Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
TE GEK!! echt een onwijs mooie set vooral de voorkant
geen idee wat voor set dit is zie het voor het eerstorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Kale gek
deze is voor geventileerde, hij had er 1 klaargelegd voor enkele met het verhaal erbij dat het net zo erg is of nog erger qua sponsen bij circuitrijden ed als wat ik nu heb, maar toen ik zei dat ik geventileerde schijven pak dacht ie ineens aan een 164 die nog ergens achter in een hoekje stond en die had de ATE waarschijnlijk, moet ik nog ff checken. Maar de vraag was omdat waar ik t vandaan had ze t over 240/244 girling klauwen hebben.Zit alleen nog te twijfelen tussen dit en de Monza remmerij. Wat remt er nu beter??
heb zelf nog niet met de volvo 240 klauwen gereden
heb ze wel maar auto nog ff niet rijklaarheb wel onder m,n manta voor monza klauwen en achter
commodore klauwenen ook dat remt al als een dijk
dus dat is cker ook geen slechte keusik heb voor m,n ascona
de 4 pots girling klauwen van de 240;)hey louwe
ik heb volgens mij dezelfde remmerij als jij onder de ascona(5×120).
en heb laatst geprobeert volvo klauwen erop te zetten maar dit paste niet simpelweg omdat de schijven te groot zijn. en daardoor de boutgaten niet overheen komen.heb je ze al geprobeert?
ohw nou bedankt voor de reactie’s dnk dat ik toch biesheuvel maar even ga bellen.
ik wil achter wel iets stugger hebben maar niet té en de hoogte wil ik ook behouden
is geen doen met al die drempels hierdan mag je wel een hele speciale versnellingsbak hebben.
aangezien de meeste versnellingsbakken een eindoverbrenging hebben van 1 op 1dus laten we zeggen de motor draait max 7000rpm. dan draait je tussenas ook 7000rpm. en je hebt een vertraging van 1 op 3.44 in je achteras. dus draaien je wielen 2034 rpm en dat dan x de omtrek van een band?
= lang geen 300 km/hkoni levert dus ook veren?
enne die 900 pond veren zijn de er ook voor achter??
mja das ook wel een goeie zal eens vragen.
ja dat had ik al gezien op de tekening MAARRRRRR
zo’n relais heb ik niet:((( ik wil zo’n relais hebben maar weet niet waar ik ze kan halen. tis namelijk geen gewoon relais.
iemand???
ik heb het zelfde probleem
maar met het stellen van de kabel komt het punt van aangrijpen alleen lager:Snou eigenlijk gaa het om een b
maar ik heb dat relais hellemaal niet :hmmz
heb je er mischien een foto van?ik denk dat als je het uberhaupt al voor elkaar krijgt dat de 1200 motor het niet trekt en meteen inzakt. aangezien die dingen niet echt koppel leveren.
waarom wil je per see de 1200 behouden?
een cih motor kan toch ook heel mooi zijn.jaja 29% extra vermogen.
:wtfals het allemaal zo makkelijk was :vertag
nee ik heb er uiteraard voor gezorgd dat de stroom zo kort mogenlijke weg moest af leggen en niet door de lagers ging.
maarja je weet het nooit:Sik wil gewoon dat me achteras snel weer goed is en niet meer stuk gaat.
begrijp het echt niet hoe hij nou zo ineens stuk gaat.mooi spul!!
wel uitkijken met slijpen straks staat je tent in de fikorigineel gepost door Manta 24V
Zo heel veel vijlsel ligt er niet eens in (op de foto te zien) Maar in 9 van de 10 assen zijn je pignonlagers aan gort. Die gaan putten en dan dus lawaai maken.Dat putten schijnt te komen door (statische) electriciteit die de achteras opwekt door het draaien, die electriciteit kan enkel weg via je tussenas (dus door je pignon(lagers) omdat de achteras geheel in rubbers hangt. Een massastrip bied de oplossing.
Ik zie ook regelmatig dat de hulsen waar de steekas doorheen loopt roestig zijn van binnen, dit komt door condens wat tegen de bovenkant van de huls komt door warm/kou en dan dus gaat roesten. Als dit loskomt gaat dat dus door de as heen.
nou je het zegt!:o ik heb wel aan de as gelast! mischien zit er daardoor pitting in de lagers.
aangezien de as het voorheen goed deed en niks mankeerde.
nu dat ik voor het eerst mee ga rijden ging hij opeens steeds meer en meer herrie maken. baal hier echt van.
ik wil hem in januari er onder vandaan halen en dan laten reviseren. maar meteen alle lagers. hopen dat hij het dan wel wat langer uit houd.origineel gepost door a-manta-turbo
het kan ook je tussen as zijn
een kruisje verrotorigineel gepost door a-manta-turbo
het kan ook je tussen as zijn
een kruisje verrothoe ken je dit na gaan dan ? dan zou er speling in moeten zitten?
kom past in z’n geheel niet het onderblok van de c20xe is heel anders dan die van een cih.
met name de startmotor zit aan de andere kant.het beste kun je op zoek gaan naar een versnellingsbak van een manta 18s. (getrag 240)
nog mooier is een getrag 265 met een kom van een manta 18s 4 bak. is wel duurder
EN JE BOUGIEKABELS LOS TREKKEN!!!!
leuk ding!
wat zijn de plannen ermee?JEZUS wat een geld zeg!
ik had wel iets prijzigs verwacht maar meer iets van 600 in plaats van 1350.
en dan duurt het ook nog eens een week10 december 2009 om 10:37 In reactie op: adresje in midden limburg voor injectorreiniging? #17562456juwelier zoeken met een supersoon reiniger!
klinkt inderdaad meer als een koppelingsprobleem.
kijk eens op http://www.ezpowersteering.nl
geen idee van de prijs maar het is ook zelf te maken -
AuteurBerichten
