Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hij rijd op 0,7 bar vuldruk.
heb het laten berekenen en het schijnt dat ik wel tot de 1.1 bar vuldruk zou moeten kunnen
dus maar weer af laten stellen:Phey rene ja dat klopt!
ik wil ook even bij de jouwe komen kijken!
heb op dit moment een probleempje met het brandstof systeem en moet even een catch tank bouwen!
zodra hij het weer doet laat ik het wel even weten.gr lars
die versnellingspook!!
hoe kom je eraan ? hoe werkt het kun je het zo op je carroserie schroeven?
ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar ken er maar niet echter komen hoe jullie dat doen!:cry
nee maar weet iemand antwoord op mijn vraag over de versnellingsbak??
wat een apparte versnellingsbaksteun!! heb je die zelf gemaakt?
en daar doe je dan weer een tankje tussen of dat niet?
ben nu bezig een swirl pot te maken maar zit nog te twijfelen om er een extra pomp tussen te gooien.alles is nieuw geen oude poreuze troep
het is een injectietank maar er zitten geen schotten in.
ik denk dat hij niet ideaal staat afgesteld maar dat ter zijde.
heeft iemand nog een antwoord over die versnellingsbak?
inderdaad en het is echt nutteloos. de vlammen schieten er bij mij alsnog uit!
en hoeveel mm is die pijp dan? ziet er groter uit als een groep a!
whoow echt te gek!! waar heb je die uitlaat eronder laten zetten? dat wil ik ook!
alleen dan wel met een extra demper. ik wil alleen maar turbo kunnen horen!!
was je veel kwijt voor die pijp??oke oke is er ook een mogenlijkheid om hydraulische stuurbekrachtiging in te bouwen in een ascona
origineel gepost door max
jan smit powerparts in Wormeveer die jongens kunnen ook veel voor je betekenen.
Doen normaal motorfietsen maar dit kunnen ze ook zeker voor je doen.mag je wel genoeg geld mee nemen! heb een keer wat laten lassen daaro was meteen 70 euro kwijt voor een klein simpel lasje
ik heb wel dat hij niet in de nul stand terug komt! is dat normaal?
nee aan de onderkant
anders hoor je de hele tijd benzine kletteren
i don’t mind chap.
i’m still looking for one but i’m not in a hurry cause i still need to save some money to respray my car! (with a new bootlid and hood)
even contact opnemen met bs autotune hij verkoopt dis ontsteking setjes die je er zo op ken schroeven met een triggerwheel
als je nog intresse hebt in een compleet nieuwe set trommelremmen met alles erop en eraan, heb ik liggen!!
that is why you did not sell me the bootlid!!
nice car!
goed dat je dat zegt van die motorcode! had ik nog niet aan gedacht
het is uiteindelijk wel de bedoeling dat hij op kenteken komt!omdat de 6 cilinder zo zwaar is en ik let blokken veel mooier vind
alles kan, als je maar WIL
ik ken iemand (collega) die heeft ooit eens een chevy v8 blok in een c kadett gedaan met de orginele achteras. en nooit problemen mee gehad.
en daar reed hij mee op het circuit!ik heb wel de voorgordels voor je maar achter heb ik nooit gehad
er zitten inderdaad 4 nippels in hierdoor kan je de klauwen in elke mogenlijke stand monteren en is het altijd mogenlijk om de bovenste nippels te ontluchten, onderste hoeven niet aangezien de 2 zuigers met elkaar in verbinding staan(grote holle ruimte)
-
AuteurBerichten