Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zou ook even de kriksteunen bekijken ook aan de binnenkant van de auto daar rotten ze vaak
maar voor zo;n prijs zal je altijd wel ergens roest hebbenik heb nog wel een aangepast kachelhuis fvoo je liggen
dat dacht ik al ze hebben hem hier bij autoparts ook maar daar is ie me even te duur
ikvind het terouwens een onwijs mooie radio wat kost zoiets nou eigenlijk?
whoow hoe diep is dat stuur die wil ik ook :D
tering
ik dacht dat ik grote schijfremmen had maar dit spant toch echt de kroonwel intresse in de achteras?:angel hij ligt een beetje in de weg
haha die limo is echt vet:kewlpics
ik heb een achteras voor een b ascona te koop staan zou alleen niet weten of het onder een a past
gave velgen zijn die 4 of 5 bouts?
leuk idee maar ik zou er nooit aan beginnen
net wat je zegt het trekt helemaal krom zelf als je het stukje voor stukje last
als ik jou was zou ik er gewoon een dikkere as onder hangen ben je in 1 x klaar en geen gekloot
en de radiateur zou ik als het 170 kost gewoon laten maken dan weetje ook zeker dat het past en zal veel mooier wordendat is inderdaad een onwijs vet blok
jammer dat ie er nu niet in zit dan27 mei 2008 om 20:15 In reactie op: gezocht orange ascona van marktplaats daar is ie voor de zov #17409685is het niet de doeks uut hasselt?
hoe ziet een 400 spoiler eruit dan?
die sideskirts passen die op een ascona ? anders heb ik wel intresseking:
je moet ze inderdaad wel wat aanpassen en inkorten maar zolang de afstand het zelfde is lijkt het me geen probleem en eigenlijk zitten de rubbere bussen aan het einde een paar graden scheef dus is het wel lastig bouten te monteren
ik heb eerlijk gezegd no niet in de sper zelf gekeken maar ik heb eraan gevoeld en het voelde echt als een sper zal hem van de week als hij onder mijn auto ligt even open maken en foto van makende buizen zijn ook gewoon van een manta alleen de bevestigingen zijn eraf geslepen en die van een commodore erop gelast deze lijken me namelijk stugger dan de standaart “stokjes”
ik vraag me alleen af hoeveel kracht er op zo’n stabilisatorstang komt te staan (de kleine armpjes)
ik wilde ze gewoon met een U profiel met een gat erin aan de carroserie vast lassen maar ik denk dat ik dat even moet verstevigende as is een mixje van alles wat maar wel met een 70%sper
over de voorschermen hoor ik dan wel van je:Dps: de as op eerdere foto’s doe ik weer weg
(is te koop voor een mooi bod het remwerk is geheel vernieuwd) 3,44ja het is wel hetzelfde type alleen jij hebt de ophangingspunten aan de auto verandert
en ik aan de as zelf
de veerschotels/reactiearmen zitten nu recht bij de mijne ik moet alleen nog wat verzinnen voor de stabilisatorstang
ik zal binnekort wel even een foto ervan postenidderdaad louwe
ik kan best begrijpen om hem standaart te houden maar als ik dat gedaan zou hebben dan had hij binnen 2 jaar weer opnieuw opgeknapt moeten worden
ik ben echt onwijs veel slechte plekjes tegen gekomen (meer dan op de foto’s)
maar toch moet ik zeggen dat ik de 400 mooier vind en die ga ik dan ook makenmijn plan nu is om eerst de smalle versie te maken en dan in de loop der jaren de brede uitbouw erop te maken maar dat kan altijd nog
ik heb inmiddels een soortgelijke achteras gevonden als de orginele 400 met een 70% sper erin en onwijs dikke remschijven
ook komt er een 2,7 liter cih motor in te hangenik ga van de week eerst de achteras passend maken zodat in ieder geval de achterkant weer op de grond kan staan dan kan het spit eruit en dan kan ik de rolkooi gaan monteren maar aangezien deze uit een manta komt moet ik eerst even gaan kijken of dit gaat passen:hmmz
daarna de kooi weer demonteren en laten poedercoaten (wit) en dan weer monterenvoorlopig nog wel even bezig king:
en bovendien er zijn nog onwijs veel orginele ascona’s alleen staan er niet veel op dit forum:jerry
oke bedankt weet iemand toevallig de juiste benaming ervan?
wat een onwijs gaaf ding ik ben van plan de mijne ook zo te maken in plaats van een 400
ik kan als ik me bedenk altijd nog een 400 bumperset erop plaatsenmaar weet iemand hoe ik aan deze onderbumper(lip) kom?:kewlpics
het is inderdaad een opel motor waarschijnelijk een cih maar hij is flink getuned het is een 2,7 liter motor
met irmscher kleppendeksel (schijnt zeldzaam te zijn) en zou 200 pk op de achterwielen leveren:vertageen 4 cilinder 8 klepper maar wat voor 1 is nog een verassing weet zelf namelijk het type niet alleen dat hij flink koppel heeft
-
AuteurBerichten
