Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door kobelko
Het californische bedrijf verzend alleen met ups, had dus weinig keus want van
de zending zelf regelen weet ik niet veel, zodoende. Ik verbaasde mij over de
te betalen kosten aan UPS. Snel zijn ze , maar kennelijk willen ze daar ook dik op verdienen. :wtfje kan beter eerst landelijk laten verzenden en dan een container vervoerder zoeken en dan over laten komen in onderdelen ……een nieuw 360 blok voor zo’n 600+ pk ( compleet !!met toebehoren ) kost omgerekend zo’n 12000 euro …..landelijk vervoer naar bijvoorbeeld washington kost 70 euro ( via een kleine eenmansbode en een beetje gewicht ) daarna de container in naar nederland voor 100 euro ………………alles ligt apart en verpakt ….;) en is dus geen compleet blok voor de douane :cool:
haha denk je dat mensen dat niet eerder geprobeerd hebben? daarom zit er op motoronderdelen opgeteld net zoveel invoerrechten als een compleet blok ;)
.
er zijn idd veel die dat doen …….en nog kom je goedkoper uit als je de goede containervervoerder weet :jerry als voorbeeld een complete rubberset( deuren motorkap ect ect voor een amerikaan ) wat hier in nederland 800 euro kost en in Atlanta 40 dollar :cool: vervoer was omgerekend 30 euro als ik me nie vergis . een complete 5.7L met een paxtondingblower (zelfs overkompleet gezien extra pakkingen die erbij zaten ) was 2700 $. verschepen was 100 euro in de container het was nog wel ff wachten op een carterpan die in een andere doos zat en die kwam een weekje later:cool:…… ( om ff “haha” aan te halen …. ) we doen het overigens ook met divegear vanuit Istanboel:jerry
Rubbers en divegear is natuurlijk ander spul dan motoronderdelen,lagers,tandwielen e.d. daar zit gewoon veel invoerrechten op en daar kun je niet onder uit. of je nu een heel blok of een deel koopt. Qua vervoer moet je gewoon een goede expediteur hebben met een wekelijkse consoldatie container uit de USA Intervracht.nl:angel
Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door kobelko
Het californische bedrijf verzend alleen met ups, had dus weinig keus want van
de zending zelf regelen weet ik niet veel, zodoende. Ik verbaasde mij over de
te betalen kosten aan UPS. Snel zijn ze , maar kennelijk willen ze daar ook dik op verdienen. :wtfje kan beter eerst landelijk laten verzenden en dan een container vervoerder zoeken en dan over laten komen in onderdelen ……een nieuw 360 blok voor zo’n 600+ pk ( compleet !!met toebehoren ) kost omgerekend zo’n 12000 euro …..landelijk vervoer naar bijvoorbeeld washington kost 70 euro ( via een kleine eenmansbode en een beetje gewicht ) daarna de container in naar nederland voor 100 euro ………………alles ligt apart en verpakt ….;) en is dus geen compleet blok voor de douane :cool:
haha denk je dat mensen dat niet eerder geprobeerd hebben? daarom zit er op motoronderdelen opgeteld net zoveel invoerrechten als een compleet blok ;)
@Kobelko: een HS code is een internationale code die refereert aan het aantal procent invoerrechten. Zou je eventueel kunnen opvragen bij het bedrijf waar je het spul gekocht hebt. Als UPS je flest door er nog eens 5 procent aan “handover fee” over te gooien,zou je een andere weg van vervoeren kunnen overwegen. ligt er natuurlijk aan of je veel spul importeert of niet.Origineel gepost door kobelko
Even een vraag aan jullie forum leden tussendoor. Ik had nog een kleinigheid nodig
aan onderdelen vanuit California, voor een ander motorblok. Ter waarde van 259 $ (175E)
Nu moet ik aan UPS nog eens 197 Euro! afrekenenen. Ik vraag mij af hoe ze daarbij komen.
invoerrechten is over 259$ en btw over 259 + verzendkosten. Zulk bedrag Kan toch nooit zo
hoog zijn volgens mij.
Iemand anders nog ervaringen met UPS?He guido,
Ik werk zelf bij een expediteurs bedrijf en ik weet dat auto onderdelen/ machines / lagers/ tandwielen e.d. wat uit amerika komt, dat daar veel invoer rechten opzit. Soms wel 15% en aangezien het ingeklaart word door UPS willen zij daar natuurlijk ook nog op verdienen. Als je bij je spullen een zogenoemde HS code weet kan ik je zo het aantal procent vertellen.
Laats hebben wij voor iemand een V8 blok geimporteerd. Daar zat een dikke 2000,- aan invoerrechten op.:o
schijven achter is niet nodig als je de voor remmen aanpast.maar het staat wel super net.
goed idee voor dit topic, elke maand is er wel weer iemand die een RWD kadett wil ombouwen. Goed idee is dan alle infomatie in 1 topic houden en er een sticky van maken.
laat het modje maar komen ;)
:cool: Kobelko’s topic:cool:
Altijd mooi om te zien.ps nog bedankt voor de V4 info
;)Origineel gepost door GSE
al gooi ik er benzine met een octaan verhouding van 105 in zal ie niet anders lopen anders om wel een motor die op 105 moet lopen zal zo aant pingelen zijn op 95.
Dan heeft het niks met het octaan getal te maken maar de andere stoffen in de benzine.Moderne motoren meten toch het octaan gehalte?en passen het ontstekingstijdstip aan?
zelfde als diesel tuning, moment van inspuiting,hoeveelheid e.d. aanpassen en je hebt een aantal pk’s meer zonder er mechanisch aan te veranderen.
tis maar een theorie…
en Wyns is spul wat WEL werkt! wat WEL je brandstofsysteem reinigt.
Heb het ook gebruikt voor mijn diesel en heeft een boel verbeterd.
Al heb ik wel eens gehoord dat Wyns een soort van kerosine is.Wat betreft V-power en zijn andere vrienden denk ik dat het misschien een beetje zuiniger werkt in samenwerking met de nieuwere motoren. bij ouwe diesel zal het denk ik geen fuck uitmaken maar mijn zwager zegt dat hij degelijk wel verschil merkt met gewone diesel of V-power diesel in zijn 1.9 TDI seat leon.
VAG is nu eenmaal koning van de diesel. Misschien ligt het er ook aan welk type motor je hebt en welk merk……wie weet.
White Zombie – Ratfinks, Suicide Tanks and Cannibal Girls:cool:
Hier het hele nummer:
YEAH klik me

Lau out,:cool:
Origineel gepost door m400
2 hele PK’s, nou zeg, toppie!Je antenne inschuiven
en je ventieldopjes afvlakken helpt ook ;):jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Bruut ding:agent
Origineel gepost door asfaltmaffia
zo doen duitsers dat als je ongevraagt in beeld loopt
http://www.zv-magazine.be/node/19869He du, hast du problem?………………. KLETS!:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Origineel gepost door b-tuning
leuke hobby uit ijsland
http://www.youtube.com/watch?v=kaYUY2YM7vIV8,4×4 bak,stalen frame
en knallen maar:thumbup
Dit is serieus de nieuwe dans stijl in frankrijk.
het heet tectronik of zoiets. En ik dacht dat jumpen het gekste is wat je kan doen….Met een beetje animo is zon site best wel weer op te zetten ;) Webruimte kost tegenwoordig maar een paar tientjes per jaar.je moet alleen iemand vinden die een beetje handig is in het maken van een site+database.
ik voel eerder wat spanning:)
wauw, wat een mooi otootje. lkker kleurtje ook.:agent
gouden handen idd.
als je nog een beunklusje zoekt…:angel:angel:angel
Mn c kadettje wil nog niet opschieten…:(
moet er meer tijd voor vrijmaken.:vertag
22 augustus 2007 om 15:12 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357061gaat hard:o en beter als nieuw ;)
Zin om voor mij paar uurtjes te beunen?:P;):D
95,98,99 of 100 kan allemaal geen kwaad.
sinds de c20xe word het octaangehalte in je tank gemeten en past
de motor er op zich aan.;)20 augustus 2007 om 12:18 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357056Origineel gepost door Dirk
Origineel gepost door Laue
getrag, dikke tunnel?ruik ik een 2.4CIH? of een C20XE?
beter zet je een brilletje op je reuk orgaan dan had je al geweten wat voor blokkie erin komt :P:jerry
Snif snif* CIH:wub
18 augustus 2007 om 18:42 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357046getrag, dikke tunnel?
ruik ik een 2.4CIH? of een C20XE?
14 augustus 2007 om 16:21 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357037wauw:o wat een bouwpakket
Origineel gepost door kyvin
http://www.dumpert.nl/mediabase/23325/eb66c474/kenteken_draaien.html
:wors:D:POud en bekend. maar wel makkelijk :) alleen zou ik dat motorretje iets opvoeren zoudat het vliegensvlug zou gaan :)
je hebt by the way ook LCD kentekenplaten :P
11 augustus 2007 om 00:39 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357018wtf:o
Alleen opel-diamant roest droog krokant :o
mijn god wat een ding :o
suc7 ermee:thumbup
-
AuteurBerichten