Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Fearless wrote:
Leuke manier van je auto verlagen :jerry
Sfshop?
heb daar ook een stel woofers gekocht. Ouwe ronde stijl, waren toen zeer leuk geprijst. En beuken er prima over.
Klopt! hij had er destijds vivaro vering aan de achterkant :jerry
SF-Shop inderdaad :afro
Nouja zinloos, het is/was een hobby van hem dusja?!
Wat is zinlozer? duizenden euro’s in de casino uitgeven of geld in je hobby steken :jerryEn hij heeft nu een eigen audio webshop :thumb
Deze subwoofer zit nu in een Astra G hatchback, zit dus niet meer in deze auto.
Auto is van een maatje van mij. En er zit/zat nu 12×12 inch vierkante woofers.
Hier 2 video’s:
http://www.youtube.com/watch?v=JNxMkeH7ZNU
http://www.youtube.com/watch?v=zn6ZlNzRXM0donkerblauw :jerry
Is (metallic) antraciet misschien niet nog een idee?
Poeh even denken:
-Schroefset voor de astra F (zit alleen nog met vele vragen)
-Distributieriem+klepstoters vervangen
-Andere velgen eronder
-Andere audiosysteem
-Groep A uitlaatsysteemDit was het wel zo’n beetje :afro
Hele mooie cabbie! alleen vind ik de achterbumper er niet bijpassen :oops:
6 augustus 2011 om 17:05 In reactie op: oude eigenaar gezocht (Erik uit Waarle?) Astra GSI Rieger #17895970Die was van Eric. Zat vroeger bij de Opel Gsi Club maar die website is helaas niet meer aanwezig.
Daar was toen de hele verbouwen van zijn auto te volgen.Ik zie hem ook nog niet rond Den Haag rijden :jerry
Ik heb voor mijn radio een kabeltje gekocht voor me aux ingang en aan de andere kant een normale jack. Daar sluit ik gewoon mijn iphone op aan :afro
18 juli 2011 om 17:22 In reactie op: GSI sideskirts monteren op ‘normale’ astra f, kitten of wat? #17903455Ow dan heb ik niets gezegd :angel
18 juli 2011 om 14:51 In reactie op: GSI sideskirts monteren op ‘normale’ astra f, kitten of wat? #17903456Waarom koop je niet de clipjes nieuw bij de dealer?
Mooi man! Vooral die voorste remschijven die de wiel helemaal vol maken :wors
@H_essel wrote:
nice car hoor.
LaserLite jij hou van de standaard auto’s
Nouja de astra bovenaan de pagina zie ik liever dan deze blauwe astra ;)
Maar no offence verder hoor! Iedereen meot zijn auto maken naar eigen zin. :worsEn wat zou zoiets kosten? Mag ook via PM :D
En hoe zit het met je achterveren dan? wat wordt daaraan gedaan? (misschien een stomme vraag hoor)Ik zou graag ook mijn astra F gsi willen voorzien van een schroefset, jammer dat er geen vervolg op komt :cry
Is er misschien een andere optie? Wat Pipo zegt een zelfbouw schroefset, maar hoe bouw/maak je die?Mvg,
Sorry maar ik vind hem niet echt mooi.
Wielen eraf, skirts eraf en setje dikke sloffen eronder :agent
Owh en andere bumpers erop :DMooi spul allemaal :agent
Ik denk dat ik je vaak ga zien rijden in Den Haag =P zeker bij de binck wasboxen haha (waar jouw foto is genomen =P)
Ik zal het aan hem doorgeven :thumb
Thanks voor je reactie.
@wessaa wrote:
@H_essel wrote:
mij astra G coupe
nette coupe!
ik zelf had alleen de grill veranderd, het is nu wel heel erg oranje..Ik dacht dat ik de enige was die er zo over nadacht. Hij is nu wel heel erg oranje zonder zwarte accenten. Ik zou je grill+bumpergaas zwart maken denk ik.
Voor de rest een dikke bak! :thumbup
PB
Ey ronald,
Snel plaatsen die grill! We moeten weer een keer even met zijn allen meeten @ binckhorst.
Ga je toch airride plaatsen op je ride?Mvg,
Marza@Mad Max wrote:
Als je de velg al hebt zou ik gewoon ff je wagen opkrikken, velg monteren en met een rolmaat kijken hoeveel ruimte je hebt..
Dat ga ik even proberen, ik dacht misschien weet iemand wat er maximaal past onder een astra gsi
@McKaamos wrote:
Uhm, dat zijn licht metalen velgen? Want dat is volgens mij een stuk lastiger te realiseren dan verbreed staal.
Wat maximaal past is idd wat Mad Max zegt. Even opkrikken en dan meten hoeveel ruimte er is tussen de wang van de band en het dichtstbijzijnde randje aan de binnenkant van de wielkast.
Doe dat keer 2 (ivm beide kanten waar de band heen gaat) en deel dan door 2.54. Dan heb je hoeveel inches je breder kan gaan. (J waarde is in inches)Uiteraard kan je ook nog iets breder pakken en dan banden nemen die eigenlijk te smal zijn, zodat ze getrokken staan en dus minder snel aanlopen.
ET waarde moet je trouwens ook strak in de gaten houden. Het is aan te raden om daar niet teveel van af te wijken.
Die waarde houd namelijk het wiel exact rond het wiellager gecentreerd, waardoor de belasting op de lager exact haaks blijft. Verander je de ET waarde, dan kan de lager gaan wringen en uiteindelijk stuk lopen.Btw, om te zorgen dat de ET waarde niet veranderd moet de velg wel vanaf beide kanten verbreed worden. Dus niet dat er alleen aan de buitenkant een ring bijtussen wordt gelast.
Ennuh, 8J is knap breed… Ik denk dat dat wel kan gaan aanlopen. Ik heb hier in een Calibra al last van aanlopen met 17x7J/ET49.
Ik ga dat fixen met een smallere band zodat het dus iets getrokken staat. Tis ook echt maar nét dat het pakt.Bedankt voor je antwoord. Nee dit is geen lichtmetaal maar gewoon een stalen velg.
Ik wou ook graag wat getrokken banden erop hebben, mocht 8J passen dan 195/45/r15 bandjes erop.Ik heb nu ook sportvelgen eronder met 7.5J en 17 inch, ik weet alleen even de et-waarde niet.
Hierbij een foto van de velg waar het omgaat.

Andere reacties/tips zijn welkom :D
Iemand? :wub
Mag ik vragen waar je die Schakelweg verkorter hebt gekocht en wat de prijs daarvan is?
En succes met het opbouwen van het blok! :mrgreen:
Ben benieuwd als hij dalijk klaar is. -
AuteurBerichten

