Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 augustus 2010 om 22:17 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507177
dat scheelt nogal dan met duparts
tip!! vervang de geribbelde slang op de turbo voor 1tje die niet geribbelt is van binnen.
dat scheelde bij mij een bult vermogen.1 augustus 2010 om 21:11 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507175waar heb je die pomp besteld? moet er ook zo 1 hebben.
ik heb ze!
vind ze erg goed remmen.
deze blokken zijn wat milder voor je schijven.
als je carbon loraine blokken monteer slijten je schijven zo snelwaarom eigenlijk alleen de inlaat nokkenas en niet de uitlaat?
origineel gepost door corsaboy
voor de 20xe is gewoon een goeie kit te bestellen bij duparts.
Met de juiste keeringen etc..http://www.dupartswebwinkel.nl/opel-oliepomp-kit-20xe-c20xe.html
is dit er nou 1 als het z20let model of is dit nog het oude model?
ik vond het ook al zo vreemd:P water bij je diesel.
ik denk dat er vuil in de pomp zit.
heb je een filter tussen je tank en je pomp?of alleen na je pomp?
heb zelf ook het probleem gehad. op laatst fikte de brandstofpomp door. vanwege het vuil wat erin zat
ik ga die van mij er ook uit halen.
er komt onder me dashboard gewoon een bilge ventilatortje
en een elektrisch verwarmd voorraam.ff met een schuurmop in de boormachine het gat mooi rond maken verf erover en dan stof! dan valt het minder op
ik heb wel staanders voor je. je moet alleen zelf even de balk in de lente erbij kopen
he? waarom is zo’n koppeling alleen voor dragrace dan?
ja dat leek mij ook het enigste verschil is volgens mij dat de ene gegoten is en de ander gestanst
ik wil uiteindelijk wel rond de 350 pk gaan zitten.
heb hetzelfde probleem gehad
maar bij mij kwam het door de remdrukverdeler. die kreeg ik niet goed ontlucht.
uiteindelijk tog geluktkoppakking lek op een oliekanaal?
maar indd een lekkende klepseal is waarschijnelijkerweer eventjes dit topic tot leven wekken.
nog mensen met nieuwe pics??:angel
ja dat is top!
ik denk dat het wel gaat passen. ik wil namelijk wel graag een bekrachtiger behouden!
anders moet je zo verschrikkelijk hard trappen.
zal er alleen wel een hitteschild tussen plaatsen.die uitlaatpijp vanaf de turbo past zeker ook nog maar net? wel heel kunstig gemaakt
denk wel dat je warme voeten zult krijgen!en de uitgang van de föhn.. draai je die naar beneden of boven?
het is natuurlijk niet zo gunstig als hij zo vlak langs het uitlaatspruitstuk gaat.origineel gepost door louwe 16 klepper
kleine update
hey louwe even een vraagje. denk je dat het mogenlijk is om met dit uitlaatspruitstuk een rembekrachtiger te plaatsen?
op de druk niet
wel op de snelheid.
waar leveren ze die dingen eigenlijk? ken ze nergens vinden
tis voor een coscast
heb ik laatste ook gehad
nieuwe hadden geen draairichting. ik heb hem er toch in gezet en hij dicht perfect afjazeker die ken ik wel!
hij werkt alleen niet met het systeem wat ik erop heb dus kan hij me niet verder helpen.heb je hem wel een tijdje laten lopen en goed ontlucht?
als er een luchtbel onder de thermostaat blijft hangen duurt het labnger voordat hij open gaat. en wordt de motor eerst even te warm maar das maar heel even
heb hem ook niet en nooit problemen gehad
ik heb vrachtwagen sproeiers op de ruitenwisserarmen!
echt geweldig -
AuteurBerichten