Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat een tekst erbij zeg met plantaardige hi-fi
Beschrijving van adverteerderOpel ascona B convertibel breitbau, showfahrzeug 3, O l, 5 snelheid versnellingsbak, achterste tire 345er vooruit 285er op 3 stuk bbs rennsportfelgen, vollederausstattung, dak neuwertig, vele neuteile Duitse technische bijna nieuwe.Duitse technische bijna Nieuwe. veteraan zulassung, 4-rohrauspuff. Worden ongeveer 20000 euro, hifi– Plantaardige Alpijnse ca 2000 Watts, effektlackierung blauw, paars, roze, pokalfahrzeug bekend uit verschillende Duitse tijdschriften Auto is volledig fahrbereit. Tekortkomingen hifi– analge moet worden herzien is slechts ten dele, kleine lackriss op verbreding, moten moeten worden aangepast het dak, lederen interieur opgelost in een paar plaatsen anders bovenkant Helaas kan ik alleen maar het woord Duitse mijn preisvorstellung is 15000 euro heb ik niet weet hoe het aanbod is dus u kunt sturen mij graag een prijs stel tel 0049 6821 9047676 uit 19,00 Alstublieft alleen in het Duitse
Ik verkopen hem met tegenzin alles is geregistreerd en de Duitse technische de auto is hierna en werd pas laat zien gevaren alleen wanneer de weersomstandigheden, Duitse papieren en documenten en worden er. unieke kans:sleeping
van mij heeft het ook
a.l.s. lijkt me geen aanrader tenzij je erg rijk bent. uiteindelijk gaat alles nar de klote!
het is wel gaaf al die knallen uit de uitlaat maar alles scheurt stuk:Dwelke mongool plaatst er nou weer zo’n bod:hmmz
voor het stralen zou ik hem zo veel mogenlijk in elkaar laten zitten alleen alles wt je niet gestraalt wilt hebben zoals het remwerk zou ik eraf halen, dat zand gaat echt overal tussen zitten, dus het deksel en de tuit erop laten!
waarschijnlijk hebben ze de remcilinders van een grotere opel gepakt namelijk 22mm die horen er orgineel niet op, de orginele zijn 19 mm
die je hebt zijn de goede!die puisten daarmee zitten de kokers vastgelast aan de klok! laten zitten dus!
bouten met 10,8 treksterkte zijn bij elke goede industrie materialenzaak te koop.
schoonmaken: as even met een ontvetter of zeepsop inspuiten even in laten werken daarna de hogedrukspuit erop!
de rubber, zolang ze goed zijn en je wilt er niet extreem mee gaan rijden gewoon lekker laten zitten,
pakking voorzichtig los halen en dan kan je hem zo namaken.stelt niks voor
stralen kost denk ik zo rond de 40 euro voor alleen de as. ik laat het altijd bij wikor doen in wormerveer.
askokers hoef je niet af te kitten,lijkt me niet dat hij daarop lekt,
dit is ook een dikke en complete set:thumbup
hier zo ik dus eerst voor gaan, maar ik denk dat ik me er onwijs aan ga ergeren als hij laat opspoelt ik wil gewoon meteen uit de bocht volle druk.
er is ook nog een tussenweg tussen de gt28 en de 35
namelijk de gt30…maar omdat een gt28 zelf een wastegate en alles al heeft is dit denk ik toch de makkelijkere optie
zou het zo lang duren voordat zo’n gt35 opgespoelt is dan?
nou ja het is niet voor dagelijks gebruik maar ik wil ermee op circuit gaan rijden en hij komt in een b ascona.
ik wil gewoon gelanceerd worden zodra ik uit de bocht komhoe hete dat spul nou wat zo goed hielp tegen roest?
moet ook even schilderen want er komt roest op me project!:cryinderdaad c is echt poep
nou ik heb me radiateur laten omtoveren tot 1 met meer koelribben en buizen, maar voor dat geld wat ik ervoor kwijt was had ik in engeland 1 op maat kunnen laten maken maar dan van alluminium,
heb er nogsteeds spijt van want zo verschrikkelijk goed koelt hij ook weer nietzitten die remklauwen niet verkeerd om gemonteerd? namelijk links op recht en andersom.
aangezien je ze zo aan de bovenkant niet kunt ontluchten19 augustus 2010 om 08:50 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663198jij werkt zker ook bij corus of nie? met je consignatiedienst?
‘ja zit nog zwaar te twijfelen , vind de rothmans wel mooi maar zwart is ook heeel mooi:hmmz
:cry:cry:cry de tranen springen in me ogen
ik ben nog op zoek naar een model van een ascona 400 maar dan het liefst zo groot mogenlijk, ik vind die 1:43 modellen veel te klein
heel mooi!! zal dat gespoten zijn of zijn het stikkers?
kijk dat zocht ik!
mij bevallen ze heel goed heb nog nooit zo hard kunnen remmen!!
bij mij piepen ze nietmaar een maat van me heeft carbon blokken erop en die piepen juist weer wel. maar dat hoort bij race auto’s
je moet de link for forums 2 gebruiken bij imageshack
ik zou ook voor de volvo 240 klauwen gaan.
dit is in mijn ogen de enigste knappe oplossing voor circuitgebruik. en zo veel werk is het niet. nou je er toch mee bezig bent!
volgens mij zitten er hellemaal geen cilinderbussen in het onderblok:wtf
dat is meer iets voor industriële motoren4 augustus 2010 om 21:46 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507179ohww wat is het voor merk dan?
-
AuteurBerichten