Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat een blok!!!
wat weegt zo’n 24v nou eigenlijk?http://img54.imageshack.us/g/dsc02304d.jpg/
het is denk ik een zelfgemaakte benzine rail aangezien het het bij verschillende automateriaalzaken los kunt kopen en dan op maat maken
das een bekende cooler
biesheuvel heeft een onwijs goede levering
als ze het op vooraad hebben heb je het meestal dezelfde week nog in huis.hmmm oke en welk type hadden jullie getest dan?
ik las dat er erg veel verschil zit in de typesHEEL MOOI SPUL
ff vraagje tussendoor wat ben je nou ongeveer kwijt voor zoiets?
heb van de week ook een nieuw setje remmen gekocht van wilwood met schijven en adapterplaten was rond de 1000 kwijt!
enne heb je er al mee gereden??
en wat voor hoofdremcilinder gebruik je hiervoor?
ik heb nog wel een aangepaste panhardstang liggen
het is er 1 met zowel linkse als rechtse draad erin dus je kan hem stellen
zonder de rubbers los te hoeven maken.
gaat met de orginele rubbers.
wil er 5 tientjes voor hebbenehmm ik had het andersom zitten
lange kant naar voren:hmmz
wat een geld zeg
monteren ze ze dan ook voor dat geld?
zelfs de powerflexrubbers bij biesheuvel zijn nog goedkoperik denk dat je stalen klauwen eerst even een tijdje op de kachel moet leggen voordat je ze laat coaten.
er zit namelijk veel vocht in het materiaal en dat sluit je op als je er meteen een coatingslaag overheen doet.kijk even op marktplaats daar zit een bedrijfje die ze nieuw levert
origineel gepost door JOZO
Kijk maar eens naar deze motor: http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/def_shp.php?show=yes&g_id=4&b_id=16wat ik wel appart vind is dat iedereen altijd zo gek is op die spageti spruitstukken.
maar op deze echte pk leverende monsters gewoon een standaart spruitstuk zit!:P
ik heb precies hetzelfde gehad!
had rubbers gekocht bij biesheuvel maar kreeg de onderste er ook met geen mogenlijkheid in
na wat aanpassen van het rubber is het uiteindelijk wel geluktmaar later kreeg ik rubbers in handen die er wel in 1 x in passen
volgens mij kloppen de nummers van powerflex gewoon niet
200 pk uit een 2.0 motor??:wtf
heel mooi gedaan! waar komt dit blok eigenlijk in te hangen?
ik heb ze zonder rubbers gemonteerd maar dan wel met boutjes en geen schroeven. tot nu toe geen problemen gehad
ik heb koperen leidingen binnendoor leggen. dit leek mij veiliger omdat je met de bodemplaat nog wel eens iets wil raken bij wat ruiger rijden.en aangezien er een hete uitlaat onder de auto hangt…
als je bij rutte op de sloop aan de rechterkant dat hokje in gaat staan er versnellingsbakken waar die dingen waar fredje het over heeft op zitten.
ik was zelf iets van 15 euro kwijt voor zo’n dingik heb er 1 gehad en vond het niks
erg slecht af te lezen bij daglicht en over de meting had ik ook mijn twijfels. heb nu vdo meters (cockpit vission) mischien wat minder mooi maar kwalitatief veel betermet wat doe je mee?? motor en dergelijke?
dat gelul over voorstellen:thumbdown:thumbdown
hoe veel bar hoort het eigenlijk te zijn bij stationair lopen?
de tandwielen van een diesel passen niet er zit namelijk een andere splain in vanwege de ontstekingstoren.
waarom heb je dat masief gemaakt?
wel mooi die verstevigingen. gan dat gaatje in ieder geval niet uit lubberen!
even een vraag. ik hoor verschillende meningen over de trompet.
de ene zegt dat de as die erin zit breekt en daardoor de alu trompet stuk slaat.
de ander zegt dat de alu trompet stuk gaat bij meer vermogen.
mij lijkt dat de trompet opzich niet veel te verduren heeft. hoe kan dit dan breken?
ik zit er zelf aan te denken om een sterkere as te gaan halen bij risse
maar weet niet zeker of ik de trompet ook wil doen. -
AuteurBerichten