Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zeer netjes gedaan.
heb jij ook een kleur nr?
moet zelf ook eens mijn velgen spuiten en vind dit een heel net kleurtjerobert_corsa gespot
vanmiddag rond half 5 of zo in de buurt van winkelcentrum streekhof in Grootebroek
staat mij iets van bij dat je bij lenk of boomkamp een set geventileerde schijven voor achter kon kopen.
wel een tijd geleden,maar bestaat wel.ik dacht dat een f28 kortere verhoudingen had.
zou eerder een f28 pakken dan een f20zit weinig verschil tussen 256 en 280 qua rem vermogen.
als je geboorde of gegroefde schijven neemt met rvs remslangen en goede remblokken remt dat beter als standaard 280 met standaard blokken.
ja ga je die 280 schijven upgraden met goede remblokken en beter schijven dan zal dat verschil mischien kleiner worden.
zowieso merk je het verschil haast niet als je van normale naar geboorde schijven gaat trouwens maar goed.
ga je nog een stap hoger naar 308 mm+klauwen ja dan praat je wel over een wereld van verschil natuurlijk.
of je moet een koopje kunnen vinden voor remklauwen van een calibra turbo.(284mm of 286 mm)
geloof dat ze rond de 100 euro vragen meestal voor klauwen.
4 gaats schijven dan zit je ronde 150 euro iets in die richting.
green stuff is ongeveer 100 euro;dus ja dan zit je ook al weer rond de 400 euro.mintex schijnt idd ook heel goed te zijn,maar dat kan je dan ook wel weer zien aan de prijs haha
heb net en een klein weekje barcelona gehad.
nu wachten tot eind augustus voor nog eens 3 weken vrij.
denk dat het aan de auto/huis klussen word, wil geld over houden voor vakantie voor volgend jaar.geboorde schijven(zelfde formaat),rvs remslangen en goede remblokken.dan rem je al 2x zo goed als standaard.
ebc green stuff vind ik zelf het geld niet waard maar goed.
heb zelf nu ebc ultimax,is zo’n beetje de prijs van standaard remblokken.of setje Hi spec remklauwen 4 zuiger+283 mm schijven.
zit je rond de 600 pondligt er ook een beetje aan wat je uit wilt geven natuurlijk.
setje goede remblokken zit je al rond de 100 euro.
rvs remslangen kosten ook iets in die richtingtoch denk ik dat je heel weinig verschil gaat voelen.
fading blijft iets langer weg maar dat is het wel.
neem lekker rvs remslangenop mijn 206


zelf maken.
heb mijn b stijlen ook gestickerd met carbon look sticker.
zelf effe met papier de juiste maat uit knippen en uit knippen uit het sticker vel.
staan genoeg verkopers op marktplaats die vellen stickers verkopen.
het beste spul is van 3M maar dat kost ook wat.
heb zelf een goedkopere variant maar blijft ook goed zitten.meer vermogen;het makkelijkste is beginnen met minder gewicht.
achterbank er uit,reservewiel,achterbak leeg halen(los spul)bekleding?
(kan meestal zo weer terug gezet)denk dat je er zo 50kg af kan snoepen.en toch worden er in diverse raceklasses met open filters gereden :hmmz
daar wil jij niet op zitten hoor.
of het moet de leren versie zijn.
normale stoelen zitten echt voor geen meter geloof mij.olie catch tank.
slang van je carterontluchting naar je tank>slang tank naar je gasklep
remschijven
heb nog nooit gehoord dat die anders zijn?
stroeve motorsport mischien
originele luchtfilterbak heb ik nog liggen,zonder LHM.
mis alleen 2 moertjes om hem vast te zetten.
geloof dat ik ook nog een origineel luchtfilter heb liggen voor een c20xe meen dat ie ook op c20ne past.netjes :) mischien achter nog spoorverbreders?
wat een gaaf ding man.
mat look..leuke velgen..toppie:thumbuptuurlijk haal je meer als 170pk.
had dat al makkelijk met snelle nokkenassen en een bewerkte kop en een groep Addv
kan je haast niet met elkaar vergelijken toch?
zoals gezegd..tb kosten minstens 3x zoveel.
je kan beter snelle nokkenassen vergelijken met lexmaul als je toch wilt kiezen.
zelfde prijsklasse..dan zou ik voor nokkenassen kiezen:Pmoet je wel weten of ie ook van een diesel af komt.
-
AuteurBerichten