Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat een lelijk kreng zeg
wel genoeg foto’s plaatsen he we willen alles zien en weten!!
levens gevaarlijk je veren mogen absoluut nie los komen te liggen
ik ken wel mensen die hebben ze onder vast gemaakt met staalkabels van 6 mm doorsnee
en die dan weer met kabelkiezen vast gezet die veren gaan geen kant meer opnou mij ook niet
naja voorlopig kom ik daar nog niet aan toe ik moet namelijk nog op vakantie ook
hoe zit het eigenlijk met die voorste verbreding moet je daar ook een deel van je zijpaneel wegslijpen?origineel gepost door larsjeG40
ja 1 van deze mannen is wle eens bij me geweest om een motorblok te kopen
hij heeft zelf een blauwe ascona met ruim 320 pk en cih met turbo
filmpjes ervan kan je zien op youtube onder ascona turbo
heb ook wel wat handigheidjes over het verstevigen geleert
—->ze komen overigens uit lissen <—-inderdaad ik haal hem eerst weer uit elkaar voordat hij gespoten wordt
en louwe je hebt gelijk ik denk dat ik eerst maar zo’n verbreding erop zet voordat ik hem laat spuiten
over die stang van de rolkooi die komt uit een manta met een orgineel dasboard erin waar hij precies 5mm van het dasboard af zit
ik dacht zelf ook dat het in de weg zat maar dat is hellemaal niet zo je komt er geeneens in de buurt met je knieénlouwe wara heb jij die verbreding eigenlijk vandaan bij jack’s tuning?
bedankt voor de foto’s terouwens hier heb ik tenminste wat aan
die powerflexbussen zijn op zicht nog wel te doen maar niet gemakkelijk vooral de zwarte niet
ja 1 van deze mannen is wle eens bij me geweest om een motorblok te kopen
hij heeft zelf een blauwe ascona met ruim 320 pk en cih met turbo
filmpjes ervan kan je zien op youtube onder ascona turbo
heb ook wel wat handigheidjes over het verstevigen geleert
ze komen overigens uit lissenover poken gesproken heeft er iemand voor mij nog zo’n pook die naar je toe komt? een lange dus
ja ik heb er namlijk wel intresse in maar vind de prijs ook wat aan de hoge kant
ik had een 4 bak eronder maar kon zonder enig probleem een 5 bak erin zetten heb niks aan hoeven passen
nog maar een x
weet iemand het nut van die derde stang in het midden van het scharnierpunt ?
want sommige watt links hebben deze nieten er wordt ook gezegd dat je met zo’n link geen stabilisatorstang meer nodig hebt is dit waar?
mij lijkt namelijk dat dit ding niets met je stabilisatorstang te maken heeft en die dus toch nodig hebt
origineel gepost door mantaevo
hoi kale gek!
hier de fotos!
had ik nog op mijn pc staan van de orginele wattlink opel as



hoop dat je er wat aan hebt! succes verder:wors
waarvoor is die derde stang die ik op die manta niet zie?
ik zou zeggen leen er een paar van iemand die ze wel heeft maak er een mal van en volgieten maar:thumbup
ik heb het wel eens met een slagschroevendraaier gedaan
eerst met de dremel een sleuf in vrezen en dan hengstenals ik toch eens een setje had zou ik ze zeker na gaan maken maar dan van carbon dan kun je ze altijd nog in eigen kleur spuiten en dan verkoop ik er een zootje
dubbele klauwen op die achteras??
erggg mooi blokje die v6
ik heb ze namelijk eraf gehaald zonder te kijken hoe om te zaten
maar weet dus nu dat het hart van de kogel meer naar binnen moet:)jesuz 3 van die dikke webers erin alleen beetje jamder van de staat ervan
het is er gewoon ingetraptwaar ga je die metertjes allemaal op aansluiten?
je kan het beste eerst van karton een plaat knippen totdat ie ein past en dan als je de vorm hebt trek je het over op hout en zagen maar
heb je mischien foto’s van je stuur en sparco’s?:D
waarom zullen ze het dak niet meegespoten hebben? vind hem met die stikkers wel onwijs mooi
18 augustus 2008 om 08:02 In reactie op: vragen over de uitgangen hoofdremcilinder ascona. #17416801ja de voorkant is links en rechts gescheiden
en achter zit gewoon aan elkaar met een T stukje bij je achteras -
AuteurBerichten