelijk;kapje aan de binnenkant er af.
en 3(?)boutjes los draaien en stekkertje193 lijkt me erg netjes.
teller wijkt altijd heel erg af op die snelheid.
meen dat ik 220 op mijn teller had gehad met mijn 8v en dat zal rond de 200 echt km’s zijn geweest.de gasflow van een spaghetti spruitstuk is beter dan een gewoon spruitstuk=meer vermogen of meer koppel.
hangt er wel vanaf welk blok je in je E hebt liggen.ik heb er nog 1 liggen van een b gsi 1.6 16v.
geen idee of die gelijk zijn?
zit ook een filter in meen ik.500 euro
ja ik had hem vorige week ook al gespot:D
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=144940
die bedoel je denk of nietebc green stuff heb ik gehad.
heeft idd niet zoveel stof,maar remt ook niet helemaal top.
mischien rijd je wel met originele opel blokken?
die stoffen als een idioot.
dan is het niet zo heel moeilijk om een soort te vinden dat minder stoft:PBavaria of Amstel
die 2 de had ik er op zitten volgens mij en geloof niet dat ik daar zoveel voor betaald heb:P
Netjes Eddy,houd hem heel
arjan kuijper;die zit niet ver bij je vandaan.
vind hem prachtig,behalve die dubbele uitlaat
en toch schijnen die chips voor corsa c gsi wel goed te zijn bij hun.
en pak ik
mooi gedaan hoor:orespect
robert_corsa GESPOT!
2x zelfs.
1ste keer in de buurt van de vredenhofstraat in Hoorn.
2de keer in risdam noord een half uurtje later
vet gruwelijke astra trouwens!
niks meer aan veranderen!afwerken en laten spuiten..?komt er toch zeker wel 200 euro bij?
afwerken ben je ook nog wel effe mee bezig lijkt mij.zeer netjes..
en is niet die calibra van het forum van alfred dat was een v6(toch?)
ja deze is GT uitvoering,auto is zo’n kleine 10cm langer dan de gti versie.
zover ik weet is het geen ‘echte’GT want dan moeten er ook binnen en buiten op de auto badges zitten met een serie nummer.
al heeft de vorige eigenaar er wel erg veel werk van gemaakt dan om er een gt look van te maken want in het interieur zijn ook alle details gt uitgevoerd.
spiegels zijn anders als een gti en er zit ook standaard een cd wisselaar in wat ook weer bij de gt uitvoering past.
maar weet er verder weinig van,heb nog steeds niks met peugeot al rijd dit op zich wel lekker.
gti blok is erg tam en je hebt niet het gevoel van’jeez voel me effe gaan’.
ik vergelijk dit dan als rijden met mijn ex corsa b c20xe en dan is het echt saai haha.
blok heeft zo’n 10pk minder als de c20xe en weegt de auto toch echt niet zo veel meer.
zoals gezegd,nieuwe uitlaat komt er onder deze week en dan zal het rijden wat leuker worden:P
nu vind ik kabaal uit de uitlaat echt wel leuk,ben groep A gewend..maar knijp hem toch wel een beetje..
uitlaat die ik gekocht heb is bedoeld voor track days zonder type goedkeuring en weet ik veel wat.
remmen zijn ook niet erg krachtig,heb er al geperforeerde schijven op gezet en sport blokken maar remt nog niet enorm goed.
veel gasten zetten er 4 zuiger klauwen op van een peugeot 406 V6 coupe.
kan je schijven kwijt van minimaal 283mm tot met een beetje geluk 305 mm.
is ook nog een optie.
mijn daily ride.
ga er geen meetings mee af omdat ik hem niet van plan ben te verbouwen.
maar ziet er op zich wel aardig uit dacht ik.
is een 2.0i 16v gti maar echt snel is ie nog niet.
volgende week gaat mijn tussendemper er af en een andere einddemper.
denk dat het een enorme t*r*ng herrie gaat maken want ik kijk zo door die demper heen:P
dan mischien later nog eens chippen of zo en hopen dat ik dan in de buurt van de 150pk kom.garage= opel dealer zeker?
vroeger met de brommer ook wel gehad.
flinke herrie uitlaat er onder hangen,rijd er ineens een smeris achter je.
mooi 30 km/p u gaan rijden en hij bleef zeker 5 km achter me aan rijden:D -
AuteurBerichten