Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
huh maar hoe om moet je ze dan zetten voor een betere bochtenstabiliteit heb je er mischien een plaatje van?
16 augustus 2008 om 18:24 In reactie op: vragen over de uitgangen hoofdremcilinder ascona. #17416799de gene die het dichts bij de bekrachtiger zit is voor de achter remmen en die andere voor voor
oeii oppassen met vastlassen dat hij nmiet krom trekt
waar heb je de drukmeter op aangesloten?
dat is echt een mooie ascona:wub
ik heb volgens mij ook wel een zaken met hem gedaan maar geen problemen gehad
ik heb er een soort poulie trekker voor gemaakt dan draai je hem er zo af
whoow erg mooi alleen die achterbumper had van mij niet gehoeven:afro
zo moelijk is dat toch nie?
mooi
die velgen zijn echt bruut ik wil zelf ook zoiets als die velgen maar dan 5 bouts en mat zwartohw op die manier ik dacht voor de b
ABS op een ascona?:wtf
mischien m&m dronten maar dat weet ik niet zeker
en denk dat je op een sloop meer succes hebtja het project gaat nog in volle gang door maar mijn auto voor naar het werk heeft het begeven en ben op zoek naar een nieuwe waar ik niet aan hoef te sleutelen zal binnekort weer even wat foto’s plaatsen
hoe kom ik aan zo’n dubbele panhardstang??
handige snuiter die louwe:thumbup
haha ja ik had die van mij bij de restauratie ook laten zitten want ik durfde het niet aan ze los te halen je krijgt ze namelijk heel slecht weer in elkaar het beste lijkt mij met z’n 2e te doen
bedoel je alleen het inlaatspruitstuk of het hele gebeuren?
ik heb nog wel een compleet injectie systeem liggen maar heb de kabelboom enz zelf nodig
wel jammer die dunne bandjes
origineel gepost door Black Magic
voor zover ik weet is dit een replica
auto staat in sweden of denemarken die kanten op
maar moet in een slechte staat zijn
maar alleen de velgen al echt zondedit is geen replica maar een orginele kijk maar naar de wielen het zijn 5 bouts meeste replica’s zijn 4 bouts
origineel gepost door ascona-gek-roosendaal
Hey larsje, MOoi project!Ik heb even een vraagje… ik heb ook zo’n spies gemaakt voor mn opknapmanta (zie topic in manta gedeelte) ik zit alleen even te kijken met wat een hanidge hoogte is voor de auto… weet jij toevallig uit je hoofd hoe hoog de staanders bij jou zijn?
Alvast bedankt! en ga zo door!
Jurgen.
ja dat is 152 centimeter dacht ik
als je hem korter maakt zal de dakrand bij het draaien de grond raken
maar zal voor de zekerheid nog even opmetenorigineel gepost door kadett4x4
origineel gepost door Torana
Big Opel…euhm…ja en nee…toch…?….’tis in ieder geval een Commodore…
ik zeg ford p100
ik zeg jezus wat een lelijk kreng heb nog nooit zo’n lelijke auto gezien:P:o
ik denk tog wel dat de warmte straling minder wordt op het inlaatspruitstuk
ik denk alleen dat dit kwa vermogen niet uit maakt maar er tog wel een iets koelere lucht je motor in gaat
en het ziet er wat leuker uit dan een roestige pijpziet er goed uit cuupi heb je dat bij biesheuvel vandaan? en hoe breed is het?
wat is eigenlijk het nut van die dubbele panhardstang?
en krijg je met die gigantische interkoeler niet een enorm turbogat?
ik denk ik breng dit topic weer even onder de aandacht dit is echt een mooi topic
up up up:angel -
AuteurBerichten