Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door asci 2000
*foto’s*
even wat pics hoe hij er nu bij staat
binnenkort sportstickers eroptis maar goed dat je mij niet meehad, anders was ik nu getrouwd met die caterpillars op de achtergrond :wub:wub:wub
dat is wel weer zo ja, maar een 260 graden asje, dat is volgens mij niet zo heel veel spannender als de standaard nokkenas :P
zal wel meevallen, de 308 graden nokkenas in mn 2.4 doet onderin ook nog genoeg.
trekt alleen past echt lekker boven de 3500rpm, maar bij een 260 graden asje zal dat wel meevallen.
origineel gepost door larsjeG40
wie weet waar ik een verstelbaar nokkenastandwiel kan halen? ik zag ze bij risse niet meer staaneen gezien de prijs (duur) is dit echt de moeite waard of is het verschil nauwlijks merkbaar?
staan bij bauteile cilinderkopf ofzo.
kost iets van 15 euro, maar is wel een ruilartikel, en je krijgt gewoon een tandwiel met gaten die 1mm groter zijn geboord.
ik maak ze lekker op de freesbank, en maak er sleufgaten van.
zal eens kijken of ik binnekort nog een keer kan frezen, zowel maak ik er evt meteen wel een paar als ik toch bezig ben.origineel gepost door postbusmanta
Hoe voorkom je nu dat het hele boeltje gaat scheuren door het enorme moment van het spruitstuk , gecombineerd met de trillingen?
meestal las je nog een steuntje oid vanaf flens van turbo naar het blok toe.
ik geef al mn lagers gewoon een klodder olie tijdens monteren, en start na montage gewoon zonder bougies erin tot ik oliedruk heb.
moeilijk gekloot met boormachines allemaal :hmmz
juist, daarom ben ik ook een fan van krukas gewoon altijd ondermaats slijpen bij blokrevisie.
26 december 2008 om 13:54 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360089origineel gepost door pipo
origineel gepost door Leen
origineel gepost door Sonador
Ziet er goed en degelijk uit allemaal.Wat voor een accu heb je gebruikt?
Je moet er wel eentje monteren die niet dampt, zoals een gelaccu. Of een accubak om de huidige accu, ook vanwege veiligheid!
En zit er ook een zekering tussen?Nogmaals mooi project, leuke foto’s en geweldig om te volgen :thumbup
ik rij al 3 jaar rond met accu’s in mn kofferbak, en ik leef nog hoor.
jammer alleen dat deze accu eigenlijk aan de verkeerde kant staat, beter aan de passagierszijde gezet, ivm compensatie van je eigen gewicht ;)
:o weeg jij zo weinig of heb je een acu uit een heftruck:D
nou, ik heb een tijdje met een 108 ah accu rondgereden ja, en je hoeft niet al je gewicht te compenseren, maar alle beetjes helpen he ;)
25 december 2008 om 18:13 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360086origineel gepost door Sonador
Ziet er goed en degelijk uit allemaal.Wat voor een accu heb je gebruikt?
Je moet er wel eentje monteren die niet dampt, zoals een gelaccu. Of een accubak om de huidige accu, ook vanwege veiligheid!
En zit er ook een zekering tussen?Nogmaals mooi project, leuke foto’s en geweldig om te volgen :thumbup
ik rij al 3 jaar rond met accu’s in mn kofferbak, en ik leef nog hoor.
jammer alleen dat deze accu eigenlijk aan de verkeerde kant staat, beter aan de passagierszijde gezet, ivm compensatie van je eigen gewicht ;)
origineel gepost door boyanka
:agentgewoon even naar een gasboer gaan, veel hebben een ovl erin zittenomvl bedoel je denk.
ik zou ff contact opnemen met vogels autogas (http://www.vogelsautogas.nl) daar haal ik ook altijd al mn onderdelen voor lpg ombouw vandaan.
gistermiddag rond half 2 op de a18 richting a12, een gouden c kadett sedan achterop een autoambulance.
hee, dat zijn foto’s van mij of niet?
heb iig wel eens foto’s van die 400 @ de ring gepost hier.
eigenaar van de ascona heet rik ophuis (zo uit mn hoofd), heb ik nog mee staan praten bij de nurburgring.
ligt een 2.2 in, uiteraard beetje aangepast.
die tekening heb je nog niks aan, ik mis een berg essentiele maten….
je kan ook gewoon een b manta uitlaat kopen, en de middenpijp 10cm afzagen
past perfect.
:puke
:puke
ik heb op de nurburgring heel wat remblokken versleten met 16v klauwen en rekord 2.2 schijven.
icm brezan remblokken en olie, remde het prima, en nooit last van fading…
27 oktober 2008 om 16:32 In reactie op: waarom plaatsen zoveel mensen dure velgen en goedkope banden #17411068ik doe het andersom, goedkope velgen, en dan fatsoenlijke banden. (in dit geval toyo t1r, die overigens ook best goedkoop zijn)
moet ook wel, want ik rij per jaar nogal wat rondjes op de nurburgring, en met chaptjoi bandjes ben ik na een halkf rondje al dood.
origineel gepost door josje mobiel
zie ze noooit staan :Dstukje verderop bij het soldaatje, richting de spoorwegovergang bij de leidse vaart.
daar heb je die huisjes links aan de weg staan, daar staat er altijd 1 witte.
en aan de overkant van de weg staat altijd een blauwe dodge w200, die vroeger powersmurf heette.moet je wel kennen :o
en ergens achter zo’n huis is ook hun werkplaats.
kan je overigens ook zien in die filmpjes op youtube.uit lisse, sassenheim, voorhout, noem het maar op
ze komen allemaal uit een straal van 10km om mij heen iig.
ik rij iedere dag langs die witte die op de site staat.
zaterdagmiddag rond 4 uur, op de a12 bij utrecht, ter hoogte van de IKEA
een oranje b2 met zwarte viperlook strepen
er reden volgens mijn 2 gasten in, waarvan de bestuurder blond haar had.
zag helaas te laat dat het een manta was, anders had ik nog wel ff geseind.
hier nog een paar foto’s van mijn ascona dan.
is dus een 1.9n met automaat, automaat ligt er nu naast om vervangen te worden voor een 5 bak,. en heb ook nog een paar 2.4’s op voorraad staan waarvan er eentje uiteindelijk in mn ascona moet komen.





hmm, misschien moet ik als polyester reparateur toch ook maar eens gaan kijken naar malletjes trekken van die krengen :P
schijnt goed geld mee te verdienen te zijn :jerry
origineel gepost door Makko
Veel geluk ermee…wel andere wielen erop zetten…:Pwielen op de foto zitten er niet bij, daar moest ik 350 euro extra voor neerleggen.
heb ding gekocht met 6j atsjes.
en heb hier thuis nog wel een set ats cup liggen, met 195/45 eromheen.
-
AuteurBerichten