Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ps: wilde naar deze auto kijken
http://link.marktplaats.nl/505956482″ onclick=”window.open(this.href);return false;
En ze zijn vervangen.
wat me wel opviel was dat de rechtertrommel remschoentjes helemaal op waren letterlijk,
linker trommel waren ze gewoon nog goed.
remcylinder niet goed ?thnx voor je antwoord, zal maar eens opzoek gaan naar een andere kabel.
aan welke kant zit die vast aan de versn.bak ?[rquote=1823700&tid=138968&author=McKaamos]Volgens mij zit dat ding onder de parafaan tegen het schutbord geschroefd met een viertal 10mm moertjes.
Parafaan er uit halen en dan zou je erbij moeten kunnen.[/rquote]thnx, zal het eens morgen bekijken.hmmm vermoeden is dus bevestigd.
enig idee hoe ik hem kan vervangen ?thnx voor de tip :thumbup
origineel gepost door JoopvanBennekom
Ik heb er ook zo een gehad heb hem weg gedaan met 267000km op de teller liep nog als een zonnetje.
Aandachtspunt bij deze motor is het oliepeil. verbruiken vaak wat olie niet heel veel maar wel in de gaten houden.
En controleer bij de achterportieren de deurhaken in de deursponning roesten vaak!
Maar is er geen een te vinden met minder km?al de diesels die ik heb kunnen vinden zitten om en rond de 3 a 3,5 ton
opzicht is dat niet zo een probleem mits hij gewoon goed onderhouden is.heb in het verleden een vento gehad die 3 blokken versleten heeft in totaal bijna 9,5 gelopen
origineel gepost door sw_reijnders
kijk ff op de site van Paashaas http://www.opelvectra.infobedankt voor de link zal er naar kijken.
das al een begin om aandacht aan te besteden.
hebben deze wagens last van roest op bepaalde plekken
-
AuteurBerichten