Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deze heb ik ook in bezit gehad, dus raden maar.

Mercedes-Benz 190 W110 van 1961 tot 1965.
Ik heb hem zelf gehad :D
Ummm bling bling :D

Ben al voorzien, het is een tomtom start 20 family edition geworden.
Dus met luchtrooster houder en tasje voor 137€.
Ik heb hem ook aan het luchtrooster bevestigd aan het raam kon ik er niet bij was te ver weg of mn armen te kort.
Udate is geen probleem hier.@RISL wrote:
Ik stel voor dat we tot aanstaande woensdag (15-8) stemmen?
Is 20-8 geen betere optie i.v.m met mensen die terug zijn van vakantie?
Gestemd op KadAstra-EF een frisse zomer foto.
Handig als het kenteken niet onzichtbaar is gemaakt :jerry :jerry
Was zo na te trekken bij RDWWat is je temperatuur als je gewoon rijd?
Is de bovenste slang van de radiateur goed warm en je onderste een stuk koeler?
Kan zijn dat die verstopt zit.Start eens met koude motor kap open en ma een poosje voel je de bovenste radiateur slang flink warmer worden, een teken dat de thermostaat open gaat.
Komen de slangen goed op druk als die warm is zo niet kan de vuldop kapot zijn.Wordt je kachel goed warm.
Je waterpomp wordt aangedreven door je multieriem staat die niet te slap of is versleten.
Zomaar wat punten die je zelf gemakkelijk kan checken.
De homokineten dienen om je aandrijf te laten scharnieren bij in en uit veren en sture, die dingen waar dat harmonica rubber omheen zit.
Maar als die kapot zijn hoor je meestal een tikkend geluid zeker als je uiters rechts of links stuurt.
Heb je dat geprobeerd ?Nog weinig foto’s geplaatst nu het eindelijk zomerweer is, zal ik de spits afbijten.
Mijn Agila na een klein detail beurtje zodat ik er in de zomer netjes bij rij.
Glimt weer lekker dacht ik :thumb
Heb de verkoper een mailtje gestuurd of die testen vergelijkingen enz kan overleggen, ik wil best 35% voordeliger rijden.
Dus ik wacht in spanning af op zijn antwoord, wat waarschijnlijk niet zal komen.Stender heeft mijn stem. waarom.
Leuke compositie en het is verrekte moeilijk om chroom netjes in beeld te krijgen zonder hinderlijke reflecties.Deze lucht krijg je met een pola filter, zeer diep blauw.

Een fish-eye is leuk maar bedenk hoeveel je die gaat gebruiken, ik heb er één gehad in bruikleen gelukkig en was het snel zat.
Heb toen gekozen voor een ultra groothoek 10-20mm en daar heb ik wel veel plezier van bij architectuur bijvoorbeeld, en pasop bij 10mm pat je als je niet uitkijkt je voeten mee :DMaarja wie ben ik, je maakt zelf je keuzes.
En een duur filter op een kitlensje als je dat wil is ook over-done, gaat het filter bijna meer kosten als de lens.
Hou er wel rekening mee dat je lichtgevoeligheid van je lens met 1 tot 2 stops minder wordt.
En elk stukje glas voor je lens maakt de beeld kwaliteit minder.Het is wel zaak dat ze zo snel mogelijk naar die sloper toe gaat en een vrijwaringsbewijs eist.
Voordat er ellende van komt als er met die wagen zou worden gereden.Bij een bonafide sloper krijg je altijd een vrijwarings bewijs, mits je het kenteken bewijs ook inlevert.
Dan staat die niet meer op naam van de eigenaar en komt ook niet meer voor in het rdw register.Dus daar altijd op letten als je een auto naar de sloop gaat.
Tank al jaren bij de Pin&Go en heb nog nooit enig verschil in prestatie en verbruik kunnen vaststellen tegenover Shell v-pouwer of BP ultimate.
Al die termen is niets anders dan marketing waar veel mensen gevoelig voor zijn.
Ook met de Agila nu niet, het verbruik schommeld tussen de 1op14,8 en 1op15,2 gemiddeld al na gelang of ik veel korte stukjes in dorp rij of er meer snelweg kilometers bij zitten.
En echt voorzichtig rij ik niet, trek hem gewoon door tot 6000 toeren in de 3de om snelheid te malen om in te voegen.
Dus ik pak die 10 eurocent de liter lekker mee.Agent die me staande hield. meneer waarom rijd u 60 op de snelweg ?
Ik, in mijn Agila, agent volgen Autoweek is dit een bejaarden auto en mag ik niet harder anders val ik op bij de politie.De distributie ketting zal niet sneller slijten door een caravan of zware aanhanger te trekken.
De ketting hoeft alleen maar de nokkenassen rond te trekken.
Zorg wel dat er voldoende olie en van een goede kwaliteit in zit.Ga niet te groot. zeker als je een keer op wintersport gaat is het wel handig als er nog sneeuwkettingen om kunnen zonder dat dan de boel aanloopt.
Piet Dam in Strijen.
http://www.velgenreparatie.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Staat je wagen wel steeds op de zelfde plaats als je aan het peilen bent ?
Dus dat de ene keer dat die schever staat dan de andere keer.En als je het rempedaal een paar keer opnieuw intrapt, staat die dan weer bovenin?
Zakt die daarna weer naar beneden als je de voet er ophoud, zo ja dan verdenk ik de hoofd rem cilinder. -
AuteurBerichten